دکتر تزریق فیلر صورت در کلینیک زیبایی

دكتر خوب تزريق فيلر صورت كرج

دکتر خوب تزریق فیلر صورت کرج : برای انجام این روش به طور کلی سه نوع فیلر وجود دارد: دائمی، نیمه دائمی و موقتی. که در اکثر مواقع پزشکان فیلر نیمه دائمی و موقت را توصیه میکنند؛ زیرا فیلر دائمی دارای عوارضی می باشد که اگر فرد از آن راضی نباشد تخلیه و یا تغییر در شکل آن بسیار سخت است.

بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج

بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج

برای اینکه راحت تر بتوانید فیلر مناسب را انتخاب کنید بهتر است انواع آن را بشناسید.

فیلر موقت

این فیلر ها برای برجسته کردن لب، گونه و از رفع چروک های پوست استفاده می‌شود. جنس فیلر موقت از هیالورونیک اسید و کلاژن است و چه خوب که کلاژن یکی از اساسی ترین اجزای ساختار پوست افراد محسوب می شود. کلاژن باعث سفتی پوست می‌شود. همیشه نتیجه تزریق فیلر های موقتی طبیعی تر از دیگر فیلرها می باشد.

فیلر نیمه دائمی

از این فیلرها برای پر کردن خط های عمیق تر صورت استفاده می‌شود. در فیلرهای نیمه دائمی از پرکننده های نرم برای درمان خط های عمیق تر صورت استفاده می شود.به دلیل خاصیت این فیلر ممکن است تا چند هفته بعد از تزریق اولیه فیلر نیازی به اضافه کردن کمی دیگر از آن نباشد.

فیلر دائمی

استفاده از فیلرهای دائم یا غیر قابل جذب فقط برای چین و چروک های خیلی عمیق مجاز است. اگر بخواهید فیلر دائمی را توسط پزشک تخلیه کنید، پوست شما دچار پستی و بلندی و حالت غیر یکنواخت می شودکه این مورد یکی از مهمترین عوارض تزریق فیلر دائمی می باشد.

تزریق فیلر چه مزایایی برای صورت دارد

بعد از تزیق بلافاصله نتایج مثبت را می توانید مشاهده کنید. این روش نیازی به جراحی ندارد و کاملا غیرتهاجمی می باشد؛ پس خطری هم شما را تهدید نمی کند و نتایج طبیعی و بازدهی بالایی دارد. در حین تزریق نیازی به مسکن یا داروی بیهوشی نیست؛ بعد از آن هم دوره نقاهت ندارد. زمان تزریق بسیار کم است؛ وقت شما را در طول روز نمی گیرد. مهم تر از همه اینکه اگه از نتیجه راضی نبودید امکان بازگشت و اصلاح وجود دارد.

نواحی-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

نواحی-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

بعد از تزریق فیلر چگونه از پوست مراقبت کنیم

حتما که بعد از تزریق فیلر نیاز است مراقبت هایی نسبت به نقاط تزریق شده صورت گیرد. در درجه ی اول باید دانست که ماهیچه هایی که در آن ها تزریق فیلر صورت گرفته است باید مورد استفاده قرار گیرند.

  1. پس از تزریق فیلر به صورت آن را فشار ندهید و سعی نکنید آن را تا چند ساعت لمس کنید.
  2. سیگار و قلیان نکشید.
  3. از سونا و جکوزی و نوشیدن مایعات خیلی گرم بعد از تزریق ژل، پرهیز کنید.
  4. در سه روز ابتدایی بعد از تزریق نسبت به این مراقبت ها حساس تر باشید.

مراقبت های تزریق فیلر فقط برای صورت نیست؛ همه این موارد برای تزریق فیلر چانه و لب، تزریق فیلر زیر چشم و خط اخم ، تزریق فیلر گونه و … نیز صدق می کند.

تزریق فیلر با تزریق ژل چه فرقی دارد

صد در صد که تزریق ژل و فیلر باهم تفاوت هایی دارند ولی در واقع ژل ها نوعی فیلر پوستی محسوب می شوند، امااین در حالیست که هر نوع فیلر، ژل محسوب نمی‌شود. به این صورت که فیلر‌های نیمه ماندگار و فیلر‌های ماندگار از انواع ژل به شمار می‌روند. در اکثر مواقع از ژل ها به دلیل عوارض جانبی که نسبت به فیلر دارند، استفاده نمی‌شود. بعلاوه تزریق فیلر نسبت به تزریق ژل ظاهر بسیار طبیعی تری ایجاد میکند.

به همین دلیل این روز ها تزریق فیلر طرفداران بیشتری دارد؛ مخصوصا تزریق فیلرهای موقتی که از هیالورونیک اسیدساخته می شوند؛ ماده ای که به طور طبیعی در بدن یافت می شود و هیچ ضرری هم ندارد.

ماندگاری نتیجه انواع فیلر چگونه است

ماندگاری نتایج تزریق فیلر به نوع فرآورده ، ناحیه تحت درمان و مهم تر از همه به بازدهی بدن بیمار بستگی دارد. اکثر پزشکان می گویند هرچه غلظت و عمق ژل بیشتر باشد ماندگاری طولانی تری نیز دارد؛ که این قائده همیشه درست نبوده است.

برای حفظ نتایج بعد از تزریق بهتر است درمان را مجدد تکرار کنید تا به ماندگاری طولانی تری دست یابید.

ژل های بر پایه هیالورونیک اسید ماندگاری کوتاه تری دارند و به همین دلیل این ژل معمولا برای بیمارانی توصیه میشود که برای اولین باراز این روش زیبایی استفاده می کنند . به دلیل جذب نشدن ژل های سنتزی در بدن، ماندگاری این فیلر ها بیشتر است. این نوع از ژل ها فقط انتخاب مناسبی برای افرادی است که از انجام درمان و نتیجه بعد از آن کاملا راضی و مطمئن اند.

دكتر خوب تزريق فيلر صورت در کلینیک جهانشهر

قیمت تزریق فیلر در کلینیک جهانشهر بستگی به مواد استفاده شده و کیفیت آن دارد. اما نکته حائز اهمیت تخصص پزشک است که به اندازه‌ نوع فیلر می تواند مهم باشد.

تزریق فیلر لب کلینیک جهانشهر کرج

تزریق فیلر لب کلینیک جهانشهر کرج

تزریق فیلر با عوارض بسیار کم و قیمتی مناسب از کارهای تخصصی محسوب شده و بهتر است آن را نزد پزشک متخصص این کار انجام دهید تا با عوارض جبران ناپذیری روبه‌رو نشوید.

برای مشاوره رایگان با متخصصان کلینیک زیبایی جهانشهر می توانید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

بیست + 20 =

فهرست