رویش مجدد مو با تزریق سلول بنیادی

مزایای تزریق سلول بنیادی برای مو

مزایای تزریق سلول بنیادی برای مو : برای اینکه یک روش را بررسی کنیم ابتدا باید بدانیم که سلول بنیادی چیست؟ سلول بنیادی مادر تمام سلول ‌ها است و توانایی تبدیل به تمام سلول ‌های بدن را دارد. این سلول ‌ها توانایی خود نوسازی (Self Renewing) و تمایز (Differentiating) به انواع سلول‌ ها از جمله سلول ‌های خونی، قلبی، عصبی، غضروفی و پوستی را دارند.

همچنین در بازسازی و ترمیم بافت‌ های مختلف بدن بدنبال آسیب و جراحت موثر بوده و می‌ توانند به درون بافت ‌های آسیب دیده‌ ای که بخش عمده سلول‌ های آنها از بین رفته است، پیوند زده‌ شوند و جایگزین سلول‌ های آسیب دیده شده و به ترمیم و رفع نقص در آن بافت بپردازند. برای کسب اطلاعات لازم در رابطه با مزایای تزریق سلول بنیادی برای مو تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

سلول بنیادی چگونه تولید می‌ شود

سلول های بنیادی مزانشیمی به مقدار زیادی در بند ناف جنین یافت می‌ شوند. در حال حاضر سلول‌ های بنیادی با موفقیت در درمان حدود ۱۰۰ بیماری جدی استفاده می‌ شود و در برخی موارد این تنها درمان موثر است.

سلول بنیادی چه مزایایی دارد

  1. جوانسازی و جلوگیری از پیر شدن
  2. کاهش چین و چروک‌ ها
  3. آبرسانی پوست و بهبود کیفیت پوست
  4. بهبود زخم ،جراحت و جای بخیه
  5. بهبود اسکار آکنه
  6. بهتر شدن لک های پوستی
  7. قطع ریزش مو

یکی از مشکلاتی که ممکن است افراد با کاشت مو به روش های سنتی داشته باشند، درد می باشد. از این رو ممکن است بیشتر افراد از خیر کاشت مو به خاطر درد آن بگذرند. از آنجایی که این روش با بی حسی موضعی انجام می شود؛ می تواند جایگزین خوبی برای روش های سنتی باشد. همچنین پس از عمل نیز هیچ گونه دردی احساس نمی شود.

مزوژل بهتر است یا سلول درمانی

هر دو این کار‌ها بسیار اثربخشی خوبی دارند اما با توجه به هدف و نیاز پوست ممکن است گزینه مناسب متفاوت باشد، معمولا مزوژل ها خاصیت آبرسانی بهتری دارند و سلول درمانی برای جوانسازی اثر بیشتری دارد.

تعداد جلسات تزریق سلول بنیادی چگونه است

  • بسته به هدف درمان و نیاز بدن تعداد جلسات متغیر است اما حداقل ۴ جلسه باید انجام گیرد.
  • آیا تزریق سلول بنیادی برای درمان اسکار و لک تاثیر دارد
  • بله مخصوصا اگر با سابسیژن همراه شود نتایج بسیار فوق‌العاده ای به همراه خواهد داشت. سلول درمانی به علت اینکه به طور کلی باعث بهبود کیفیت پوست می‌ شود در بهتر شدن لک‌ ها هم تاثیر گذار است اما درمان اختصاصی لک نیست.

تزریق سلول بنیادی چه فرقی با پی آر پی دارد

سلول های بنیادی از بند ناف جنین گرفته می‌ شوند و دارای ماندگاری بیشتر و همینطور فاکتور های رشد حدود ۵۰ برابر بالاتر و نسبت به پی آر پی است. پی آر پی در واقع پلاسمای غنی از پلاکت است که از خون شما گرفته می‌ شود و تاثیر گذاری کم‌ تری نسبت به سلول درمانی دارد. سلول‌ های بنیادی در پیشرفته ترین مرکز تخصصی ژنتیک ایران واقع در تهران تولید می‌ شود و به دست کلینیک ها می ‌رسد.

مزایای تزریق سلول بنیادی برای مو در کلینیک جهانشهر

هزینه کاشت مو به روش سلول های بنیادی در کلینیک نیز بستگی به نوع و میزان ریزش موی فرد تحت درمان دارد. اما در نهایت، بهترین راه برای پی بردن به این موضوع، مشورت و صحبت با متخصص کاشت مو است. برای ارتباط با مشاوران کلینیک جهانشهر و جلسه ویزیت و مشاوره رایگان با پزشکان متخصص می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شانزده − پانزده =

فهرست