قیمت لیزر کل بدن در کرج

مزایای تزریق سلول بنیادی برای پوست صورت

مزایای تزریق سلول بنیادی برای پوست صورت : طبیعی است که هیچ کسی نمی تواند از روند پیر شدن خود جلوگیری کند. با افزایش سن، چهره هم دچار تغییر می شود؛ در نتیجه قابلیت های آن نیز فرق می کند. پوست انسان نیز در معرض این تغییرات قرار می گیرد. همانطور که می دانید با افزایش سن، میزان ترشح هورمون ها و تولید چربی از غدد چربی پوست به تدریج کم می شود و این مسئله باعث نازک شدن و خشکی بیشتر پوست خواهد شد.

بنابراین پوست استحکام و سفتی خود را از دست می دهد. در این مقاله از سایت کلینیک جهانشهر قصد داریم بروزترین و بهترین راه های جوانسازی پوست و مزایای تزریق سلول بنیادی برای پوست صورت را توضیح دهیم.

چگونه بفهمیم پوست دچار پیری شده است

از اولین نشانه های پیری پوست بوجود آمدن خطوط پوستی است؛ که معمولا از ۲۵ سالگی آغاز می شود و کم کم عمیق می شود. درابتدا این خط ها در حرکات عضلات صورت دیده می شوند؛ اما بعد از مدتی در حالت استراحت هم وجود دارند. بیشترین محل‌ هایی که در آن چین و چروک دیده می شود شامل خطوط افقی پیشانی، خط اخم، دور چشم، خطوط پنجه کلاغی و خط خنده می باشد.

به همین دلیل روش هایی مانند تزریق ژل، فیلر، بوتاکس و تزریق سلول های بنیادی محبوبیت بسیاری پیدا کرد. کاهش حجم صورت یکی از دلایلی است که صورت پیر نشان داده می شود. این اتفاق معمولا در ۵۰ سالگی رخ می دهد. با روش های زیبایی شما می توانید این زمان را به تعویق بیندازید.

بهترین روش برای جوانسازی پوست صورت کدام است

جواب این سوال به خود فرد بستگی دارد؛ او باید تعیین کند که می خواهد از روش غیر تهاجمی، تهاجمی یا جراحی استفاده کند. جراحی صورت برای خانم‌ ها و حتی برای جوانسازی پوست آقایان زیر ۵۰ سال نیز توصیه نمی شود؛ به این دلیل که پس از پنج تا۱۰ سال نیاز به تکرار دارد. میزان عوارض روش ها کاملا به تکنیک مورد نظر و تخصص پزشک بستگی دارد.

امروزه بیشتر افراد ترجیح می ‌دهند که صورتی طبیعی داشته باشند؛ در نتیجه از تکنیک هایی استفاده می کنند که تهاجمی نباشد و عوارضی هم نداشته باشد. شما عزیزان برای گرفتن مشاوره رایگان با پزشک و کسب اطلاعات در رابطه با قیمت جوانسازی پوست می توانید با کلینیک پوست و مو جهانشهر تماس بگیرید.

تاثیر تزریق سلول بنیادی برای پوست صورت

در حال حاضر بروزترین روش برای جوانسازی پوست و صورت استفاده از سلول های بنیادی پوست خود فرد می باشد. این سلول ها توانایی تولید و تكثیر كلاژن را دارند. در این روش ابتدا سلول را از پوست فرد استخراج می کنند. در مرحله بعد سلول هایی که تكثیر شده اند مجددا در محل گود شده پوست تزریق می شوند.

سلول های بنیادی در محل تزریق شروع به تولید كلاژن كرده و محل فرورفتگی‌ را پر می‌ كنند. ناگفته نماند که در کلینیک جهانشهر کاشت مو با سلول های بنیادی نیز انجام می شود که نتایج درخشانی را به همراه دارد. بنابراین استفاده از سلول های بنیادی هم برای جوانسازی پوست صورت و هم برای افزایش تراکم موهای سر مفید می باشد.

تزریق سلول بنیادی برای صورت چه کاربردی دارد

تولید کلاژن یکی از مزایای تزریق سلول بنیادی برای پوست صورت می باشد. خبر خوب اینکه ایران جزو اولین كشورهایی است كه فرایند تزریق سلول بنیادی را با موفقیت انجام داده است. همانطور که می دانید در این روش سلول ها با گذر زمان كلاژن سازی می‌ كنند و نتیجه آن در دراز مدت قابل مشاهده است. در این روش سلول ها متعلق به خود فرد می باشد؛ به همین دلیل سیستم ایمنی فرد تحریك نمی ‌شود و اثرات آن دراز مدت می باشد.

مزایای تزریق سلول بنیادی برای پوست صورت در کلینیک جهانشهر

به توجه به بروز بودن روش تزریق سلول بنیادی در ایران و وجود ظرافت‌ های موجود در این روش باید به این نکته توجه ویژه داشته باشید که برای انجام این روش باید حتما به بهترین کلینیک پوست و مو با مجوز رسمی مراجعه کنید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

یک + پانزده =

فهرست