سفيد كردن واژن در کلینیک جهانشهر کرج

سفيد كردن واژن در كرج

سفيد كردن واژن در كرج: در بسیاری از خانم‌ها رنگ پوست ناحیه تناسلی، نسبت به سایر اندام‌ها بسیار تیره‌تر است. تیره‌تر بودن بعضی از نواحی بدن در مقایسه با سایر اندام‌ها امری طبیعی است اما اگر این تیرگی بیش از حد باشد، برای اکثر خانم‌ها ناخوشایند است. حتی بسیاری از خانم‌ها گزارش می‌کنند که این تیرگی در اعتماد به نفس آنها تأثیر منفی چشمگیری دارد به طوری که کیفیت رابطه جنسی آنها را نیز تحت تاثیر قرار می‌دهد. در این مقاله درباره روش‌های سفید کردن واژن با لیزر صحبت خواهیم کرد.
به طور کلی تیرگی ناحیه تناسلی می‌تواند به دلایل زیر اتفاق بیافتد:
دلایل ژنتیکی که در زنان خاورمیانه‌ای و نژادهایی که رنگ پوست تیره دارند بیشتر در ناحیه واژن خود دچار تیرگی هستند.
تغییرات هورمونی که بیشتر به دلیل بالا رفتن سن اتفاق می‌افتند.
مرطوب بودن بیش از حد ناحیه تناسلی که بیشتر به دلیل پوشیدن لباس زیر تنگ و غیرنخی ایجاد می‌شود.
تغییرات هورمونی
شیو کردن مکرر به خصوص با تیغ‌های کند
عدم وجود ویتامین‌ ها
عوامل دیگری از جمله استفاده بیش از حد از پودر تالک، تولید بیش از حد ملاتونین در واژن و استفاده از برخی صابون‌ها نیز می‌توانند در تیرگی واژن تاثیرگذار باشند.

سفید کردن واژن با لیزر در کرج

این روش که با نام لیزر بلیچینگ واژن نیز شناخته می‌شود بدون نیاز به بیهوشی و بدون درد انجام می‌گیرد.در این روش طی جلسات ده دقیقه‌ای با تاباندن پرتو لیزر روی ناحیه تناسلی، تولید کلاژن را تحریک می‌کنند. با تولید بیشتر کلاژن در ناحیه موردنظر، بدون وارد شدن هیچ صدمه‌ای به بدن، پوست سفیدتر می‌شود.همچنین انرژی که از طریق لیزر ارسال می‌شوند به تبخیر لایه‌های تیره پوست منجر می‌شوند.

وایتنینگ بیکینی در کلینیک جهانشهر کرج

وایتنینگ بیکینی در کلینیک جهانشهر کرج

دلیل انتخاب روش لیزر درمانی برای سفید کردن واژن

از آنجایی که سفيد كردن واژن در كرج کاملاً بدون درد و خونریزی است، نیازی به بیهوشی ندارد و مدت هر جلسه بسیار کوتاه است؛ استفاده از لیزر گزینه بسیار خوبی برای همه افراد به شمار می‌رود. در ضمن اثر آن ماندگاری طولانی مدت دارد.
نکته قابل توجه دیگر این است که اشعه‌ای که در روش لیزر مونالیزا تاچ به بدن تابانده می‌شود کاملاً بی‌خطر است. این اشعه با از بین بردن رنگدانه‌های پوستی موجب رفع تیرگی ناحیه تناسلی می‌شود. علاوه بر این، پس از انجام درمان متوجه خواهید شد که نه تنها پوست واژن روشن‌تر شده است، بلکه به دلیل افزایش تولید کلاژن، ظاهری شاداب‌تر و جوان‌تر نیز پیدا کرده است.

