جوانسازی پوست صورت ویژه آقایان

جوانسازی پوست اقایان در کرج

جوانسازی پوست اقایان در کرج : رفع جوش های صورت آقایان یکی از مشکلاتی است که خیلی از آن ها با آن مشکل دارند. یکی از راهکار های درمان جوش صورت استفاده از یک شوینده و پاک کننده خوب است. آقایان باید چربی اضافه پوست خود را پاک کنند تا با این کار از مسدود شدن منافذ پوست جلوگیری کنند. البته این نکته را در نظر داشته باشید که از شوینده ها و پاک کننده های بدون بو استفاده کنید؛ به این دلیل که این محصولات باعث تحریک پوست نمی شوند و بهتر از پوست صورت مراقبت می کنند.

اما این کارها مقدار کمی از مشکل را می تواند رفع کند؛ اگر می خواهید جوانسازی پوست خود را به صورت کامل و حرفه ای انجام دهید، باید از روش های جوانسازی پوست در کلینیک ها استفاده کنید. ما در این بخش سعی کردیم انواع مختلف این تکنیک ها را برای شما عزیزان توضیح دهیم تا بهترین روش را برای پوست خود انتخاب کنید.

تزریق بوتاکس چه کاربردی دارد

یکی از روش هایی که در کلینیک جهانشهر طرفداران بسیاری دارد؛ تزریق بوتاکس است. داشتن افتادگی ابرو و خط اخم یکی رایج ترین مشکلات پوستی آقایان است. بسیاری از مردان بر روی پوست خود جای زخم و اسکار دارند، که این موضوع خیلی آنها را اذیت می کند و موجب کاهش اعتماد به نفس می شود. بوتاکس یک تکنیک عالی برای از بین بردن خطوط پیشانی، بالا بردن ابرو، کشیدگی چشم ها و پر کردن جای زخم می باشد. یکی از مزیت های این روش این است که تزریق بوتاکس کاملا بی خطر و راحت است.

این روش درد ندارد. برای رسیدن به نتیجه ایده آل و همیشگی در تزریق بوتاکس فرد باید هر شش تا ۱۲ ماه درمان را تکرار کند. برای مشاهده عکس های قبل و بعد بیمارانی که از بوتاکس برای جوانسازی پوست خود استفاده کرده اند، به صفحه گالری تصاویر مراجعه فرمایید.

مزایای میکرودرم برای جوانسازی پوست صورت

میکرودرم یکی از راه های جوانسازی پوست اقایان در کرج می باشد. این روش در واقع یک تکنیک لایه برداری پوست است که باعث تحریک اپیدرم پوست شده و آن را به کلاژن سازی بیشتر تحریک می کند. میکرودرم لایه های بیرون پوست را از بین می برد و آن را برای کلاژن سازی آماده می کند. از میکرودرم برای از بین بردن چین و چروک ها و رفع جای زخم، اسکار و منافذ باز پوست استفاده می کنند. در این روش نیز مانند بوتاکس بیمار دردی را حس نمی کند. این کار توسط یک دستگاه مکنده و اسپری میکروکریستال انجام می شود که نتیجه آن پوستی بسیار درخشان و صاف است.

کاربرد فیشال پوست چیست

فشیال پوست یکی دیگر از روش های موثر جوانسازی پوست اقایان در کرج می باشد. این روش آلودگی و چربی های اضافی پوست را پاکسازی می کند. همچنین پوست را به طور عمیق تمیز می کند. انجام این روش به صورت مرتب می تواند از پیر شدن پوست شما جلوگیری کند و ظاهری جوان تر و شاداب تر به پوست شما ببخشد. در این تکنیک مراحل بخور گرم، لایه برداری، پولیش و تخلیه جوش ها و سپس بخور سرد انجام می شود؛ همچنین خشکی پوست را از بین می برد، تا پوست چروک نشود.

کربوکسی تراپی چه تاثیری بر جوانسازی پوست دارد

یکی دیگر از خدمات پوست آقایان در کرج که در درمان چروک و افتادگی ها تاثیر مهمی دارد، کربوکسی تراپی است. در این تکنیک مقدار مشخصی گاز کربن دی اکسید به زیر پوست بیمار تزریق می شود. این کار باعث افزایش اکسیژن و خون رسانی در بافت های پوست می شود. این روش هیچ عارضه و دوره نقاهتی ندارد.

آیا میکرونیدلینگ موجب جوانسازی پوست می شود

میکرونیدلینگ برای تحریک پوست به کلاژن سازی بسیار مناسب است. در این تکنیک سوزن هایی ریز داخل پوست فرو می رود که زخم های فوق العاده ریزی را ایجاد می کند. بنابراین پوست برای بهبود این زخم ها شروع به بازسازی می کند. میکرونیدلینگ باعث درمان چروک های پوستی، بهبود رنگ پوست و جوانسازی می شود. در بعضی از مواقع برای دریافت نتیجه بهتر پزشکان ژل هیالورونیک اسید را در کنار میکرونیدلینگ تزریق می کنند؛ تا نتیجه ایده آل کسب کنند.

جوانسازی پوست اقایان در کلینیک جهانشهر کرج

کلینیک جهانشهر برای جوانسازی پوست آقایان از روش های متعددی استفاده می کنند. این نکته را در نظر داشته باشید که پیش از ایجاد چروک های عمیق و بروز مشکلات پوستی مراقبت های لازم پوست را انجام دهید. با استفاده از یک روتین پوستی مناسب ایجاد چین و چروک های پوستی را به تعویق بیندازید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در رابطه به روش های جوانسازی پوست آقایان در کرج باما تماس بگیرید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

4 × یک =

فهرست