لیزر بیکینی و ناحیه ی تناسلی در کلینیک لیزر جهانشهر

لیزر بیکینی شامل کجاست،کلینیک لیزر در کرج

لیزر بیکینی شامل کجاست،کلینیک لیزر در کرج : واقعیت این است که زمانی که موها پس از هر بار اصلاح رشد می‌ کنند موجب برجستگی پوست و احساس گزش پوستی می‌ شوند؛ اما یک روش موثر وجود دارد که شما را از شر چنین مشکلاتی رها می‌ کند. این روش لیزر موهای بیکینی یا همان لیزر موهای زائد دستگاه تناسلی است که امروزه مورد توجه بسیاری از بانوان قرار گرفته است. جالب است که شما در همه جای بدن امکان انجام لیزر را دارید به غیر از اطراف چشم‌ ها، از پیشانی گرفته تا پاها، کشاله ران و بیکینی. با استفاده از لیزر بیکینی به طور دائمی از مشکلات و دردسر های اصلاح در این ناحیه رها می‌ شوید. ما در این مقاله همه چیز را درباره اینکه لیزر بیکینی شامل کجاست، کلینیک لیزر در کرج برای‌ شما عزیزان توضیح می‌ دهیم.

عوارض لیزر بیکینی برای زنان

عوارض لیزر بیکینی برای زنان

آنچه در این مقاله می خوانید:

لیزر بیکینی شامل کجاست، بهترین مرکز لیزر در کرج

لیزر بیکینی مزایای بسیار زیادی دارد. اینکه دیگر نیازی به اصلاح و اپیلاسیون ندارید یکی از مزایای مهم این روش است. با یک دوره درمان لیزر زائد بیکینی با رشد موهای بیکینی خداحافظی کنید. با لیزر موهای زائد در زمان و هزینه خود صرفه‌ جویی خواهید کرد زیرا رشد موی بیکینی تا حدود 90% و به طور دائمی قطع می‌ شود. یکی دیگر از فواید لیزر بیکینی این است که نتایج آن را می‌ توانید بسیار سریع و حتی پس از اولین جلسه لیزر خود مشاهده کنید. نتیجه لیزر موهای زائد در مقایسه با روش‌ های سنتی اصلاح مو بسیار سریع ‌تر، موثر تر و ماندگارتر است.

سفید کردن بیکینی با لیزر کلینیک جهانشهر کرج

سفید کردن بیکینی با لیزر کلینیک جهانشهر کرج

با از بین رفتن موها به روش لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی، بهتر می‌ توانید بهداشت فردی خود را حفظ کنید. مخصوصا در فصل تابستان و زمانی که نیاز بیشتری به استحمام دارید، با از بین رفتن موهای زائد بیکینی از انواع آلودگی‌ ها دور می‌ مانید. درمان با لیزر برای موهای زائد بیکینی صرف نظر از رنگ پوست و موی افراد نتیجه مطلوبی خواهد داشت، مردان نیز می‌ توانند از خدمات لیزر آقایان در این ناحیه بهره‌مند شوند. برای لیزر بیکینی هر فرد می‌ توان تنظیمات دستگاه لیزر را به گونه ای تنظیم کرد که با توجه به چرخه رشد موهایش بیشترین تاثیر را داشته باشد.

برای استعلام قیمت تمامی خدمات ما می توانید با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس بگیرید.

مراقبت‌ های قبل از لیزر بیکینی در کرج

آشنایی با هر آنچه لازم است پیش از لیزر موهای زائد واژن انجام دهید به شما کمک می‌ کند که نتیجه بهتری از لیزر بگیرید. در اینجا با برخی از نکات مهم قبل از لیزر موهای واژن آشنا خواهیم شد:

  1. قبل از لیزر بیکینی، مهم‌ ترین نکته این است که یک روز قبل از رفتن برای لیزر، موهای زائد این ناحیه را با استفاده از تیغ اصلاح کنید و از سایر روش‌ های اپیلاسیون اصلا استفاده نکنید.
  2. اطمینان داشته باشید که درمان لیزر بیکینی دردناک نخواهد بود زیرا اکثر دستگاه ‌های جدید لیزر مجهز به خنک کننده و کاملا بدون درد هستند، بنابراین به هیچ عنوان استرس نداشته باشید.
  3. روزی که قرار است لیز بیکینی انجام دهید از انواع لوسیون و کرم روی ناحیه بیکینی استفاده نکنید زیرا چنین موادی بر روی عملکرد لیزر تاثیر منفی می‌گذارند.
  4. حداقل چهار هفته قبل از لیزر بیکینی از برنزه کردن پوست خودداری کنید. پوست شما در زمان لیزر باید کاملا حالتی طبیعی داشته باشد.
  5. از یک هفته قبل از لیزر خود از محصولات مراقبت از پوست مانند بازسازی کننده پوست، لوسیون بدن حاوی اسیدگلیکولیک یاسالیسیلیک استفاده نکنید.
  6. حداقل سه روز قبل از لیز بیکینی از مصرف مکمل‌های آهن خودداری کنید.
بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج

بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج

مراقبت‌ های بعد از لیزر بیکینی در کلینیک کرج

فرقی نمی‌ کند پس از لیزر بیکینی قرمزی و حساسیت داشته باشید یا خیر، در هر صورت لازم است بعد از اتمام هر جلسه به مراقبت بعد از لیزر بیکینی اهمیت دهید. نکات زیر می‌ توانند کمک کننده باشند:

