جدیدترین تکنیک های تزریق فیلر صورت در کلینیک زیبایی

بروز ترین روش های تزریق فیلر صورت در کرج

بروزترین متدهای تزریق فیلر صورت : همانطور که می دانید با افزایش سن میزان چربی زیر پوست کم تر می‌ شود. در نتیجه استخوان ها و عضلات مشخص تر می شوند. همچنین کاهش تولید کلاژن موجب افزایش چین و چروک می‌ شود. برای رفع این مشکلات همیشه روش‌ های غیر تهاجمی‌ تر در اولویت هستند. از آنجایی که عمل‌ های جراحی هزینه و عوارض زیادی به دنبال دارند روش‌ هایی مانند تزریق فیلر صورت طرفداران زیادی پیدا می کنند. تا پایان مقاله باما همراه باشید تا بروز ترین روش های تزریق فیلر صورت در کرج را با هم بررسی کنیم.

بروزترین متدهای تزریق فیلر صورت

بروزترین متدهای تزریق فیلر صورت

کاربرد تزریق فیلر برای صورت

از بین بردن چین و چروک‌ ها و جوان سازی چهره یکی از کاربرد های مهم این روش است. از فیلر برای رفع خطوط عمیقی مانند خط خنده و اخم و خط پیشانی استفاده می‌ شود. از بین بردن جای جوش و اسکار یکی دیگر از کاربرد های این تکنیک غیر تهاجمی می باشد. تزریق فیلر موجب رفع عیوب و قرینه سازی اجزای صورت می شود. فیلر باعث حجم دهی و فرم دهی به اجزای صورت خواهد شد. حجم دهی به لب‌ ها، گونه‌ ها و زاویه فک از پر کاربرد ترین نواحی تزریق فیلر است.

انواع فیلر صورت در کلینیک کرج

انواع فیلر صورت در کلینیک کرج

تزریق فیلر صورت چه مزایایی دارد

تزریق فیلر نسبت به دیگر روش‌ های درمانی و زیبایی مزایای بسیاری دارد که یکی از آن ها تهاجمی بودن این روش است. فیلر بدون بر جای ماندن هر گونه آثار زخم یا بخیه تزریق می‌ شود. عوارض بسیار ناچیزی دارد. مهم تر از همه اینکه نیازی به دوران نقاهت یا استراحت ندارد؛ یعنی زیباجو می‌ تواند بعد از تزریق به فعالیت‌ های عادی روزانه خود ادامه دهد. مشاهده کردن نتیجه به صورت عینی از دیگر مزیت های این روش است. تزریق فیلر با ورم در ناحیه مورد نظر همراه هست و نتیجه دقیق بعد از پنهان شدن ورم قابل مشاهده است.

کاربرد-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

کاربرد-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

تاثیر روش تزریق فیلر صورت باد بزنی

در این متد سوزن از یک نقطه وارد شده و تزریق انجام می‌ شود. با ایجاد زاویه سوزن در مسیر دیگری به جلو رانده شده و تزریق انجام می‌ شود. روش تزریق فیلر بادبزنی با نزدیک شدن سوزن به ناحیه ورود به پوست، تزریق متوقف می‌ گردد تا در آن ناحیه تجمع نشود.

روش تزریق فیلر هاشوری یا ضربدری چیست

روش هاشوری یکی از بروز ترین روش های تزریق فیلر صورت در کرج می باشد. در این متد نقاط مختلفی برای تزریق استفاده می‌ شوند؛ تا یک شکل شبکه ‌ای و یک ناحیه مربعی جهت تزریق فیلر صورت ایجاد شود. با زاویه ۹۰ درجه نسبت به هم انجام می گردند. در واقع در این روش نوار های خطی از ترکیبی با الگوی شکل X تشکیل می‌ شوند.

روش تزریق فیلر لایه لایه چگونه است

در این تکنیک فیلر با ساختاری قوی‌ در ناحیه میانی تزریق می‌ شود. سپس یک فیلر با ساختار نرم و قابل انعطاف‌ تر در ناحیه سطحی پوست روی تزریق قبل، تزریق می‌ شود.

کاربرد روش تزریق فیلر سرخسی برای صورت

در این متد سوزن به طور کامل وارد ناحیه مورد نظر می‌ شود و تزریق به روش رتروگرید انجام می‌ شود. بعد از آن سوزن به دو سمت آن هدایت می‌ شود و فیلر در شکلی شبیه شاخه‌ های یک سرخس تزریق می ‌شود. این روش تزریق برای درمان چین و چروک‌ های ظریف مناسب می‌ باشد.

نواحی-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

نواحی-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

بروز ترین روش های تزریق فیلر صورت در کلینیک کاملیا

در صورتی که باز هم در زمینه ی تزریق فیلر و دیگر خدمات زیبایی با ابهاماتی مواجه هستید، می توانید با شرکت در جلسه ی مشاوره ای قبل از تزریق فیلر صورت، پاسخ تمامی سوالات خود را به دست آورید. شما عزیزان بدون تحمل کوچک ترین دردی می توانید زیبایی وجذابیت دو چندان را به چهره ی خود هدیه دهید. برای رزرو وقت و مشاوره رایگان باما تماس بگیرید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با تزریق فیلر در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دو × 2 =

فهرست