هایفوتراپی بهترین روش لیفت صورت در کرج

مزایا، نکات مهم، قیمت هایفوتراپی کرج

مزایا، نکات مهم، قیمت هایفوتراپی کرج : هایفوتراپی یک روش زیبایی نسبتا جدید است. برخی افراد این روش را جایگزین غیرتهاجمی و بدون درد لیفت صورت می‌ دانند. در این روش از انرژی فراصوت برای تحریک کلاژن‌ سازی استفاده می‌ شود. تولید کلاژن به سفت شدن پوست کمک می‌ کند. از سال ۲۰۰۸ این روش در متدهای زیبایی بسیار کاربرد پیدا کرد. هایفوتراپی در سال ۲۰۰۹ توسط سازمان غذا و دارو (FDA) برای لیفت ابرو تایید شد. بعد از آن در سال ۲۰۱۴ کاربرد آن برای رفع چین و چروک و افتادگی ناحیه گردن و لیفت سینه مورد تایید قرار گرفت. تا پایان مقاله با ما همراه باشید تا مزایا، نکات مهم، قیمت هایفوتراپی کرج را بررسی کنیم.

هایفوتراپی هفت بعدی

هایفوتراپی هفت بعدی

آنچه در این مقاله می خوانید:

همه چیز درباره مزایا، نکات مهم، قیمت هایفوتراپی کرج

هایفو از انرژِی فراصوت متمرکز برای هدف قرار دادن لایه ‌های عمیق پوست استفاده می‌ کند. انرژی اولتراسوند موجب گرم شدن لایه ‌های پوست می‌ شود. هنگامی که سلول‌ های ناحیه مورد نظر به درجه حرارت خاصی برسند، آسیب سلولی اتفاق می‌ افتد. این آسیب سلولی خطری ندارد؛ در واقع سلول ‌ها را تحریک به کلاژن ‌سازی می‌ کند. انرژی اولتراسوند با تولید کلاژن موجب می‌ شود، پوست سفت‌ تر و محکم ‌تر شود. این فرکانس روی بافت خاصی در لایه‌ های زیرین پوست تاثیر می‌ گذارد و هیچ آسیبی به لایه‌ های فوقانی پوست نمی‌ زند.
تعبیر یک رویا در کلینیک زیبایی جهانشهر.

هزینه هایفوتراپی در کرج

هزینه هایفوتراپی در کرج

نکات مهم قبل از انجام هایفوتراپی

برای انجام هایفوتراپی نیازی به آمادگی خاصی نیست. پیش از هایفو فقط باید تمام محصولات آرایشی و مراقبت از پوست را به طور کامل پاک کنید. برای شروع درمان ابتدا متخصص ناحیه مورد نظر را به طور کامل تمیز کرده و از کرم بی‌ حسی موضعی استفاده می‌ کند. بعد از آن ژل اولتراسوند روی آن قسمت قرار گرفته و سپس کار با دستگاه هایفو شروع می‌ شود. پیش از انجام هایفو در معرض مستقیم نور آفتاب قرار نگیرید. آفتاب سوختگی یا برنزه شدن پوست مانعی برای انجام هایفو است. همچنین استفاده از مواد شیمیایی که موجب تحریک پوست می‌ شوند، برای درمان هایفو مضر هستند. در صورتی که از آنتی‌ بیوتیک استفاده می‌ کنید حتما به پزشک اطلاع دهید. ممکن است پزشک توصیه کند دو هفته قبل از هایفو مصرف داروها را متوقف کنید.

هایفوتراپی در کرج

هایفوتراپی در کرج

نکات مهم بعد از انجام هایفوتراپی

پس از انجام درمان هایفوتراپی باید تا چند هفته از آفتاب مستقیم یا سرمای شدید جدا دوری کنید. آفتاب شدید موجب هایپرپیگمانتاسیون، آفتاب سوختگی و آسیب به پوست می‌ شود. بنابراین بهتر است از کرم ضد آفتاب استفاده کنید. این مراقبت‌ ها باید تا زمان تکمیل فرآیند کلاژن ‌سازی و سفت شدن پوست انجام شود. بعد از درمان از خاراندن پوست خود خودداری کنید.

این عمل موجب آسیب پوستی می‌‌ شود. همچنین باید مصرف الکل را متوقف کرد. سعی کنید در این مدت آب زیاد بنوشید. آب سرعت کلاژن ‌سازی را بهبود می‌ بخشد. بهتر است تا چند هفته هنگام حمام کردن از آب سرد یا ولرم استفاده کنید. تمامی این موارد موجب ماندگاری بیشتر می شود.

هزینه هایفوتراپی در جهانشهر کرج

هزینه هایفوتراپی در جهانشهر کرج

مزایای هایفوتراپی کرج چیست

طبق گفته انجمن جراحی پلاستیک آمریکا هایفو و دیگر روش‌ های زیبایی بدون جراحی در چند سال گذشته بسیار محبوب شده و تقاضای زیادی داشته ‌اند. نظرات درباره هایفوتراپی در اکثر مواقع مثبت است. هایفو در جوانسازی پوست بسیار موثر بوده و مزایای زیر را به همراه دارد:

  • کاهش چین و چروک
  • سفت شدن پوست افتاده در ناحیه گردن
  • لیفت گونه
  • لیفت ابرو و پلک‌ ها
  • زاویه‌سازی فک
  • سفت شدن ناحیه سینه
  • صاف شدن پوست
  • جوانسازی

سوالات متداول در زمینه هایفوتراپی

هزینه هایفوتراپی چقدر است؟

هزینه هایفو و دیگر روش‌ های زیبایی بدون جراحی به نسبت جراحی لیفت صورت بسیار کم تر است. قیمت هایفوتراپی برای آقایان و خانم ‌ها به عوامل مختلفی بستگی دارد.

هایفوتراپی برای چه افرادی مناسب است؟

افرادی که دچار افتادگی پوست و چین و چروک در نواحی مختلف صورت و بدن هستند، می‌ توانند از روش هایفو استفاده کنند.

آیا هایفوتراپی برای زاویه سازی صورت کاربرد دارد؟

هایفوتراپی به سفت شدن پوست نواحی مختلف صورت کمک کرده و چربی اضافی را از بین می‌ برد. در صورتی که از هایفو در قسمت فک و چانه استفاده شود، به زاویه سازی صورت هم کمک می‌ کند.

هایفوتراپی کلینیک جهانشهر کرج

هایفوتراپی کلینیک جهانشهر کرج

مزایا، نکات مهم، قیمت هایفوتراپی در کلینیک جهانشهر

اگر قصد جوانسازی و هایفوتراپی را دارید کافی است با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما شما را راهنمایی کنند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره هایفوتراپی می توانید با پزشک متخصص یک جلسه مشاوره رایگان داشته باشید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شانزده + 10 =

فهرست