هزینه سفید کردن واژن در کلینیک جهانشهر کرج

هزینه یکی از نکات تاثیرگذار در انتخاب مرکز و پزشک برای رسیدن به نقطه نهایی است؛ اما توصیه می‌کنیم که به عنوان یک معیار ثانویه به آن توجه کنید. در واقع به دلیل حساسیت‌های موجود در ناحیه تناسلی این امکان وجود دارد که در صورت اعتماد به یک تیم غیرحرفه‌ای، آسیب‌های موقتی یا جبران ناپذیری سمت شما روانه شود که به‌غیر از پشیمانی سرآمد دیگری را به همراه نخواهد داشت.
کلینیک جهانشهر با توجه به سابقه درخشان در حوزه خدمات زیبایی، نامی آشنا برای زیباجویان است. رفع تیرگی واژن با لیزر از آن دست خدماتی است که در کلینیک ما طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.
هزینه سفید کردن واژن با توجه به اهمیتی که برای شما به همراه خواهد داشت، به عنوان یکی از عوامل اصلی در انتخاب همراهان و مراجعه‌کنندگان محترم شناخته می‌شود. به ‌همین دلیل ما در کلینیک جهانشهر برای جلب رضایت شما علاوه‌بر کاهش قیمت‌ها در کنار ارائه کیفیت عادی تا میزان قابل توجهی به دنبال رضایت شما هستیم که این موضوع خود تا حد قابل توجهی مشتری مداری ما را ثابت می‌کند.

سفید کردن بیکینی با لیزر کلینیک جهانشهر کرج

سفید کردن بیکینی با لیزر کلینیک جهانشهر کرج

مزایای سفید کردن واژن با لیزر

  1. غیرتهاجمی بودن روش
  2. اثربخشی بالا و دریافت نتیجه در مدت زمان کوتاه
  3. ماندگاری بالا
  4. جوانسازی و شادابی پوست واژن
  5. بدون نیاز به بستری و استراحت
  6. کوتاه بودن زمان درمان

پس از عمل، بیمار باید ناحیه را تا حد ممکن تمیز نگه دارد. توصیه می شود طی سه روز پس از درمان از هرگونه رابطه جنسی خودداری کنید.
همچنین چند روز اول پس از درمان، بیماران نباید لباس های تنگ بپوشند. استفاده از لباس های گشاد و اطمینان از بهداشت ناحیه تناسلی توصیه می شود.

چه کسانی که می توانند از لیزر درمانی استفاده کنند

درمان با لیزر جهت سفید کردن واژن در کرج یک روش کاملا غیر تهاجمی می باشد و هیچ دردی را برای بیماران ایجاد نمی کند اما با این حال قبل از آغاز درمان از کرم های بی حسی در ناحیه مورد نظر استفاده می گردد.
این روش برای خانم هایی که در شرایط زیر قرار گرفته اند می تواند موثر باشد:
دوران یائسگی را پشت سر می گذارند.
دچار خشکی واژن شده اند.
هنگام مقاربت دچار درد زیادی می شوند.
دچار عارضه بی اختیاری ادرار شده اند.
عفونت های مکرر ادراری واژن آنها را آزار می دهد.
دچار کمبود احساس لذت در رابطه زناشویی خود شده اند.
در دوران بهبودی پس از زایمان قرار گرفته اند و واژن آنها بافت شلی دارد.

سفید کردن واژن در کلینیک جهانشهر کرج

رفع تیرگی واژن یا همان سفید کردن واژن در کرج با لیزر از آن دست خدمات زیبایی است که تاثیر آن شاید در تصورات اولیه زیباجویان به حد قابل توجهی نباشد، اما در حقیقیت به عنوان یکی از ۱۰ نمونه خدمات زیبایی در کلینیک‌ها شناخته می‌شود که طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است.
ما در کلینیک زیبایی جهانشهر با استفاده از برترین و بروز‌ترین متدهای جهان در کنار متخصصین باتجربه به دنبال رسیدن به هدف خود؛ یعنی رضایت شما زیباجوی گرامی هستیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع سوالات احتمالی که ذهن شما را به خود درگیر کرده ‌است پیشنهاد می‌کنیم هم برای انجام این عمل و و نیز دیگر اعمال زیبایی با کلینیک در تماس باشید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

13 − 8 =

فهرست