بهترین دستگاه لیزر برای رفع موهای زائد

بهترین دستگاه لیزر مو زائد بدن و صورت

بهترین دستگاه لیزر مو زائد بدن و صورت : همانطور که می دانید لیزر موهای زائد یکی از بهترین تکنیک ها برای خلاص شدن از موهای زائد می باشد. در این روش از پرتوهای متمرکز نور برای از بین بردن فولیکول های مو استفاده می شود. نور لیزر به صورت مستقیم، به فولیکول مو برخورد می کند و در نتیجه آن ها را تخریب می کند. اگر می خواهید بدانید که فولیکول چیست؟ باید گفت که فولیکول شامل کیسه های کوچکی درون پوست است که مو در آن ناحیه رشد می کند. لیزر با استفاده از گرما این کیسه های کوچک را نابود و تخریب می کند. در این مقاله می خواهیم بهترین دستگاه لیزر مو زائد بدن و صورت را با کاربرد ها و ویژگی هایش بررسی کنیم.

مرکز لیزر با قیمت استثنایی در کرج

مرکز لیزر با قیمت استثنایی در کرج

آنچه در این مطلب می خوانید:

بهترین دستگاه لیزر مو زائد بدن و صورت چیست

در حال حاضر دستگاه لیزر الکساندرایت یکی از بهترین دستگاه های لیزر موهای زائد در ایران و جهان می باشد. این دستگاه دارای قابلیت تنظیم طول موج قوی و انرژی برای از بین بردن موهای زائد بدن و صورت است. یکی از مزایای این دستگاه این است که با هرنوع پوست و مویی سازگاری لازم را دارد. الکساندرایت دارای نور مرئی و طول موج 755 نانومتر می باشد؛ همچنین دارای سیستم خنک کننده بسیار قوی نیز هست. این سیستم برای جلوگیری از سوختن پوست شما بسیار کارآمد است.

تعبیر یک رویا در کلینیک جهانشهر تحقق می یاید.

تفاوت دستگاه لیزر دایود و الکس

تفاوت دستگاه لیزر دایود و الکس

انواع دستگاه لیزر صورت و بدن

  • طول موج الکساندریت

شاید جالب باشد که بدانید پرکاربرد ترین تکنولوژی استفاده شده در دستگاه‌ های لیزر، طول موج الکساندرایت یا الکس است. لیزر الکس برای پوست‌ های روشن با مو های تیره مناسب‌ تر است. تکنولوژی الکساندرایت به دلیل سرعت و تاثیر بالای درمان بسیار مورداستقبال قرار می گیرد.

  • مرکز لیزر در غرب کرج

    مرکز لیزر در غرب کرج

    طول موج دایود

لیزر دایود برای پوست‌ های سبزه، تیره و سیاه مناسب‌ تر است. لیزر دایود طول موج بیشتری دارد؛ همچنین می تواند مناطق وسیعی از پوست را درمان کند. تکنولوژی دایود جدیدرترین سیستم لیزر موهای زائد است.

  • لیزر دایود مخصوص پوست گندمی و تیره کرج

    لیزر دایود مخصوص پوست گندمی و تیره کرج

    اندیاگ

لیزر اندیاگ برای پوست‌ های گندمی، سبزه، تیره و سیاه مناسب‌ است، زیرا امواج این لیزر می‌ تواند به عمق پوست نفوذ کند. در نتیجه از رنگدانهذ‌های موجود در پوست عبور می‌ کند.

یک نکته مهم در انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد صورت

همانطور که مطالعه کردید ما در این مقاله به بررسی انواع دستگاه های لیزر موهای زائد صورت و بدن پرداختیم؛ اما باید این نکته درنظر گرفته شود که هر کدام از این دستگاه ها شامل برند هایی می شوند که آن برند ها متعلق به کشور هایی مانند آلمان، آمریکا و چین می باشد. قطعا که این موضوع در کیفیت دستگاه کم اثر نیست. پس قبل از شروع درمان با لیزر به برندها نیز دقت داشته باشید.

کلینیک لیزر جهانشهر

کلینیک لیزر جهانشهر

هزینه لیزر موهای زائد بدن و صورت در کلینیک جهانشهر

هزینه لیزر به عوامل مختلفی مانند تعداد جلسات، کلینیک انتخابی، دستگاه‌ مورد استفاده، میزان تجربه متخصصین و مهم تر از همه به بخش‌ هایی که قصد لیزر آن را دارید بستگی دارد. برای دریافت لیست قیمت‌ لیزر موهای زائد در کلینیک جهانشهر می توانید به صفحه لیست قیمت لیزر مراجعه کنید. این نکته را به یاد داشته باشید که هزینه‌ی لیزر کل بدن همیشه ارزان‌ تر از هزینه‌ی لیزر هرکدام ازبخش‌ های بدن به صورت جداگانه است.

جهت مشاهده پکیج قیمتی به روز کلینیک جهانشهر کرج بر روی لینک های زیر کلیک کنید:

مشاهده لیست قیمت لیزر بانوان

مشاهه لیست قیمت لیزر آقایان

سوالات پر تکرار در زمینه لیزر موهای زائد

نام بهترین دستگاه لیزر مو چیست؟

همانطور که گفته شد هر دستگاه در طیف رنگی پوست عملکرد مطلوبی داشته و هزینه خدمات نیز متفاوت است. اما به صورت کلی لیزر الکس کندلا و دایود از بروز ترین و بهترین نوع لیزر موهای زائد هستند.

بهترین طول موج لیزر موهای زائد چیست؟

هر طول موج در طیفی رنگی از پوست عملکرد موثرتری خواهد داشت. برای مثال طول موج الکساندرایت Alexandrite در پوست‌ های روشن و طول موج اندی یاگ و دایود در پوست‌ های تیره عملکرد بهتری دارند.

از کجا اصالت دستگاه را متوجه شوم؟

گپیشنهاد میکنیم برای این کار حتما به کلینیک های پزشکی مراجعه کنید، و از انجام لیزر در مراکز غیر پزشکی جدا خودداری کنید.

بنر-لیزر-موهای-زائد-کلنیک-جهانشهر-کرج

بنر-لیزر-موهای-زائد-کلنیک-جهانشهر-کرج

بهترین دستگاه لیزر مو زائد در کلینیک جهانشهر

جهت مشاوره و دریافت نوبت مرکز لیزر جهانشهر روی لینک کلیک کنید. امیدواریم با اطلاعاتی که از این مقاله کسب کرده‌اید انتخاب مناسبی داشته باشید. کلینیک جهانشهر برای انجام لیزر صورت بدن، پکیج‌ ها و تخفیف‌ های ویژه‌ای دارد، بنابراین شما می‌ توانید بامراجعه به این کلینیک از خدمات آن استفاده کنید.

کلینیک لیزر تخصصی کرج چهارراه طالقانی

کلینیک لیزر تخصصی کرج چهارراه طالقانی

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس حاصل نماییید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

16 − نه =

فهرست