تزریق ژل گونه و صورت در کلینیک جهانشهر

تزريق ژل گونه در كرج

تزریق ژل گونه یکی از رایج‌ترین و پرطرفدارترین روش‌های زیباسازی و جوان‌سازی می‌باشد. با این روش افرادمی‌توانند چین و چروک و علایم ناشی از پیری را در چهره خود کاهش داده و به ظاهر ایده‌آل خود برسند.

افراد به مرور زمان بافت‌ها چربی صورت خود را از دست می‌دهند و این باعث می‌شود تا صورت حالتی لاغر و پیر به خود بگیرد. همچنین کاهش چربی باعث می‌شود تا پوست درخشندگی و طراوت خود را از دست بدهد و جلوه زیبایی نداشته باشد.

علاوه بر آن بسیاری از جوانانی که مشکل پیری ندارند اما به دلیل چهره لاغر و کشیده از ظاهر خود راضی نیستندمی‌توانند از تزریق ژل گونه برای صورت خود استفاده کرده و به صورتی چاق و چهره‌‌ای زیبا‌تر برسند.

ماندگاری تزریق ژل گونه چقدر می باشد

برای همه افراد مهم ترین موضوع در زمینه زیبایی ماندگاری آن است. زیرا آن‌ها دوست دارند کاری که انجام ‌دهند ماندگاری نسبتا بالایی داشته باشد تا مجبور نشوند در بازه‌های زمانی کوتاه مدت دوباره به سراغ انجام آن بروند.

میزان ماندگاری ژل‌ها در اکثر مواقع خوب بوده است؛ شما می‌توانید حدود یک تا دو سال از زیبایی چهره خود درنتیجه تزریق ژل لذت ببرید. اما این نکته را باید در نظر داشته باشید که ماندگاری ژل‌ها به عوامل مختلفی از جمله کیفیت برند ژل تزریق شده، ترکیبات به کار رفته در ژل، نوع پوست و شرایط سیستم ایمنی بدن، میزان ژل تزریق،اهمیت دادن به مراقبت‌های بعد از تزریق ژل و میزان حرکات صورت فرد بستگی دارد.

بعد از تزریق ژل چگونه از گونه خود مراقبت کنیم

مراقبت درست بعد از تزریق بسیار اهمیت دارد. به همین دلیل توصیه می‌شود تمامی احتمالات و روش‌های بهبود عوارض پس از تزریق ژل را به درستی از پزشک خود بپرسید. بعد از تزریق ژل گونه ممکن است متوجه مواردی مثل تورم، کبودی، عدم تقارن و خارش در ناحیه شوید که این عوارض ها کاملا طبیعی اند و در صورت انجام مراقبت‌های لازم تا چند روز بعد از تزریق برطرف می‌شوند.

برای نتیجه و ماندگاری بیشتر موارد زیر را رعایت کنید:

  1. به مدت 6 ساعت پس از تزریق فیلر صورت خود را لمس نکنید.
  2. تا 24 ساعت پس از برجسته سازی گونه با ژل از استعمال مواد آرایشی به پوست خودداری کنید.
  3. منطقه مورد درمان را در معرض گرمای شدید مانند سولاریوم یا سونا قرار ندهید.
  4. به مدت 24 ساعت از ورزش‌های شدید خودداری کنید.
  5. در روز درمان هر ساعت یک بار کمپرس خنک را به مدت 10 دقیقه روی محل قرار دهید.

بعد از تزریق ژل گونه چه انتظاراتی باید داشته باشیم

همانطور که گفته شد بعد از تزریق ژل گونه می‌توان انتظار بروز برخی عوارض جانبی مثل قرمزی، تورم، درد، خارشو حساسیت در محل تزریق را داشت. این موارد معمولاً خفیف تا متوسط هستند و در مدت چند روز بعد از تزریق از بین می‌روند. همچنین تورم می‌تواند چند روز پس از درمان ظاهر شود و بعد فروکش کند، کبودی نیز بسته به ناحیه تحت درمان می‌تواند خفیف تا شدید باشد.

در بعضی مواقع در اثر تزریق غیر ماهرانه و یا استفاده از یک پزشک بی‌تجربه ممکن است نامتقارن بودن گونه‌ها حاصل گردد، به همین دلیل خیلی مهم است که در انتخاب پزشک خود دقت کافی را به خرج دهید. طبیعتا هر شخصی با یک روحیه شاداب و به منظور زیباتر شدن اقدام به برجسته سازی گونه با ژل می‌کند، بنابراین سعی کنید با انجام تحقیقات کافی پزشکی را انتخاب کنید که در اکثر موارد متقاضیانی راضی از تزریق داشته باشد.

تزریق ژل به گونه بهتر است یا چربی

یکی از رایج ترین سوال‌هایی که برای بسیاری از افراد ایجاد می‌شود این است که تزریق ژل برای گونه بهتر است یاچربی؟

نمیتوان برای این سوال جواب قطعی داد؛ زیرا هر کدام از این روش ها مزایا و معایب خود را دارد که برای هر فرد میتواند متفاوت باشد. بعضی مواقع با توجه به شرایط بدنی و انتظاراتی که شخص دارد تزریق چربی پیشنهاد داده می شود و برای شخصی دیگر تزریق ژل به گونه گزینه ایده‌آلی می باشد. برای اینکه بدانید کدام روش برای شما مناسب تر است باید قبل از تصمیم‌گیری در خصوص روش انتخابی، با پزشک خود گفت و گو کنید.

تزریق ژل گونه در کلینیک جهانشهر کرج

در زمینه هزینه تزریق ژل گونه باید گفت که هزینه این تکنیک به چند فاکتور مهم بستگی دارد. از جمله این موارد می‌توان به برند ژل، کشور تولید کننده، میزان حجم مورد نیاز ژل، دستمزد پزشک و…. اشاره کرد.

در صورتی که تصمیم قطعی خود را بابت تزریق فیلر به گونه در کلینیک جهانشهر گرفته‌اید می‌توانید با ما تماس گرفته و از قیمت‌های حدودی آن مطلع شوید. ما در تمامی ساعات کاری کلینیک پاسخگوی شما عزیزان خواهیم بود.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

هفده − 12 =

فهرست