درمان جاي جوش ، اسکار، آکنه، لک صورت

درمان فرورفتگي جاي جوش در كرج

درمان فرورفتگي جاي جوش در كرج : جوش‌ های پوستی در اثر جمع شدن میکروب در محل قرارگیری فولیکول مو ایجاد می‌ شوند‌. این جرم جمع‌ شده به شکل برآمدگی‌ های قرمز رنگ در زیر پوست دیده می شود. امروزه داشتن پوستی صاف و شفاف یکی از دغدغه های بسیاری از خانم ها و حتی آقایان شده است. تحقیقات نشان داده است که داشتن پوستی سالم و بدون آکنه بر زندگی اجتماعی نیز تاثیر می گذارد و باعث داشتن اعتماد به نفس در افراد می شود. ما در این مقاله به بررسی درمان فرورفتگی جای جوش می‌ پردازیم که با ارائه اطلاعات کافی بتوانیم شما را راهنمایی کنیم.

درمان اسکار و جوش کلینیک جهانشهر کرج

درمان اسکار و جوش کلینیک جهانشهر کرج

تاثیر میکرودرم ابریژن بر جای جوش

در میکرودرم ابریژن به کمک پاشیدن پودر مخصوص و مالش با دستگاه، لایه های سطحی پوست برداشته می شود؛ به این صورت که پوست زخم نشود. هرچه اسکار ها عمیق تر باشند به تکرار بیشتری هم نیاز دارند. تکرار آن می توان هر۲ یا ۳ هفته یکبار باشد. با این روش جوش فعال و تیرگی محل جوش ها نیز بهبود می یابد، همچنین منافذ باز بسته تر شده و همزمان اسکار ها سطحی تر می شوند و پوست صاف تر بنظر می رسد. این روش یک کار فیزیکی بوده و اگردرست انجام شود، تقریبا هیچ عارضه ای ندارد و فرد می تواند بلافاصله به محل کار خود بازگردد.

میکرودرم کلینیک جهانشهر کرج

میکرودرم کلینیک جهانشهر کرج

رفع جای جوش فرورفته با پی آر پی

در این روش، پلاسما های غنی از پلاکت خون به پوست تزریق شده و باعث تحریک روند و تقویت رشد بهبود سلول‌ های پوست می‌ شود. این فرآیند پوست را آبرسانی کرده و باعث شادابی پوست و صورت می‌ شود. پلاکت خون را می ‌توان یکی از مهم‌ ترین مواد اولیه پوست دانست. بنابراین با افزایش تعداد پلاکت خون در مناطق پوست کمک بسیاری به درمان جای جوش فرورفته می‌ شود.

آیا سابسیژن جای جوش را از بین می برد

در سابسیژن با استفاده از سوزن خاص اتصالات زیر اسکار که باعث پایین کشیده شدن اسکار می شود بریده شده. این موضوع باعث می شود که سطح فرو رفته اسکار ترمیم شود و هم سطح پوست گردد. این روش را می توانند همراه با لیزر فرکشنال نیز انجام دهند تا نتایج بهتر بدست آورند.

سابسيژن در كرج

سابسيژن در كرج

لیزر فرکشنال چه کاربردی دارد

جدیداً دستگاه لیزر فرکشنال بدلیل اینکه شرایط نسبتا دشوار لیزر CO2 قبلی را ندارد و فرد بیمار می تواند بعد از لیزر به کار های روزمره خود ادامه دهد از محبوبیت خاصی بهره مند شده است. در این روش بدون نیاز به تزریق ماده بی حسی منطقه مورد نظر لیزر می شود، ولی پوست دچار زخم یا ترشح نمی شود و در نتیجه نیاز به پانسمان ندارد.

قرمزی مختصری به مدت ۵ تا ۶ روز ایجاد می شود که بعد از آن هیچ گونه آثاری از لیزر باقی نمی ماند. این لیزر عوارض احتمالی ندارد. این روش درمانی نیاز به تکرار ماهیانه دارد و بسته به عمق فرورفتگی بین ۳ تا ۶ جلسه نیاز دارد. برای رسیدن به نتیجه دلخواه بهتر است بدانید که این روش برای افرادی که اسکار های سطحی دارند مناسب تراست.

درمان فرورفتگي جاي جوش در کلینیک جهانشهر

کلینیک جهانشهر با داشتن پزشکان متخصص با تجربه درخشان که در درمان فرورفتگی جای جوش سوابق زیادی دارند و تا بحال پس از سال ها خدمت، مورد نارضایتی بیمار نداشته اند و این در نوع خود شگفت انگیز است.

همچنین می توانید جهت دیدن نمونه خدمات پزشکی ما به صفحه رسمی ما در سایت کرج تبلیغ مراجعه کنید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

15 + 6 =

فهرست