تزریق بهترین مارک بوتاکس خارجی در کلینیک جهانشهر

بهترین مارک بوتاکس خارجی،برندهای مختلف بوتاکس

بهترین مارک بوتاکس خارجی،برندهای مختلف بوتاکس : شاید به جرئت بتوان گفت که تزریق بوتاکس یکی از شایع ترین، محبوب ترین و موثر ترین روش های زیبایی سرپایی است. این روش معجزه آسا را تقریبا همه افرادی که به دنبال جلوگیری از پیری پوست خود هستند، حداقل یک بار امتحان کرده اند و اثرات آن را مشاهده کرده اند. اما با گسترش تزریق بوتاکس سوال اینجاست که بهترین مارک بوتاکس که بالاترین کیفیت و کم ترین عوارض را داشته باشد؛ کدام است. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین مارک بوتاکس خارجی، برند های مختلف بوتاکس را خدمتتان معرفی کنیم.

بهترین برند بوتاکس در ایران،خارجی،ایرانی،قیمت

بهترین برند بوتاکس در ایران،خارجی،ایرانی،قیمت

آنچه در این مطلب می خوانید:

تزریق بهترین مارک بوتاکس خارجی در کلینیک کرج

برند های مختلف بوتاکس معمولا از نظر کارایی یکسان هستند. همه برند های بوتاکس حاوی سم بوتولینوم هستند که با فلج کردن عضلات، حرکت آن ها را مختل می کنند و موجب می شوند که چین و چروک ها روی صورت ایجاد نشوند. برند های مختلف بوتاکس ممکن است برای تزریق در نواحی خاصی از صورت اختصاصی طراحی شده باشند یا ممکن است از نظر ماندگاری، کیفیت ساخت، اثرگذاری یا بروز عوارض جانبی با یکدیگر متفاوت باشند. به طور کلی هرکدام از برند های مختلف بوتاکس مزایای خاص خود را دارند.

بهترین مرکز بوتاکس در کرج

بهترین مرکز بوتاکس در کرج

مزایای تزریق مارک بوتاکس (BOTOX) در جهانشهر

بوتاکس در واقع اولین و معروف ‌ترین نام تجاری تولید کننده سم بوتولینوم (Botulinum Toxin) می باشد که توسط شرکت آلرگان ساخته شده است. این نام آنقدر در جهان شهرت گرفت که امروزه تمامی انواع سم بوتولینوم را با نام بوتاکس می شناسند. این محصول علاوه بر سم بوتولینوم حاوی انواعی از پروتئین می باشد (مانند پروتئین موجود در شیر گاو) که می تواند موجب ایجاد حساسیت در بعضی از افراد گردد. ماندگاری بوتاکس بین سه تا چهار ماه می‌ باشد.

  • مارک دیسپورت (Dysport)

بوتاکس دیسپورت (Dysport) یک برند ساخت شرکت گالدرما در کشور انگلستان می باشد. این بوتاکس برای بر طرف کردن خطوط اخم واقع در بین دو ابرو بسیار مناسب است. این خطوط با بالا رفتن سن عمیق تر می شوند و ظاهر ناخشویندی به صورت می بخشند. دیسپورت برای برطرف کردن خط اخم متوسط یا شدید مناسب است و برای از بین بردن خطوط اخم خفیف پیشنهاد نمی‌ شود.

بوتاکس-دیسپورت-کرج

بوتاکس-دیسپورت-کرج

  • مارک زئومین (Xeomin)

زئومین یک بوتاکس آلمانی می باشد که مورد تأیید سازمان غذا و دارو است. زئومین حاوی نوروتوکسین های قوی می باشد که علاوه بر کاربرد زیبایی برای بر طرف کردن خطوط اخم متوسط تا شدید بین ابرو، کاربرد درمانی نیز برای افراد مبتلا به دیستونی گردن رحم، بلفارواسپاسم و اسپاسم پلک نیز دارد. زئومین نیز یک سم بوتولینوم نوع A قابل تزریق می باشد و فرمولی بسیار شبیه مارک بوتاکس دارد با این تفاوت که در ساخت این محصول، پروتئین مورد استفاده قرار نگرفته است.

برای استعلام هزینه و قیمت تزریق بوتاکس صورت می توانید با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس بگیرید.

انواع بهترین برند های مختلف بوتاکس ایرانی

متاسفانه به دلیل تحریم امکان دارد که برخی از برندهای خارجی در بازار یافت نشود. از طرفی با بالا رفتن قیمت ارز، وارد کردن برندهای با کیفیت خارجی، هزینه سنگینی خواهد داشت و موجب شده است که نمونه های تقلبی در بازار شایع شود. خوشبختانه امروزه بسیاری برند های با کیفیت ایرانی مثل برند Masport هم در بازار موجود شده اند که نتایج بسیار رضایت بخشی ارائه داده اند. شاید تفاوت چندانی بین بوتاکس ایرانی و بوتاکس خارجی در ترکیبات سازنده یا نحوه عملکرد وجود نداشته باشد. اما در مورد سرعت تاثیرگذاری و درد ناشی از تزریق بوتاکس تفاوت اندکی بین برندهای ایرانی و خارجی گزارش شده است.

