خدمات لیزر موهای زائد آقایان

لیزر موهای زائد مردان در کرج

لیزر موهای زائد مردان در کرج : همانطور که می دانید رشد موهای زائد در نواحی مختلف بدن فقط برای بانوان نمی‌ باشد؛ بسیاری از آقایان نیز با این مشکل رو به رو هستند. به همین علت به دنبال راهی برای از بین بردن موهای زائد بدن به صورت دائمی هستند. لیزر موهای زائد مردان در کرج روشی است که موجب از بین رفتن موها به صورت همیشگی می‌ شود. این تکنیک بدون عوارض بوده و مشکل خاصی ایجاد نمی‌ کند. تا پایان مقاله باما همراه باشید تا کاربردها، مزایا و معایب این روش را باهم بررسی کنیم.

لیزر کندلا جنتل مکس پرو

لیزر کندلا جنتل مکس پرو

آنچه در این مطلب می خوانید:

بهترین کلینیک لیزر در کرج طالقانی

بهترین کلینیک لیزر در کرج طالقانی

ماندگاری لیزر موهای زائد مردان در کرج

موهای مردان نسبت به خانم ها ضخیم تر است؛ به همین دلیل تعداد جلسات لیزر موهای زائد برای مردان، بین شش تا هشت جلسه می باشد. در اکثر مواقع بین هر کدام از این جلسات بین ۳۰ تا ۴۵ روز فاصله زمانی وجود دارد. بهتر است بدانید که اگر این فاصله زمانی بیش از ۴۵ روز باشد، اثرگذاری لیزر کاهش پیدا می‌ کند. بنابراین بهتر است در زمان مشخص شده نسبت به لیزر موهای زائد بدنتان اقدام کنید. پس از اتمام تعداد جلسات تعیین شده باید سه ماه بعد نسبت به تمدید آن اقدام کنید، بعد از آن چهار ماه بعد؛ درنهایت پس از گذشت شش ماه می‌ توانید به صورت سالانه نسبت به تمدید آن اقدام کنید. میزان ماندگاری این روش کاملا به شرایط بدنی و وضعیت جسمی فرد بستگی دارد. برای مثال موهای زائد بسیاری از افراد با گذشت چندین سال، هنوز هم رشد نکرده‌ است؛ اما بعضی افراد با گذشت یک سال موهای بدنشان شروع به رشد خواهد کرد.

قیمت لیزر آقایان کرج

قیمت لیزر آقایان کرج

بهترین دستگاه ‌های لیزر موهای زائد مردان در کرج

دستگاه لیزر الکساندریت:

حتما تا به حال شنیده اید که الکساندریت معروف‌ ترین دستگاه لیزر موجود در ایران به شمار می‌ رود که برای لیزر موهای زائد مردان با پوست سفید بسیار مناسب است. بنابراین الکس برای کسانی که دارای موهای ضخیم یا پوست تیره هستند گزینه مناسبی نمی‌ باشد.

دستگاه ان دی یاگ:

دستگاه ان دی یانگ با جدید ترین فناوری روز دنیا طراحی و ساخته شده است. در اصل ان دی یاگ برای پوست‌ های تیره طراحی شده است ولی می‌دتواند تمامی تیپ ‌های پوستی را در بر بگیرد.

لیزر آقایان در کرج

لیزر آقایان در کرج

دستگاه لیزر دایود:

لیزر دایود جدید ترین دستگاه‌ برای رفع موهای زائد مردان است. این دستگاه نسبت به دستگاه الکساندرایت با عمق نفوذ بیشتری همراه است. دایود Diode برای کسانی که پوست تیره دارند مناسب‌ تر است.

آیا لیزر ناحیه تناسلی برای آقایان خطرناک است

خیر؛ حذف موهای ناحیه تناسلی و ناحیه باسن برای مردان به کمک تیغ بسیار سخت و حتی خطرناک می ‌باشد؛ به همین علت باید با دقت بسیار زیادی انجام شود. همچنین اصلاح موهای ناحیه تناسلی به کمک تیغ و اپیلاسیونwaxing موجب ایجاد خارش و سوزش در ناحیه تناسلی می‌ شود. اما از بین بردن دائمی موهای زائد موجود در ناحیه تناسلی به کمک لیزر نه تنها خطرناک نبوده و عوارضی برای آقایان ندارد بلکه دیگر خارش و سوزش بعد از اصلاح با تیغ یا اپیلاسیون را تجربه نخواهد کرد. لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی و باسن، فرآیندی آسان، سریع و همراه با احتیاط است و هیچ خطری برای فرد ندارد.

نواحی لیزر آقایان

نواحی لیزر آقایان

مراقبت های قبل و بعد از لیزر موهای زائد مردان

  1. از ۲۰ تا ۳۰ روز قبل از لیزر نباید از اپیلاسون استفاده کرد.
  2. پیش از مراجعه به مرکز لیزر باید ناحیه مورد نظر را با ژیلت اصلاح کنید.
  3. از مواد برنزه کننده پوست استفاده نکنید.
  4. از دارو های رقیق کننده خون استفاده نکنید.
  5. حداقل تا سه روز بعد از انجام لیزر از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم آفتاب خودداری کنید.
  6. تا ۴۸ ساعت بعد از انجام لیزر، از رفتن به حمام و قرار گرفتن در وان آب داغ پرهیز کنید.
  7. تا چند روز بعد از انجام لیزر، از لباس‌ های گشاد و خنک استفاده کنید.
  8. حداقل تا ۲۴ ساعت بعد از لیزر ورزش نکنید.
مرکز لیزر با قیمت استثنایی در کرج

مرکز لیزر با قیمت استثنایی در کرج

سوالات متداول

لیزر اطراف چشم و گونه خطرناک است؟

لیزر برای گونه خطرناک نیست؛ اما اطراف چشم به دلیل ریسک بالایی که دارد توصیه نمی‌ شود. علاوه بر آن، معمولا موهای اطراف چشم نازک هستند و گزینه‌ی مناسبی برای لیزر نمی باشند.

آیا قبل از لیزر حتما باید شیو کنیم؟

بله؛ شیو باید از طریق تیغ یا ژیلت صورت بگیرد. یک تا نهایتا دو روز قبل از لیزر باید این کار را انجام دهید.

آیا لیزر موجب سرطان می شود؟

خیر، طبق تحقیقاتی که تا به الان در سطح جهان به طور علمی صورت گرفته است هیچ ارتباطی بین انواع مختلف سرطان و لیزر موهای زائد وجود ندارد.

کلینیک لیزر تخصصی کرج چهارراه طالقانی

کلینیک لیزر تخصصی کرج چهارراه طالقانی

لیزر موهای زائد مردان در کلینیک جهانشهر کرج

کلینیک تخصصی پوست و موی جهانشهر پس از سالها فعالیت و کسب تجربه در این زمینه، به یکی از مدرن‌ ترین و مجهز ترین مراکز زیبایی کشور تبدیل شده است. در این کلینیک هدف این است که در نهایت، شما احساس بهتری نسبت به چهره و اندام خود داشته باشید. اگر می خواهید با پزشکان ما یک جلسه مشاوره رایگان داشته باشید می توانید باما تماس بگیرید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دو × 2 =

فهرست