توضیحات تکمیلی و تخصصی تزریق فیلر صورت

مزایا و‌ معایب تزریق فیلر صورت

مزایا و‌ معایب تزریق فیلر صورت : قطعا می دانید که در بروز چین و چروک های صورت عوامل بسیار متعددی تاثیرگذار است. این موارد شامل عوامل محیطی و همچنین افزایش سن و سال می شود. اکثر افراد این امکان را دارند که چین و چروک های خود را از بین ببرند. در این مقاله می خواهیم مزایا و معایب تزریق فیلر صورت را بررسی کنیم.

انواع فیلر صورت در کلینیک کرج

انواع فیلر صورت در کلینیک کرج

آنچه در این مطلب می خوانید:

بروزترین متدهای تزریق فیلر صورت

بروزترین متدهای تزریق فیلر صورت

مزایا و‌ معایب تزریق فیلر صورت در کرج

اکثر افراد مداوم چهره خود را در آینه نگاه می کنند و آثار چین و چروک ها و خطوطی که ایجاد شده است را مشاهده می کنند. طبیعی است که هر بار که این افراد به آینه نگاه می کنند، خط و چروک جدیدی را می بینند. با مقایسه چهره بدون چروک قبلی با ظاهر کنونی خود و همچنین تصوری که از میزان افزایش چروک ها در آینده دارند، افسرده و ناامید می شوند. در این مواقع برخی به دنبال راهکاری برای رفع این خطوط و چین و چروک ها می افتند. فیلر ها یا همان پر کننده های پوستی از جمله مواد کاربردی هستند که جهت رفع این مشکل و جلوگیری از پیری صورت مورد استفاده قرار می گیرند. بنابراین با کمک این فیلر ها می توانید به سرعت علائم پیری را کاهش دهید.

جدیدترین متد های تزریق فیلر صورت

زیبایی پوست شما تنها آرمانی است، که کلینیک زیبایی جهانشهر اولویت اول خود همیشه آن را قرار می دهد.

چه زمانی باید فیلر تزریق کنیم

بیش تر افراد با افزایش سن و سال، چین و چروک و خطوط صورت شان افزایش پیدا می کند. به این ترتیب صورت علائم پیری را بیش تر نشان می دهد. با پیر شدن افراد، خاصیت ارتجاعی پوست کاهش می یابد. در نتیجه پوست ضعیف تر می شود. با افزایش سن و شروع پیری به تدریج جای خط لبخند نیز بر پوست عمیق تر شده و به جا می ماند. در اطراف بینی و دهان خطوط و چین و چروک هایی مشاهده می شوند. از عمده ترین علائم پیر شدن، تشکیل خطوط اخمی است که در پیشانی ایجاد می شوند. در نهایت پوست شما دیگر جوان نیست و ظاهر شاداب خود را از دست داده است. در این زمان است که شما حتما باید از یک روش زیبایی کمک بگیرید.

دکتر خوب تزریق فیلر صورت کرج

دکتر خوب تزریق فیلر صورت کرج

تزریق فیلر صورت چه کاربردی دارد

فیلر های پوستی از جمله روش های مفیدی هستند که برای این منظور مورد استفاده قرار می گیرند. فیلر ها که برای رفع چین و چروک ها و پر کردن خطوط صورت استفاده می شوند، دارای هیالورونیک اسید هستند. در واقع بر اساس نیاز پوست به هیالورونیک اسید تولید شده اند. خاصیت و مزیت هیالورونیک اسید به این صورت است که پیوند قدرتمندی را با آب ایجاد می کند. بنابراین زمانی که فیلر به پوست تزریق می شود، آب رسانی کرده و پوستی نرم و محکم را برای شما به ارمغان می آورد. این موضوع باعث می شود که ظاهری شاداب، جوان و سالم را تجربه کنید. استفاده از فیلر ها مزایای متفاوت و زیادی دارد.

کاربرد-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

کاربرد-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

آیا تزریق فیلر صورت برای پوست مفید است

اکثر فیلر های پوستی دارای ماده ای طبیعی هستند که برای پوست بسیار مفید است و می تواند به سلامت پوست کمک کند. این دلیل یکی از مهم ترین مواردی است که موجب شده تا اکثر افراد متمایل به استفاده از این مواد باشند. این مواد طبیعی همان هیالورونیک اسید است که به صورت طبیعی در پوست ساخته می شود و وجود دارد. البته میزان این مواد با افزایش سن کاهش می یابد. در نتیجه در صورت تزریق فیلر به پوست، پوست یک ماده ی کاملا طبیعی را احساس می کند.

تزریق فیلر آلیاکسین در طالقانی کرج

تزریق فیلر آلیاکسین در طالقانی کرج

سوالات متداول در زمینه تزریق فیلر صورت

فیلر صورت چیست؟

تزریق فیلر صورت نوعی روش زیبایی غیرجراحی و غیر تهاجمی است. فیلر های تزریقی صورت چین و چروک ‌های صورت را پرمی ‌کنند، خطوط پیشانی و گردن را صاف می‌ کنند. همچنین فیلر، حجم از دست رفته صورت را به شما بر می‌ گرداند.

ماندگاری تزریق فیلر صورت چقدر است؟

یکی دیگر از مزایای مهم استفاده از فیلر های پوستی، ماندگاری زیادی است که پس از تزریق فیلر شاهد آن خواهید بود. در اکثر مواقع این تاثیر تا یک سال باقی می ماند. البته بهترین کار این است که پیش از، از بین رفتن کامل فیلر، آن را تمدید کنید.

انواع فیلرهای صورت چیست؟

همانطور که می دانید انواع مختلفی از فیلرهای پوستی وجود دارد. اسید هیالورونیکHA، هیدروکسی لاپاتیت کلسیمCaHA، پلی اللاکتیک اسیدPLLA و فیلرهای پلی متیل متاکریلاتPMMA از انواع متفاوت فیلر های پوستی صورت در کلینیک های زیبایی هستند.

تزریق فیلر لب کلینیک جهانشهر کرج

تزریق فیلر لب کلینیک جهانشهر کرج

مزایا و‌ معایب تزریق فیلر صورت در کلینیک جهانشهر

تزریق فیلر صورت در کرج برای جوانسازی، شادابی و بهبود ظاهر پوست، توسط پزشکان متخصص کلینیک جهانشهر  قابل انجام است.

فیلر-زیر-چشم-کلینیک-جهانشهر-کرج

فیلر-زیر-چشم-کلینیک-جهانشهر-کرج

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس حاصل نماییید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

هشت + 12 =

فهرست