مرکز لیزر موهای زائد در کلینیک جهانشهر کرج

مرکز لیزر موهای زائد کرج

مرکز لیزر موهای زائد کرج: مرکز لیزر موهای زائد برای شما این امکان را فراهم می سازد تا از بین بردن موهای زائد دغدغه ی هر روز شما نباشد.لیزر به‌صورت طبیعی می‌تواند موهای تیره و ضخیم را از بین ببرد پس عملکرد لیزر بر روی موهای خشن خیلی بهتر از موهای کرکی است و نتیجه بهتری دارد.

باید این را در نظر بگیرید که ممکن است سال‌ها بعد از زمانی که لیزر را انجام دادید با رشد مجدد موهای خود روبرو شوید که نشان‌دهنده این است که لیزر مو می‌تواند برای این افراد به‌ مرور زمان از تعداد رشد موها بکاهد ولی آنها را به صورت دائمی از بین نمیبرد.

به‌هرحال لیزر ازجمله روش‌های پرطرفداری است که این روزها در بین خانم‌ها برای داشتن پوستی شفاف‌تر رواج یافته است و در نود درصد افراد نتیجه ی خوبی نیز داشت.
ازآنجایی‌که لیزر دارای سرعت اثربخشی بالایی است، جایگزین خوبی برای درمان های زودگذر است. البته این را نیز بدانید که مهارت و تخصص اپراتور شما نیز در لیزر بسیار تأثیرگذار است.
از بین بردن موهای زائد با تیغ: این روش فقط موهای زائد را از روی سطح بدن جدا می‌نماید و برای مدت‌زمان کوتاهی برای بدن جوابگو است و موهای زائد را بیشتر و ضخیم تر می کند.
حذف موهای زائد با موم و وکس: در این روش نیز موها به‌صورت نیمه دائمی از بین می‌رود.

عوارض جانبی لیزر موهای زائد

لیزر عوارض جانبی شدیدی ندارد که قابل جبران نباشداما عوارض خفیفی مثل ورم،سرخی را دارد که کاملا طبیعی است و پس از چند روز ازبین میرود:پس جای نگرانی نیست؛اما اگر تداوم داشت حتما پیگیری کنید و این موضوع را با پزشک خود در میان بگذارید.
یکی از مزایای لیزر این است که شما می توانید پس از انجام لیزر موهای زائد مستقیم به زندگی عادی خود ادامه دهید و لیزر هیچ دوره ی نقاهتی ندارد.
همان طور که استفاده از ضد آفتاب برای پوست خیلی مهم است به همان اندازه و شاید هم بیشتر بعد از لیزر اهمیت دارد؛ زیرا پوست بعد از لیزر حساس تر می شود و شما باید با استفاده از روغن، کرم و ضدآفتاب از پوست خود مراقبت کنید تا آسیب نبیند.

تاثیر لیزر

شما می توانید بعد از انجام لیزر به سرعت کاهش مو در آن ناحیه را ببینید،اما دو تا هشت هفته پس از لیزر موهای زائد، ممکن است متوجه افزایش رشد مو در ناحیه تحت درمان شوید چون همه ی موها به یک اندازه به لیزر پاسخ نمی دهند. اکثر افراد پس از اولین جلسه ی خود شاهد کاهش ۱۰ تا ۲۵ درصدی مو هستند. معمولا بین سه تا هشت جلسه برای ریزش موی دائمی نیاز است که برای هر فرد متفاوت است.
این را نیز بدانیدکه دو مورد از عوارض بسیار رایج در روش لیزر موهای زائد جوش و بی‌رنگی پوست است که بسیار سریع از بین می رود.

مراقبت‌های بعد از لیزر موهای زائد

باید این‌را بدانید که اینگونه از مراقبت‌ها بعد از لیزر بسیار ضروری است چون احتمال دارد عمل لیزر بر روی پوست موجب قرمزی و التهاب پوست شود که باید با قراردادن یخ باعث کاهش درد این قسمت شد. در این صورت است برای التیام بخشیدن باید از پماد آنتی‌بیوتیک استفاده شود تا اینکه این دلمه‌ها کاملاً از بین برود.

در ضمن این امکان نیز وجود دارد که رشد موهای زائد تا یکی دو هفته ادامه داشته باشد و بعدازآن بریزد. فردی که لیزر انجام می‌دهد باید از در معرض قرار گرفتن نور آفتاب جلوگیری نماید زیرا که لیزر برای افرادی که دارای پوست‌های تیره‌تری هستند بین ۲ الی ۳ ماه طول می‌کشد.
با این حال برای انجام لیزر عوامل زیادی مثل سابقه متخصصین، قیمت، دستگاه‌های مورداستفاده، دسترسی به مکان موردنظر تأثیرگذار است.
افرادی که نباید لیزر انجام دهند
یک سری از شرایط و بیماری‌هایی هستند که هرگز فرد نباید از عمل لیزر برای حذف موهای زائد خود استفاده نماید:
* بیماری لوپوس
* برنزه بودن
* مصرف ایزوترتینویین
* سابقه گوشت اضافه در عمل
* وجود اختلالات هورمونی
* وجود تاتو و یا خال و یا کک‌ومک در محل لیزر
* سابقه عفونت در محل لیزر
* افراد باردار

تاثیر اپراتور در از بین بردن موهای زائد

هر فردی می تواند به عنوان اپراتور لیزر در سالن های آرایشی مشغول به کار شود ولی بهترین انتخاب برای اپراتور لیزر موهای زائد مراجعه به متخصص پوست و مو و متخصص لیزری است که دوره های آموزشی برای کار با دستگاه لیزر را گذرانده و تجربه کافی برای کار با لیزر کندلا الکساندرایت را دارد.

