عمل زیبایی واژن در کلینیک زیبایی جهانشهر

لابیاپلاستی در جهانشهر کرج

لابیاپلاستی در جهانشهر کرج یک روش جراحی برای بهبود ظاهر و تناسب لب‌ های لابیا است که موجب افزایش راحتی و اعتماد به نفس خانم ها می‌ شود. با انجام این عمل زیبایی می‌ توان ابعاد، شکل و حجم لابیا ها را تغییر داد یا متقارن کرد. با این حال، قبل از تصمیم به انجام این روش، باید به طور جدی با پزشک مشورت کنید و به طور کامل از جنبه ‌های فیزیکی و روانی این عمل آگاه شوید و درباره روش‌ ها، ریسک و عوارض احتمالی آن اطلاعات کافی بدست بیاورید. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا مزایای لابیاپلاستی در جهانشهر کرج را بررسی کنیم.

عمل لابیاپلاستی- کلینیک جهانشهر کرج

عمل لابیاپلاستی- کلینیک جهانشهر کرج

آنچه در این مقاله می خوانید:

ویژگی های لابیاپلاستی در جهانشهر کرج

لابیاپلاستی یکی از روش‌ های جراحی تغییر شکل و بهینه سازی لب‌ های بیرونی مجرای تناسلی زنان است که به منظور تغییر اندازه، شکل یا ظاهر لب‌ های داخلی و بیرونی لابیاها انجام می‌ شود. این عمل جراحی زیبایی ممکن است به عنوان راهکاری برای حل مشکلاتی مانند عدم تعادل در اندازه لابیاها، تغییرات بعد از زایمان یا پیری، عدم راحتی در فعالیت‌ های روزمره یا استرس روحی درباره ظاهر ناحیه تناسلی توصیه شود.

در این مطلب با ویژگی های عمل زیبایی لابیاپلاستی، کاربرد‌ های مختلف، مزایا و ریسک‌ های احتمالی آن آشنا می‌ شویم. برای انجام این عمل زیبایی باید به متخصص زیبایی مراجعه کنید. شما می‌ توانید از طریق این سایت با بهترین پزشکان کرج در ارتباط باشید.

متخصص لابیاپلاستی در کرج

متخصص لابیاپلاستی در کرج

برای اطلاع از هزینه عمل لابیاپلاستی در جهانشهر کرج با ما تماس بگیرید.

کاربرد مهم لابیاپلاستی در کرج

کاربرد اصلی عمل زیبایی لابیاپلاستی، بهبود ظاهر و تغییر شکل لب‌ های لابیا در زنان است و به دلایل زیر انجام می‌ شود:

  1. اصلاح شکل و اندازه لب‌ ها در زنانی که از شکل و اندازه ظاهری آن رضایت ندارند.
  2. رفع علائم ناخوشایند و ناراحتی مانند احساس تراشیدگی، تغییر رنگ، سفتی زیاد.
  3. بهبود تعادل و تناسب.
  4. بهبود متقارن سازی لابیا مینور و ماژور.
  5. افزایش اعتماد به نفس.
  6. بهبود رابطه جنسی.

چه کسانی می توانند لابیاپلاستی انجام دهند

این عمل به طور عمده برای خانم هایی مناسب است که از ظاهر و شکل لب‌ های لابیا های خود ناراضی هستند یا مشکلاتی مانند ناراحتی، احساس تراشیدگی، ناهنجاری‌ های شکلی، نامتقارنی یا بزرگ شدن لابیا را تجربه می‌ کنند. لابیاپلاستی همچنین برای خانم‌ هایی مناسب است که به‌ خاطر زایمان یا افزایش سن دچار تغییرات ظاهری در ناحیه تناسلی و احساس ناراحتی و کمبود اعتماد بنفس در رابطه جنسی شده‌اند.

عمل زیبایی لابیاپلاستی می‌ تواند شکل و اندازه این اندام‌ های تناسلی را به حالت قبلی خود برگرداند و احساس راحتی و رضایت را در زندگی و رابطه جنسی افزایش دهد. حتما پیش از تصمیم به انجام این عمل، با پزشک متخصص مشورت کنید تا با ارزیابی وضعیت شما، روش مناسب را طبق خواست و نیازتان تجویز کند.

لابیاپلاستی واژن در کرج

لابیاپلاستی واژن در کرج

چه کسانی نباید لابیاپلاستی را انجام دهند

دختران زیر ۱۸ سال مجاز به انجام این جراحی زیبایی نیستند؛ چرا که هنوز در مرحله بلوغ جنسی بوده و لابیاها بعد از سن بلوغ تا اوایل جوانی همچنان در حال رشد هستند. خانم‌ های بالاتر از ۵۵ سال هم کاندیدای مناسبی نیستند چرا که به‌ خاطر دیر جوش خوردن زخم‌ها در سنین بالاتر احتمال عفونت بیشتر می‌ شود. خانم‌ های باردار، زنان مبتلا به زگیل تناسلی یا تبخال تناسلی و عفونت ‌های واژینال نباید لابیاپلاستی انجام دهند؛ چرا که هرگونه دست کاری موجی تشدید زخم‌ ها، التهاب و عفونت می‌ شود.

سوالات متداول در زمینه عمل زیبایی لابیاپلاستی

لابیا پلاستی در جهانشهر چه مزایایی دارد؟

بهبود ظاهری، افزایش اعتماد به نفس، رفع ناراحتی و علائم ناخوشایندی همچون احساس تراشیدگی، تغییر رنگ و سفتی زیاد، بهبود تعادل و تقارن بین لابیاها، افزایش راحتی و رضایت جنسی.

ماندگاری لابیاپلاستی چقدر است؟

در بیشتر موارد، نتایج عمل ماندگار و طولانی مدت هستند. یعنی پس از پایان یافتن دوره نقاهت، تا همیشه می‌ توانید از زیبایی ماندگار عمل خود لذت ببرید.

آیا بعد از عمل لابیاپلاستی درد خواهیم داشت؟

درد، التهاب و احساس ناراحتی بعد از عمل زیبایی لابیاپلاستی کاملا طبیعی است. در روز های اول بعد از عمل شدیدتر بوده و به مرور زمان کاهش می‌ یابد. برای کاهش درد می‌ توانید با تجویز پزشک مسکن یا کمپرس سرد استفاده کنید.

لابیاپلاستی در کلینیک زیبایی جهانشهر کرج

با همه این توضیحات اگر در مورد این جراحی سوالی دارید، حتما با پزشکان متخصص کلینیک زیبایی جهانشهر مشورت کنید. شما می‌ توانیداز طریق این سایت با بهترین پزشکان در ارتباط باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس حاصل نماییید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

18 − 5 =

فهرست