بهترین تجربه تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی جهانشهر کرج

بوتاکس با قیمت باورنکردنی در بهشتی کرج

بوتاکس با قیمت باورنکردنی در بهشتی کرج : تزریق بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک صورت، درمان تعریق بیش از حد بدن و درمان میگرن بسیار موثر است. اما مارک ها و طریقه و شیوه تزریق در اثر گذاری بوتاکس بسیار تاثیر دارد که در مقاله همه چیز درباره تزریق بوتاکس با قیمت باورنکردنی در بهشتی کرج می توانید مطالعه کنید. تزریق بوتاکس یکی از انواع مختلف روش‌ های غیرجراحی جوانسازی پوست و رفع چین و چروک صورت است که امروزه در بین مردم طرفداران زیادی دارد. این روش زیباسازی صورت بیشتر برای رفع چین و چروک پیشانی، اطراف چشم‌ ها، گونه‌ ها، اطراف لب، گردن، و خط خنده به کار می‌ رود. ما در این مقاله بیشتر به بررسی جنبه زیبایی تزریق بوتاکس خواهیم پرداخت.

تزریق بوتاکس با قیمت استثنایی در جهانشهر

تزریق بوتاکس با قیمت استثنایی در جهانشهر

آنچه در این مقاله می خوانید:

تزریق بوتاکس با قیمت باورنکردنی در بهشتی کرج

بوتاکس Botox یک نام تجاری برای سم بوتولینوم (botulinum toxin) است که نوعی پروتئین نوروتاکسین است و توسط باکتری کلوستریدیوم بوتولینوم تولید می‌ شود. این سم در محصولات برند های مشابه دیگری مانند دیسپورت، مصپورت، زئومین، نورونوکس، نوروبلاک و مایوبلاک نیز استفاده می‌ شود که از نظر نوع سم استفاده شده و دوز آن با یکدیگر تفاوت دارند. اما چون بوتاکس اولین و معروف‌ ترین برند استفاده کننده از این نوع سم برای مصارف پزشکی و زیبایی است گاهی این نام به بقیه محصولات مشابه نیز تعمیم داده می‌ شود.

تزریق بوتاکس مصپورت در کرج

تزریق بوتاکس مصپورت در کرج

کاربرد تزریق بوتاکس در جوانسازی پوست کرج

کاربرد اصلی بوتاکس حذف و کاهش چین و چروک پوست است. تزریق بوتاکس به عنوان یک روش مورد تایید سازمان غذا و داروی آمریکا برای درمان چین و چروک دور چشم و پیشانی با مسدود کردن سیگنال ‌های ارسال شده به ماهیچه‌ ها باعث فلج کردن موقتی آنها و جلوگیری از منقبض شدن آنها می‌ شود. بنابراین پزشکان با تزریق بوتاکس به صورت کنترل‌ شده در عضلات مختلف آنها را وادار به شل شدن می‌ کنند که این باعث از بین رفتن چین و چروک و شادابی بیشتر پوست می‌ شود. تزریق بوتاکس معمولاً برای از بین بردن خطوط پیشانی، خطوط پنجه کلاغی، خط اخم، و چروک دور لب استفاده می‌ شود. جهت مشاهده عکس های قبل و بعد کسانی که از تزریق بوتاکس در کلینیک جهانشهر استفاده کرده اند به صفحه گالری تصاویر مراجعه فرمایید.

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 14

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 14

هزینه تزریق بوتاکس در کلینیک جهانشهر

هزینه تزریق بوتاکس به چند عامل بستگی دارد. اولین عاملی که بر هزینه بوتاکس تاثیر دارد اندازه ناحیه ‌ای است که می‌ خواهید به آن بوتاکس تزریق کنید و نیز عمق چین و چروک هاست. به طور طبیعی هر چه ناحیه بزرگ تر و چین و چروک ها بیشتر باشد تعداد واحد بوتاکس مورد نیاز نیز بیشتر خواهد بود و در نتیجه هزینه درمان بالاتر می‌ رود. همچنین قیمت انواع مارک‌ های بوتاکس موجود در بازار نیز با یکدیگر متفاوت است و با توجه به برندی که انتخاب می‌ کنید هزینه تزریق بوتاکس نیز متفاوت خواهد بود. قیمت بوتاکس ایرانی مصپورت با توجه به تولید آن در داخل کشور پایین‌تر است و برخلاف تصور از کیفیت بالایی برخورد است که در حال حاضر قیمت هر سی سی آن در کلینیک ما حدودا 1200 هزار تومان است.