  • مزایای برند بوتاکس مسپورت Masport

مارک بوتاکس مصپورت تولید ایران می باشد و بسیار به بوتاکس دیسپورت شبیه است. این محصول حاوی توکسین خالص شده، کلستریدیوم بوتولینوم تیپ A، کمپلکس با هماگلوتینین می باشد. برای بر طرف کردن خط اخم متوسط تا شدید بین دو ابرو کارایی خوبی دارد. بین سه تا 10 روز بعد از تزریق، اثرات بوتاکس کاملا مشخص می شود. ماندگاری مسپورت بین چهار تا شش ماه می باشد و بعد از آن نیاز به تمدید دارد.

بوتاکس دیسپورت مسپورت کلینیک جهانشهر کرج

بوتاکس دیسپورت مسپورت کلینیک جهانشهر کرج

چرا کلینیک جهانشهر انتخاب مناسبی برای تزریق بوتاکس است

کلینیک جهانشهر بزرگ ترین و معتبر ترین مرکز درمانی زیبایی پوست و مو در کرج است. این کلینیک با بیش از سال ها سابقه فعالیت با مجوز رسمی از وزارت بهداشت دارد. مجموعه جهانشهر تیم پزشکی خود را از بین ماهرترین و باتجربه‌ ترین پزشک‌ ها با حداقل ۱۵ سال سابقه کاری تشکیل داده است. تزریق انواع بوتاکس برای زیبایی و سایر خدمات پوست و مو در این کلینیک ارائه می‌ شود. مواد و تجهیزات کلینیک جهانشهر از به‌روز ترین و پیشرفته ‌ترین امکانات است که خیال شما را از کیفیت و نتیجه عمل راحت می‌ کند.

تزریق بوتاکس آقایان کلینیک جهانشهر کرج

تزریق بوتاکس آقایان کلینیک جهانشهر کرج

تمام مشتریان جهانشهر می‌ توانند به‌ صورت رایگان از مشاوره‌ های آنلاین و تلفنی در کل شبانه‌ روز بهره‌مند شوند. مهم ‌ترین مزیت این کلینیک این است که اگر مشتری از نتیجه عمل خود راضی نباشد، خدمات جهانشهر تا موقع جلب رضایت او ادامه خواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید با مشاوران جهانشهر تماس بگیرید.

برای دیدن خدمات ما در زمینه فشیال پوست وارد شوید.

بهترین-مرکز-تخصصی-پوست-فیشیال-کرج

بهترین-مرکز-تخصصی-پوست-فیشیال-کرج

 

سوالات متداول در زمینه تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی

  • عوارض تزریق بوتاکس چند است؟

از عوارض جانبی این محصول می توان ضعف عضلانی و کبود شدن محل تزریق را ذکر کرد. این عوارض بعد از نهایتا شش هفته برطرف می شوند. بعد از تزریق بوتاکس ممکن است علائمی مانند سردرد، احساس سرماخوردگی، افتادگی چشم و حالت تهوع را احساس کنید. جالب است بدانید که در بوتاکس‌ های ایرانی مقدار پروتئین استفاده شده در ترکیبات بسیار کمتر از نمونه‌ های خارجی است و به همین دلیل واکنش بدن نسبت به این مواد بسیار کم تر خواهد بود.

  • قیمت انواع بوتاکس چقدر است؟

هزینه تزریق بوتاکس به عواملی مانند برند بوتاکس، گستردگی ناحیه تزریق و دستمزد پزشک بستگی دارد. بعضی از برند های خارجی بوتاکس مانند دیسپورت و نورونوکس به دلیل تحریم، مدتی است که در بازار ایران موجود نمی باشد. بوتاکس آلمانی زئومین و برندهای ایرانی مسپورت و دیستون با قیمت های مناسبی در بازار موجود می باشند؛ که با توجه به نوسانات قیمت، بهتر است قبل از تزریق بوتاکس، هزینه دقیق را از کلینیک جویا شوید.

  • آیا در صورتی که مصرف بوتاکس قطع شود، عضلات صورت دچار افتادگی بیش از پیش نمی شوند؟

به هیچ وجه، این اعتقاد از این جهت شایع است که فرد مدتی تحت تاثیر بوتاکس حرکت عمده­ ای در محل تزریق ندارد و احساس سنگینی و کشیدگی می کند و با تمام شدن اثر دارو، این احساس را از دست می ­دهد و می ­تواند دوباره ناحیه مورد نظر را چین دهد. عکس­ هایی که قبل از تزریق گرفته می ­شود به طور مشخص برای اثبات همین مسئله است.

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 15

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 15

تزریق بهترین مارک بوتاکس خارجی در کلینیک زیبایی جهانشهر

کلینیک تخصصی پوست، زیبایی و لیزر جهانشهر با کادری مجرب، محیطی مناسب، امکانات و تجهیزات به روز دنیا، تمامی خدمات را در حوزه پوست مو و زیبایی، در اختیار مراجعه کنندگان محترم قرار می‌ دهد. شما می‌ توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی جهانشهر و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از هزینه تزریق بوتاکس خود مطلع شوید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

15 − 12 =

فهرست