لیفتینگ و هایفوتراپی

لیفتینگ و هایفوتراپی در کلینیک جهانشهر کرج

لیفتینگ و هایفوتراپی در کرج : یکی از روش‌های درمانی برای افتادگی پوست، خط خنده، بالا کشیدن گوشه چشم، ابرو و بینی استفاده از نخ‌های کاگ (خاردار) می‌باشد. همچنین لیفتینگ صورت با نخ کلاژن‌ساز روش درمانی بسیار اثر بخشی است که برای جوانسازی، جلوگیری از شلی و افتادگی پوست، کلاژن‌سازی و رفع چین چروک استفاده می‌شود.

از روش درمانی لیفت با نخ کاگ می‌توان برای بالا کشیدن پوست صورت و به طور کلی برای جوان‌سازی و شادابی بخشیدن به پوست استفاده نمود. این روش می‌تواند برای افتادگی پوست، خط خنده، بالا کشیدن ابرو و بینی استفاده شود. همچنین لیفتینگ صورت با نخ کلاژنساز روش درمانی سازگار و انعطاف‌پذیری است که این روش هم برای جوان‌سازی، جلوگیری از افتادگی پوست، کلاژنسازی و رفع چین چروک استفاده می‌شود.

همچنین از مزایای تقبل هزینه حدود 400 هزارتومان تا 5/2 میلیون تومان در این روش این است که نتیجه آن حدود 2 سال دوام دارد. لیفتینگ و هایفوتراپی در کرج بدون جراحی است و برای افرادی که نمی‌خواهند تحت عمل جراحی قرار گیرند مناسب است.

لیفت با نخ تایتنینگ، سفت شدن پوست و رفع چین و چروک

کاهش چین و چروک و خطوط ریز پوست  و رفع خطوط خنده بلافاصله پس از درمان قابل‌ مشاهده است و هیچ‌گونه عوارض وجود ندارد. لیفتینگ با نخ نوعی آرامش در پوست ایجاد می‌نماید این حالت آرامش این اطمینان را می‌دهد که پوست بدون چین‌وچروک شده است و در نتیجه پوست شاداب‌تر و جوان‌تر به نظر خواهد رسید.

مزیت‌ لیفتینگ و هایفوتراپی در کرج

  • بدون برش و بدون گره بخیه است.
  • بسیار ایمنی است و تنها 30 دقیقه بی‌حسی موضعی نیاز دارد.
  • بدون ورم، کبودی، اسکار یا (جای زخم) است.
  • زمان بهبودی کوتاه‌مدت است.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

سایر خدمات پوست و مو در کلینیک جهانشهر کرج

در بخش زیر سایر خدمات کلینیک آورده شده است تا شما عزیزان با سایر خدمات ما بیشتر آشنا شده و دسترسی سریع و آسان به آن ها داشته باشید و اطلاعات لازم را کسب کنید.

مطالب آموزشی مرتبط با لیفتینگ و هایفوتراپی و سایر خدمات زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

فهرست