پوستی جوان و شاداب با متد جوانسازی پوست در کرج

بروز ترین متد های جوانسازی پوست در کرج

بروزترین متدهای جوانسازی پوست در کرج : به طور قطع تاکنون اسم میکرونیدلینگ، مزوتراپی، لیفت، تزریق چربی و ژل یا بوتاکس را شنیده اید؛ مخصوصا در دهه ی اخیر که این اسامی بسیار پرتکرار تر شده است. اگر شما هم قصد دارید برای جوانسازی پوست خود اقدام کنید، باید گفت که روش های بسیار گسترده و مختلفی وجود دارد که هر کدام برای هدف خاصی مناسب است.

به طور کلی جوانسازی پوست شامل تکنیک های درمانی است که به هدف بهبود زیبایی و جوانسازی پوست شما انجام می شوند. جهت مشاهده عکس های قبل و بعد کسانی که از روش های جوانسازی پوست استفاده کرده اند به صفحه گالری تصاویر مراجعه فرمایید. برای آگاهی از بروز ترین متد های جوانسازی پوست در کرج تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

انواع روش های جوانسازی پوست را بشناسیم

انواع روش های جوانسازی پوست را بشناسیم

چه زمانی باید برای جوانسازی پوست اقدام کنیم

  • دانه و عفونت پوستی.
  • پیری
  • تغییرات و تخریب بافت پوست
  • اثرات زخم ها و بریدگی ها
  • آثار سوختگی
  • واکنش های آلرژیک و حساسیت پوستی
  • لکه های تیره و روشن روی پوست
  • دیر خوب شدن زخم ها

چگونه چین و چروک ایجاد می شود

عوامل بسیاری موجب ایجاد چین و چروک روی صورت می‌ شوند. بعضی از این عوامل را می‌ توان کنترل کرد و برخی دیگر هیچ راه چاره ‌ای ندارند. عوامل زیر می تواند باعث چین و چروک شود:

  1. با افزایش سن، پوست حالت ارتجاعی خود را از دست می‌ دهد و باعث ایجاد چین و چروک می‌ شود.
  2. علت اصلی چین و چروک زودرس اشعه فرابنفش می باشد و به روند طبیعی پیری پوست سرعت می‌ دهد. کشیدن سیگار روند طبیعی پیری را تسریع می‌ کند و موجب چین و چروک زودرس می‌ شود.
  3. حرکات تکراری نواحی پوست مانند لبخند زدن، موجب ایجاد خطوط ظریف و چین و چروک می‌ شوند.

مزایای هایفوتراپی برای جوانسازی پوست

برای اینکه مزایای این روش را بررسی کنیم، در ابتدا باید بدانیم که هایفوتراپی چیست؟ هایفو به معنای استفاده از امواج فراصوت با شدت بالا و به صورت متمرکز می باشد. روشی برای کشیدن پوست صورت است که جایگزین روش های جراحی شده است. در این روش از امواج فراصوت جهت افزایش تولید کلاژن و محکم تر شدن بافت پوست استفاده می شود.

وقتی دمای بافت به میزان معینی بالا برود، به عنوان آسیب شناسایی می شود و سلول های پوست برای مقابله با این آسیب تولید کلاژن را افزایش می دهند. کاهش چین و چروک، کشیده شدن پوست گردن، گونه ها، ابرو ها، پلک ها و قفسه سینه از کاربرد های این روش می باشد. هایفوتراپی نسبت به جراحی پوست هزینه و عوارض احتمالی کمتری دارد، همچنین نسبت به تکنیک های لیفت صورت نتیجه ای سریع و مطمئن خواهد داشت.

هایفوتراپی هفت بعدی

هایفوتراپی هفت بعدی

مزوتراپی چه تاثیری بر جوانسازی پوست دارد

در مزوتراپی از ترکیبات فعالی استفاده می شود که مشابه بعضی از روش های دیگر توسط سوزن های بسیار ریز تزریق می شوند. هر کدام از این ترکیبات برای هدف خاصی تزریق می شود. این ترکیبات تولید کلاژن را تحریک می کنند که در نتیجه باعث افزایش مقاومت پوست می شود. وجود اسید هیالورونیک در این ترکیبات ظاهر پوست را جوان تر و شاداب تر می کند. ضد پیری، جوانسازی پوست، افزایش مقاومت پوستی و از بین بردن لکه های پوستی از مزایای این روش می باشد. برای مشاوره دکتر زیبایی نیز می توانیداز سایت کلینیک استفاده نمایید.

مزوتراپی پوست صورت

مزوتراپی پوست صورت

کاربرد کربوکسی تراپی برای جوانسازی پوست

یکی از بروز ترین متد های جوانسازی پوست در کرج کربوکسی تراپی می باشد. این روش کاملا غیر تهاجمی می باشد. کربوکسی تراپی با استفاده از دستگاه مخصوص و تزریق کربن دی اکسید به زیر پوست انجام می شود. در این درمان گودی زیر چشم، چین و چروک های صورت و ترک های پوستی از بین می رود. کربوکسی تراپی را می توان در قسمت های مختلف بدن مثل پلک، گردن، صورت، دست ها، شکم، باسن و پاها استفاده کرد.

درمان ترک های پوستی، از بین بردن چین و چروک، درمان سلولیت و رفع گودی زیر جشم از کاربرد های کربوکسی تراپی می باشد. این روش یک تکنیک امن و تقریبا بدون هیچ گونه عوارض جانبی است.

کربوکسی تراپی در کلینیک جهانشهر کرج

کربوکسی تراپی در کلینیک جهانشهر کرج

بروز ترین متد های جوانسازی پوست در کلینیک جهانشهر

در این مقاله سعی کردیم روش های پرکاربرد جوانسازی پوست صورت را همراه با مزایای آن توضیح دهیم. اما این نکته را فراموش نکنید که بهترین روش جوانسازی و ترمیم آسیب پوستی به طور قطعی برای یک فرد امکان پذیر نیست. برای مثال مزوتراپی روش بسیار قوی و موثری است ولی برای بعضی افراد مناسب نیست. بنابراین جهت تعیین بهترین روش هر فرد باید مطابق با خواسته های خود و مشاوره با پزشک متخصص پوست، یک یا ترکیبی از روش ها را انتخاب کند. جهت رزرو وقت مشاوره رایگان با پزشکان کلینیک جهانشهر باما تماس حاصل فرمایید.

همچنین شما عزیزان می توانید نمونه کارهای ما  و تمامی خدمات کلینیک را در صفحه رسمی ما در سایت کرج تبلیغ مشاهده نمایید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

14 − 1 =

فهرست