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 13

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 13

تفاوت تزریق بوتاکس و دیسپورت در چیست

بوتاکس و دیسپورت هر دو از سم بوتولینوم نوع A در ترکیب خود بهره می‌ برند ولی تفاوت‌ هایی با یکدیگر دارند که نمی‌ تواند آنها را عیناً به جای هم استفاده کرد. تفاوت بوتاکس و دیسپورت در دوز، میزان رقیق سازی، اندازه مولکول‌ ها، قدرت پخش‌ شوندگی، و زمان شروع اثر آنهاست. با توجه به این موارد ممکن است برای برخی افراد بوتاکس و برای برخی دیگر دیسپورت مناسب‌ تر باشد. بنابراین لازم است حتماً به متخصصی مراجعه کنید که در این زمینه تخصص و تجربه لازم را دارد.

بوتاکس دیسپورت مسپورت کلینیک جهانشهر کرج

بوتاکس دیسپورت مسپورت کلینیک جهانشهر کرج

آیا بوتاکس مصپورت برای رفع چین و چروک خوب است

بوتاکس مسپورت یا مصپورت یک برند ایرانی است که چند سالی است در کلینیک‌ های زیبایی به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این محصول با بهره‌ گیری از استاندارد های جهانی توسط یک شرکت ایرانی تولید شده است و از نظر کیفیت و اثرگذاری با برند های مشابه خارجی قابل مقایسه است. با این حال به دلیل تولید آن در داخل، قیمت بوتاکس مسپورت به مراتب پایین‌ تر از مشابه ‌های خارجی است و همین موجب می‌ شود برای کسانی که هر چند ماه یک‌بار تزریق بوتاکس انجام می‌ دهند این کارمقرون‌ به ‌صرفه ‌تر باشد.

سوالات متداول در زمینه تزریق بوتاکس

  • آیا تزریق بوتاکس در کلینیک درد دارد؟

تزریق بوتاکس معمولاً برای اکثر افراد درد زیادی ندارد. ممکن است برخی افراد در حین تزریق درد اندکی را احساس کنند که بعد از تمام شدن تزریق از بین می‌ رود. همچنین پس از اثر کردن سم بوتاکس ممکن است یک احساس سوزش و درد در محل تزریق در برخی افراد ایجاد شود.

  • کی می‌ توانیم تاثیر بوتاکس را ببینیم؟

تاثیر تزریق بوتاکس در افراد مختلف متفاوت است اما به طور متوسط بین سه تا پنج روز زمان می‌ برد تا تاثیر آن قابل مشاهده شود. در برخی موارد ممکن است تا دو هفته طول بکشد تا تاثیر نهایی آن دیده شود.

  • ماندگاری اثر بوتاکس چقدر است؟

ماندگاری اثر بوتاکس حداقل سه و حداکثر نه ماه است که در افراد مختلف متفاوت است. تاثیر بوتاکس در اولین تجربه بیمار معمولاً کم تر از تزریقات بعدی است. بنابراین با تکرار تزریق هر چهار تا پنج ماه یک‌ بار می‌ توانید ماندگاری نتیجه را بیشتر کنید.

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 3

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 3

بهترین تزریق بوتاکس با قیمت باورنکردنی در بهشتی کرج

شما می‌ توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو و زیبایی جهانشهر و مشاوره رایگان با متخصصین مجرب این کلینیک پوست و مو از هزینه تزریق بوتاکس خود مطلع شوید.

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 7

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 7

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس حاصل نماییید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

19 − 14 =

فهرست