  1. سعی کنید پس از لیزر موهای زائد تناسلی، این ناحیه را با لوسیون فاقد عطر مرطوب نگه دارید.
  2. بعد از لیزر بیکینی از فعالیت‌ هایی مانند سونا، ورزش، جکوزی و دوش آب گرم که ممکن است پوست شما را تحریک کنند، خودداری کنید.
  3. تا یک هفته پس از لیزر بیکینی به هیچ عنوان از لایه بردار های پوست بیکینی استفاده نکنید.
  4. روزهای پس از لیزر بیکینی از پوشیدن لباس‌ های تنگ یا پلاستیکی خودداری کنید.
  5. حدود چهار تا شش هفته پس از جلسه اول می‌ توانید برای جلسه دوم لیزر خود نوبت بگیرید.
کلینیک لیزر تخصصی کرج چهارراه طالقانی

کلینیک لیزر تخصصی کرج چهارراه طالقانی

هزینه لیزر بیکینی در کلینیک جهانشهر چقدر است

به یاد داشته باشید که هزینه انجام لیزر بیکینی به کلینیک مورد نظر شما، تخصص پزشک یا تکنسین لیزر بستگی دارد، همچنین تعداد جلسات لازم برای انجام لیزر بیکینی هم عاملی مهم در تعیین هزینه‌ های کلی شماست زیرا تعداد جلسات لازم برای هر فردی با توجه به ویژگی‌ های پوست و موی او کاملا متفاوت است. به طور کلی و با در نظر گرفتن همه عوامل موثر در برآورد قیمت، لیزر بیکینی موجب صرفه‌ جویی در وقت و هزینه شما می‌ شود. جهت مشاهده قیمت دقیق لیزر در کلینیک جهانشهر کرج ب روی لینک های زیر کلیک کنید.

لیست قیمت لیزر نواحی مختلف بانوان

لیست قیمت لیزر نواحی مختلف  آقایان

شاید فکر می‌ کنید که قیمت لیزر موهای زائد در هر جلسه زیاد است اما از سوی دیگر باید هزینه اپیلاسیون، موادی که باید برای اپیلاسیون تهیه کنید را نیز در نظر بگیرید. پیش از در نظر گرفتن قیمت لیزر موهای زائد واژن، به یاد داشته باشید که چقدر اهمیت دارد که بخشی از پول و انرژی خود را صرف بهداشت و سلامت خود کنید.

برای دیدن خدمات ما در زمینه تزریق بوتاکس وارد شوید.

هزینه بوتاکس در کرج ۱۴۰۲

هزینه بوتاکس در کرج ۱۴۰۲

برای لیزر بیکینی به چند جلسه لیزر نیاز است

هزینه لیزر موهای زائد واژن و دستگاه تناسلی پیش از هر چیز به تعداد جلسات لازم برای آن بستگی دارد. بعد از هر جلسه متوجه می ‌شوید که پس از مدتی موهای اطراف واژن و کشاله ران شروع به ریزش می‌ کنند. بسته به اینکه چقدر از موهای این ناحیه در فاز رشد یا آناژن قرار دارند، پس از هر جلسه لیزر بیکینی موهای زائد شما به میزان خاصی می‌ ریزد. به این ترتیب با تکرار جلسات به تدریج لیزر روی همه فولیکول ‌های موی ناحیه مورد نظر تاثیر می‌ گذارد. بسته به پاسخ لیزر روی پوستتان به تعداد جلسات بیشتری حتی تا ۱۰ جلسه هم نیاز داشته باشید.

مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی

مرکز لیزر کرج چهارراه طالقانی

سوالات متداول در زمینه لیزر موهای زائد بیکینی

  • مزایای لیزر موی زائد در کرج چیست؟

لیزر موی زائد برخلاف دیگر روش ها باعث حذف تدریجی موها خواهد شد. لیزر عوارض بسیار کمی دارد. با لیزر، موی صورت و بدن شما ظاهر بهتری پیدا خواهید کرد. لیزر یک روش غیرتهاجمی است. لیزر باعث اتلاف وقت کم تری خواهد شد.

  • چه پوستی کاندید مناسبی برای لیزر در کلینیک است؟

نوع پوست خاصی برای انجام لیزر تعیین نشده است حتی در عمل لیزر برای موهای زائد نوع پوست مهم نیست. ریز یا درشت بودن موی بدن هم جزء عواملی نیست که در هنگام لیزر ایرادی ایجاد کند. اما این نکته را باید به یاد داشته باشید که لیزر بر روی پوست روشن با موی ضخیم و تیره زودتر تاثیر می گذارد.

  • آیا لیزر سرطان زا است؟

خیر؛ تاکنون هیچ مدرکى دال بر سرطان زا بودن لیزر موى زائد ارائه نشده است.

کلینیک لیزر تخصصی کرج چهارراه طالقانی

کلینیک لیزر تخصصی کرج چهارراه طالقانی

لیزر بیکینی در کلینیک لیزر در کرج، کلینیک جهانشهر

اگر شما به دنبال بهترین متخصص پوست و مو در کرج هستید می توانید از این سایت به خوبی کمک بگیرید. همچنین با شماره های موجود در سایت می توانید تماس گرفته و مشاوره رایگان داشته باشید.

بهترین مرکز لیزر کرج

بهترین مرکز لیزر کرج

در کلینیک زیبایی جهانشهر، شما عزیزان می توانید تمامی خدمات زیبایی از جمله تزریق بوتاکس و ژل، تزریق چربی، میکرودرم، هایفوتراپی، کربوکسی تراپی و خالبرداری را دریافت نمایید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

16 + هفت =

فهرست