تزریق فیلر با جدیدترین متدهای دنیا

تزریق بهترین فیلر صورت در بهشتی کرج

تزریق بهترین فیلر صورت در بهشتی کرج : فیلرها یا ژل ها یکی از روش های درمانی و زیبایی برای رفع چین و چروک، شلی و افتادگی پوست، خطوط اضافی در صورت و اسکار های ایجاد شده در چهره است که برای جوانسازی پوست کمک شایانی می کنند. در این مقاله می خواهیم مراحل تزریق بهترین فیلر صورت در بهشتی کرج را بررسی کنیم، تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

کاربرد-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

کاربرد-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

آنچه در این مقاله می خوانید:

نواحی-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

نواحی-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

ویژگی های تزریق بهترین فیلر صورت در بهشتی کرج

فیلرها موادی طبیعی و یا مصنوعی شبیه ژل اند که اقدام به پرکنندگی شیار های عمیق زیر پوست، چین و چروک ها، برجسته نمودن گونه ها، حجیم کردن لب ها، بستن منافذ باز جوش ها و اسکارها، لیفتینگ پوست می کنند. فیلرها انواع مختلفی دارد که شامل: دائمی، نیمه دائمی و موقتی است. متخصص پوست و مو در اغلب مواقع فیلر موقتی و نیمه دائمی را تجویز می کند، زیرا که در بعضی مواقع مشاهده شده است فیلر های دائمی عوارضی را برای متقاضی به وجود آورده و یا این که افراد از فیلر های دائمی خسته شده اند و خواهان تخلیه آن می شوند.

دکتر خوب تزریق فیلر صورت کرج

دکتر خوب تزریق فیلر صورت کرج

مراحل تزریق فیلر صورت در کلینیک

ابتدا متخصص پوست و مو و زیبایی اقدام به بررسی و مشخص نمودن ناحیه مورد نیاز برای تزریق می نمایند. این مرحله همان ارزیابی پوست است.

سپس موضع مورد نظر با شوینده های ضد میکروبی، پاکسازی می شود تا پزشک محل تزریق را با بی حسی لیدوکایین آغشته کند. این پروسه در التیام درد و ناراحتی در حین تزریق کمک شایانی خواهد کرد.

بعد از بی حس شدن موضع، با سوزن ظریف و ریز مواد حاوی فیلر در زیر پوست تزریق می شود و با هر تزریق بلافاصله ماساژ صورت می گیرد تا برای تزریق بعدی اقدامات مورد نیاز انجام شود. تزریق فیلر وقت گیر نیست و حدودا ۱۵ دقیقه طول می کشد. سپس موضع تزریق شده پاک سازی و ریکاوری می شود. در آخر محل های علامت گذاری شده برای تزریق کاملا پاک و برای جلوگیری از تورم و کبودی از کمپرس یخ استفاده خواهد شد.

انواع فیلر صورت در کلینیک کرج

انواع فیلر صورت در کلینیک کرج

چند نکته مهم در مورد مزایای تزریق بهترین فیلر صورت در جهانشهر

فیلر یا ژل ها از مواد طبیعی همچون هیالورونیک اسید تولید شده اند، به همین علت از لحاظ انسجام و سختی متفاوت می باشند. با این مواد حجم از دست رفته بافت باز می گردد. فیلر به آبرسانی و رطوبت پوست نیز کمک بسیار می کند. هر چقدر رطوبت پوست زیاد باشد، علائم و نشانه های پیری کاهش پیدا می کند و ظاهر و چهره فرد شاداب و باطراوات می ماند. چون تزریق فیلر در نواحی بینی، گونه ها، چانه و پیشانی نتایج ایده آلی به همراه آورده است در نتیجه جایگزین مناسبی برای عمل های جراحی جهت از بین بردن علائم چین و چروک و پیری می باشد.

این کلام بدان معنا نمی باشد که با تزریق فیلر دیگر نیازی به تزریق مجدد نیست، بلکه استفاده از روش های ترکیبی کمک بسیار زیادی برای بدست آوردن نتایج مطلوب تر می کند. با تکرار و تداوم در تزریق فیلر، ماندگاری تزریق بیشتر خواهد بود.

بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج

بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج

تزریق فیلر صورت برای چه کسانی مناسب نیست

هر چند تزریق فیلر را می‌ توان یک روش نه‌ چندان تهاجمی و کم و بیش کم‌ خطر دانست، اما باز هم اشخاصی هستند که کاندیدای مناسبی برای این روش درمانی به‌ حساب نمی‌ آیند. مبتلایان به دیابت، اختلالات خونریزی دهنده، بیماری ‌های قلبی، بیماری‌ های عصبی عضلانی و اشخاصی با سابقه به حساسیت شدید به مواد شیمیایی، تنها با نظر مستقیم پزشک مرتبط با بیماری باید تزریق فیلر را انجام دهند.

علاوه بر این، اشخاص باردار یا افرادی که در حال شیردهی هستند نباید به‌ هیچ‌ وجه از روش‌ های مختلف درمانی فیلر استفاده کنند. به‌ طور کلی افراد سالم و فاقد بیماری ‌های پوستی و حساسیتی که از دخانیات استفاده نمی‌ کنند، بهترین کاندیدا ‌های استفاده از فیلر در نقاط مختلف صورت و بدن هستند.

تزریق فیلر چشم کلینیک جهانشهر کرج

تزریق فیلر چشم کلینیک جهانشهر کرج

سوالات متداول در زمینه تزریق فیلر

ماندگاری اثر فیلر صورت چقدر است؟

هرچند انواعی از فیلر ها، دائمی نام‌ گذاری شده‌اند، اما باز هم می‌ توان تأیید کرد که هیچ‌ کدام از انواع مختلف فیلرها، اثری بسیار بلند مدت را از خود به نمایش نمی‌ گذارند. البته کوتاه‌ مدت بودن اثر فیلر‌ها از نکات مثبت این تکنیک درمانی و زیبایی به‌ حساب می ‌آید.

آیا تزریق فیلر عوارض جانبی دارد؟

استفاده از فیلر‌ در اغلب موارد بی‌ خطر است، اما هرگونه پروسه پزشکی می‌ تواند در جای خود دارای عوارضی کوتاه‌ مدت و بلند مدت باشد. با این‌ حال اگر فیلر انتخابی از مواد با کیفیت و طبیعی باشد، انتظار می‌ رود تا عوارضی مانند زخم و کبودی، در چند روز پس ازتزریق فیلر کاهش بیابد.

هزینه تزریق فیلر صورت در جهانشهر چقدر است؟

هزینه این روش زیبایی به عوامل مختلفی بستگی دارد. به همین دلیل قیمت برای همه افراد یکسان نیست.

تزریق فیلر لب در کلینیک جهانشهر کرج

تزریق فیلر لب در کلینیک جهانشهر کرج

تزریق بهترین فیلر صورت در کلینیک جهانشهر کرج

اگر شما نیز به دنبال تزریق بهترین فیلر صورت در کرج هستید می توانید با شماره های موجود در سایت تماس گرفته و مشاوره رایگان داشته باشید. جهت مشاهده عکس های قبل و بعد کسانی که از تزریق فیلر در کلینیک جهانشهر استفاده کرده اند، به صفحه گالری تصاویر مراجعه فرمایید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس حاصل نماییید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

19 − 9 =

فهرست