بهترین دکتر تزریق ژل زیبایی صورت

بهترين دكتر تزريق ژل در كرج

بهترین دکتر تزریق ژل: فیلر یا ژل مانند ماده ژلاتینی است که با هدف جبران کم شدن چربی، صاف کردن چین و چروک‌ها یا زیباسازی صورت به زیر پوست تزریق می‌شود. هر ساله بیش از یک میلیون مراجعه کننده به کلینیک‌های زیبایی می روند تا با تزریق ژل جوانی و شادابی را دوباره به صورت خود بازگردانند. برای جوانسازی صورت از روش های مختلفی می توان بهره برد؛ که این انتخاب بستگی به نتیجه دلخواه شما نظر پزشتگان دارد. روش تزریق ژل درمانی کاملا مقرون به صرفه است که هزینه بالا و دوران بهبود طولانی عمل‌های جراحی را ندارد.

تزریق ژل به صورت چه کاربردی دارد

  • رفع خطوط پیری روی صورت
  • از بین بردن چین و چروک های روی صورت
  • پر کردن (چاق کردن) صورت
  • پر کردن فرورفتگی‌های صورت یا همان گودی‌های مربوط به جای زخم
  • مشخص‌ کردن خط های ظریف صورت
  • حجیم و برجسته کردن لب‌های باریک

اکثر افراد بعد از افزایش سن خطوط ظریفی را روی چهره‌ خود می‌ بینند که در اکثر موارد ‌حاصل افتادگی یا فعالیت عضلات است. همانطور که می دانید وقتی  کلاژن کاهش می‌یابد و تجزیه می‌شود، خطوط ظریف و فرورفته‌ای روی صورت به وجودمی آید. اما اگر این خطوط  مثل خط هایی که از بینی تا گوشه دهان کشیده شده است به دلیل افتادگی پوست بسیار عمیق باشد، بهتر است با تزریق ژل خط ها را از بین ببریم.

تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج

تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج

چرا قبل از تزریق باید با پزشک مشاوره داشته باشیم

یکی از مهم ترین کارهایی که یک زیباجو باید انجام دهد؛ تحقیق و بررسی قبل از تزریق است. باید با پزشک خود مشورت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. پزشک در جلسه مشاوره ناحیه مورد نظر و شرح حال بیمار را بررسی می‌کند. هرچند که تزریق ژل عوارضی ندارد، اما بیمار موظف است شرح حال خود، شامل ابتلا به عارضه‌های پوستی یا عصبی، سابقه آلرژی‌ها یا مصرف داروهای مختل کننده ایمنی یا نتایج درمان، را به طور کامل به پزشک اطلاع دهد؛ زیرا بعضی از داروها احتمال کبودی ناحیه راچند برابر افزایش می‌دهد.

آیا تزریق ژل برای همه مناسب است

خیر، ژل را نمی توان برای همه تزریق کرد. تزریق ژل برای افراد زیر ۱۸ سال، زنان باردار و شیرده مناسب نیست. همچنین کسانی که داروهای مؤثر بر سیستم ایمنی بدن مصرف می‌کنند، یا افرادی که در ناحیه مد نظر دچار عفونت هستند؛ حتی کسی که نسبت به ژل و یا بی‌حسی موضعی حساسیت دارد جایز نمی باشد. اما با همه ی اینها باید با پزشک خود مشورت کنید؛ زیرا در بعضی موارد او می‌تواند شما را تحت درمان قرار دهد.

تزریق ژل گونه در کرج

تزریق ژل گونه در کرج

آیا تزریق ژل ماندگاری کمی دارد

ماندگاری نتایج تزریق ژل به نوع فراورده، ناحیه درمان و خود بیمار بستگی دارد. برای حفظ نتیجه، کافی است که تکرار درمان را فراموش نکنید، جراح هم مقدار ژل و روش تزریق آن را در صورت لزوم تغییر می‌دهد تا شما به بهترین نتیجه ممکن برسید.  ماندگاری اثر ژل‌های بر پایه هیالورونیک اسید‌ از بقیه ژل‌ها کم تر می باشد. اثر این نوع ژل‌ها بعد از 6 تا 18 ماه از بین می‌رود.

تزریق ژل صورت در کرج

تزریق ژل صورت در کرج

بهترین دکتر تزریق ژل در کلینیک جهانشهر

برای هزینه تزریق ژل در کلینیک ها باید گفت که قیمت تزریق ژل؛ به نوع ژل و اندازه نیاز صورت به جوانسازی بستگی دارد. معمولاً برحسب تعداد سرنگ‌هایی محاسبه می‌شود که برای رسیدن  به نتیجه مطلوب تزریق شده است. هرچه چین و چروک عمیق‌تر باشد، به ژل و پول بیشتری برای پر کردن آن نیاز است. همچنین ژل‌هایی که برای چاق کردن صورت، استفاده می شود معمولاً گران‌تر از ژل‌هایی است که فقط برای رفع خطوط تزریق می‌شود.

بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت ها با مشاوران ما در کلینیک جهانشهر کرج تماس بگیرید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیست − 17 =

فهرست