تزریق انواع ژل لب در مدل های طبیعی و روسی

تزریق ژل لب مدل طبیعی در بهشتی کرج

تزریق ژل لب مدل طبیعی در بهشتی کرج توسط پزشکانی متخصص انجام می شود. لب‌ها یکی از ویژگی‌های ظاهری و اصلی صورت هستند که می‌ توانند به جذابیت چهره بیفزایند. پرکردن لب‌ها با استفاده از تزریق ژل لب یکی از موارد آرایشی محسوب می‌ شود که منجر به پر شدن و بزرگ‌تر دیده‌شدن لب‌ها می‌ شود و سال‌ به‌ سال بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

انواعی از پرکننده یا فیلر برای لب وجود دارند که جزو روش‌ های جوانسازی پوست به حساب می‌ آیند و معمولاً در کنار کارهایی مثل تزریق بوتاکس استفاده می‌ شوند. امروزه روش‌ هایی که بر اساس تزریق باشند کاربرد بیشتری دارند. از پراستفاده ‌ترین و معروف‌ ترین پر کننده هایی که در این دوران برای افزایش حجم و زیبایی لب‌ها استفاده می‌ شود محصولات حاوی مواد مشابه اسید هیالورونیک هستند.

قیمت انواع ژل لب در طالقانی کرج

قیمت انواع ژل لب در طالقانی کرج

آنچه در این مقاله می خوانید:

همه چیز درباره تزریق ژل لب مدل طبیعی در بهشتی کرج

ژل لب یک نوع ژل مخصوص است که از آن برای تزریق در لب‌ها استفاده می‌شود. اگر این سوال در ذهنتان ایجاد شده که ژل لب از چه چیزی درست می شود، باید بگوییم که اغلب فیلر های لب از هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند. اسید هیالورونیک یک ماده طبیعی است که در بدن یافت می‌ شود. این ماده به افزایش حجم لب‌ های شما کمک می‌ کند.

قيمت ژل لب طالقاني كرج

قيمت ژل لب طالقاني كرج

معمولا تزریق ژل لب برای افرادی که لب‌ های باریک و بد فرمی دارند انتخاب مناسبی است. برخی افراد نیز دوست دارند لب‌ هایی حجیم‌ تر و خوش‌ فرم‌تر داشته باشند که در این صورت تزریق ژل لب می ‌تواند به آن‌ ها کمک کند تا لب‌ های خود را به فرم دلخواه درآورند.

ماندگاری تزریق ژل لب چقدر است

آثار تغییراتی که تزریق ژل‌ های اسید هیالورونیکی ایجاد می‌ کنند بین ۱۲ تا ۱۸ ماه است. اما برای ژل لب و تزریق این نوع ژل‌ها درلب، حدود شش تا نه ماه آثار آن‌ها باقی می ماند. بعد از این مدت برای حفظ حجم و ظاهر لب‌ها باید مجدداً تزریق صورت بگیرد. برای بررسی دقیق‌تر میزان ماندگاری و تزریق مجدد بهتر است با متخصص پوست مشورت کنید.

تزریق ژل رووفیل در کرج

تزریق ژل رووفیل در کرج

مراحل تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر

قبل از تزریق، ممکن است پزشک توصیه کند که مصرف برخی داروها و مکمل‌ها مانند رقیق ‌کننده‌های خون را متوقف کنید. سپس پزشک حالت کلی لب شما را با دقت بررسی می‌ کند. شما می‌ توانید با پزشک در مورد مدل لب‌ هایتان صحبت کنید و در مورد انتظارات خودتان از تزریق ژل لب با پزشک صحبت کنید.

کل فرآیند تزریق ژل لب فقط چند دقیقه طول می‌ کشد و می‌ توانید بیشتر فعالیت‌ های عادی خود را پس از قرار ملاقات خود از سر بگیرید. بسته به سطح راحتی شما، ممکن است بلافاصله پس از درمان به محل کار خود بازگردید. اما باید به مدت 48 ساعت از فعالیت‌ های بدنی شدید خودداری کنید. در ادامه می‌ توانید با مراحل تزریق ژل لب بیشتر آشنا شوید. تزریق ژل لب مدل طبیعی در بهشتی کرج در کلینیک جهانشهر با برند های اصل انجام می شود.

چگونه می توانیم ماندگاری تزریق ژل لب را بیشتر کنیم

برای افزایش ماندگاری ژل لب باید قبل از هر چیزی با دکتر خود صحبت کنید و نکاتی که پزشک بعد از تزریق به شما اعلام می‌ کند را رعایت کنید. به‌ طور کلی رعایت برخی نکات می‌ تواند به ماندگاری بیشتر فیلر لب کمک کند.

  • مراقبت از لب‌ها و وارد نکردن فشار به آن
  • نوشیدن آب و مایعات به مقدار کافی
  • استفاده از ضد آفتاب و بالم لب
  • مصرف پماد روی یا زینک روی لب
  • مصرف غذاهای سالم و سرشار از آنتی‌اکسیدان برای افزایش کلاژن سازی پوست
  • دوری از استرس
  • عدم فعالیت بدنی سنگین
تزریق ژل لب در طالقانی کرج

تزریق ژل لب در طالقانی کرج

سوالات متداول در زمینه تزریق ژل لب در کلینیک ما

  • تزریق ژل لب چه مزایایی دارد؟

افزایش حجم لب‌ ها، اثربخشی سریع، عوارض بسیار کم، طولانی بودن نتایج، امکان متقارن کردن لب‌ها، هزینه کمتر نسبت به سایر روش‌ها.

آیا ژل لب در بارداری و شیردهی مجاز است؟

ژل لب در شیردهی و بارداری به‌ هیچ‌ عنوان توصیه نمی‌ شود. در دوران بارداری و شیردهی لب‌ ها متورم می‌ شوند و شرایط پوست هرفرد تغییر می‌ کند.

امکان تزریق ژل لب از چه سنی است؟

به‌ طور کلی افرادی که سن آن‌ ها زیر 21 سال است، نباید تزریق ژل لب انجام دهند. بهتر است قبل از تزریق ژل لب حتما با پزشک خود صحبت کنید.

تزریق-ژل-لب-جهانشهر-کرج

تزریق-ژل-لب-جهانشهر-کرج

بهترین تزریق ژل لب مدل طبیعی در بهشتی کرج

اگر در فکر تزریق ژل به لب‌ هایتان هستید، بهتر است قبل از هر کاری با یک پزشک متخصص و باتجربه مشورت کنید. در کلینیک جهانشهر می‌ توانید با بهترین متخصص پوست کرج به صورت حضوری و غیرحضوری بصورت رایگان مشورت کنید و سپس در مورد تزریق ژل لب تصمیم بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس حاصل نماییید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

14 − 11 =

فهرست