در صورتی که تنظیمات لیزر کندلا الکساندرایت توسط متخصص لیزر یا پزشک پوست و مو مشخص شود؛ عوارض جانبی ناشی از لیزر موهای زائد در حد طبیعی و موقتی خواهد بود در غیر این صورت عوارض جانبی لیزر موهای زائد میتواند بسیار شدید و آزاردهنده باشد. چون متخصص لیزر درنتیجه تاثیر دارد حتما باید در زمینه لیزر آموزش های لازم را دیده باشد.

بسیاری از مراجعین درباره ی تکنسین هایی میگویند که ادعا می کنند در لیزر موهای زائد  صلاحیت کافی دارند اما فقط اطلاعات سطحی در زمینه لیزر موهای زائد کسب کرده اند و تخصص لازم را ندارند؛پس برای انجام از بین بردن موهای زائد به مرکزهای پوست و مو و متخصص آن مراجعه کنید و به اپراتورهای آرایشگاه ها سریع اعتماد نکنید تا مجبور به صرف هزینه ی مجدد نشوید.

مشاوره برای لیزر موهای زائد

شما باید به متخصص پوست و مو مراجعه کنید و با یک جلسه مشاوره از عملکرد آن کلینیک، روند درمان و تجربه ی اپراتور ها باخبر شوید. اپراتور لیزر با توجه به آموزشی که در خصوص تنظیمات لیزر کندلا الکس دیده است  و تجربه ای که در  لیزر موهای زائد  روی پوستهای مختلف به دست آورده  میتواند  بهترین  تاثیر را روی کاهش دائمی  موهای زائد هر ناحیه از بدن  پس از چند جلسه درمان با لیزر الکساندرایت داشته باشد.

درصورتی که اپراتور لیزر دستگاه کندلا الکساندرایت با توجه به نوع پوست و موی شما تعیین کند احتمال بروز عوارض جانبی شدید مانند سوختگی، تغییر رنگ پوست و باقی ماندن اثر زخم زخم روی پوست وجود خواهد داشت.

هزینه ی لیزر موهای زائد

در گذشته قیمت لیزر را با توجه به تعداد شات‌های دستگاه محاسبه می‌کردند. امروزه قیمت گذاری با توجه به ناحیه‌ی تحت درمان و جنسیت تعیین می‌شود. مثلاً هزینه لیزر موهای زیر بغل خانم‌ها با هزینه لیزر موهای زیر بغل آقایان تفاوت قیمت دارد.
عوامل موثر بر هزینه لیزر امروزه به سه عامل کلی بستگی دارد: دستگاه لیزر، مهارت و تجربه‌ی کادر درمانی و همچنین ناحیه‌ی تحت درمان.بهترین کلینیک لیزر موهای زائد می‌بایست خدمات حرفه‌ای و قیمتی مناسب و منطقی داشته باشد و به تکنولوژی‌های بروز مختلف مجهز باشد و همچنین از تیم درمانی حرفه‌ای برخوردار باشد.
ضروری است که مرکز لیزر درمانی مجوز‌های مربوطه را داشته باشد و تمامی خدمات درمانی آن تحت نظارت پزشک متخصص انجام شود.
می دانید که این روزها پیدا کردن کلینیک و یا سالنی که خدمات لیزر موهای زائد ارائه دهد بسیار آسان است اما انتخاب مرکز خدمات زیبایی که اپراتور لیزر آن مجوز های لازم برای کار با لیزر کندلا الکس دریافت کرده باشد و تجربه کافی در رفع موهای زائد با لیزر داشته باشد؛ کمی مشکل است.

مراجعه به اپراتوری که در سالن های آرایشی یا کلینیکهای زیبایی اقدام به لیزر مو با دستگاه کندلا الکساندرایت میکند و تبلیغات زیادی هم درباره او شده است، الزاما متخصص یا واجد شرایط نیست.

مرکز لیزر جهانشهر کرج

کلینیک پوست و موی جهانشهر قصد دارد در این مقاله هر آنچه که در مورد لیزر موهای زائد نیاز دارید را به شما آموزش دهد.
باوجود بیان تمام موارد و توضیحات و معرفی روش‌های لیزرموهای زائد که در این مقاله ارائه شد می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کلینیک ما در ارتباط باشید و یک انتخاب صحیح را برای انجام دادن لیزر بدن خود انتخاب نمایید. پس اگر برای اولین بار می‌خواهید لیزر انجام دهید بهتر است در انتخاب خود دقت بسیار زیادی داشته باشید.
در ضمن می توانید برای آگاهی از جزئیات قیمت لیزر موهای زائد بدن به صفحه تماس با ما مراجعه کنید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دوازده − 11 =

فهرست