مزوتراپی پوست و مو در کلینیک زیبایی جهانشهر

مزوتراپي پوست صورت كرج

مزوتراپی پوست صورت کرج: اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به جوان ماندن و داشتن مو وپوستی سالم و زیبا دارید، در این مقاله با ما همراه باشید تا شیوه مزوتراپی را برای شما عزیزان معرفی کنیم.

برای جوانسازی پوست علاوه بر رفع چین و چروک پوست باید برای لکه های پوستی هم برنامه ای داشته باشیم؛ بهاین دلیل که آنها با گذر زمان و تأثیر عوامل محیطی مختلف مثل نور خورشید ایجاد میشوند. تکنیک هایی مثل تزریق بوتاکس و یا فیلرها فقط میزان خطوط چهره را کاهش می دهد؛ برای از بین بردن لکه های صورت خیلی نمی تواند مؤثر باشد. همچنین با توجه به اینکه مواد بوتاکس به عنوان مواد خارجی برای بدن در نظر گرفته میشوند، احتمال اینکه با بدن فرد سازگاری نداشته باشد و واکنشهایی مثل التهاب، قرمزی  نشان دهد، وجود دارد.

به همین دلیل است در چند سال اخیر روش دیگری برای از بین بردن چین و چروک و لک های صورت، معرفی شده است.

مزوتراپی پوست صورت

مزوتراپی پوست صورت

آیا مزوتراپی برای مو هم انجام می شود

مزوتراپی مو در مردان و زنان به عنوان تکنیکی جهت درمان طاسی و پیشگیری از ریزش مو انجام می شود. در روش مزوتراپی با استفاده از یک دستگاه ویژه که از سوزنهای خاص و ریز تشکیل شده است، دارو که شامل مواد مغذی و ویتامین های مورد نیاز پوست است؛ که باعث رشد مو و سلامت پوست سر میشود، به سطح سر تزریق میشود.

مزوتراپی مو در کرج

مزوتراپی مو در کرج

بعد از انجام مزوتراپی موی سر چه انتظاری باید داشته باشیم؟

پس از تزریق داروی مزوتراپی مو، متابولیسم سلولهای پوست سر تغییر می کند؛ بارفع سلولهای عفونی، بهبودگردش خون در پوست سر و سرعت رشد موها چندین برابر می شود؛ در نتیجه از ریزش آنها جلوگیری می کند.

برای از بین بردن چین و چروک صورت مزوتراپی بهتر است یا بوتاکس

به طور کلی برای از بین بردن چین و چروکهای فعال از بوتاکس استفاده می شود؛ مخصوصا چین و چروکهایی که در اثر حرکت صورت ایجاد میشوند. از فیلرها برای از بین رفتن حجم صورت، مانند افتادگی گونه و … استفاده میشود.

در روش مزوتراپی تولید کلاژن پوست افزایش پیدا می کند و طول می کشد تا روی چین و چروک صورت تاثیر بگذارد. اما برای لک های صورت که باعث ناراحتی شما می شود و نمی گذارد پوستی صاف داشته باشید تا دیگر نیاز به استفاده زیاد از لوازم آرایش نباشد؛ می توانید از مزوتراپی کمک بگیرید.

بنابراین شما نباید از مزوتراپی به اندازه تاثیر بوتاکس برای رسیدن به جوانی انتظار داشته باشید.

تزریق بوتاکس و چربی زیر چشم

تزریق بوتاکس و چربی زیر چشم

آیا انجام مزوتراپی صورت دردناک است

نمیتوان جواب این سوال صد در صد بیان کرد. اگر از همه کسانی که تا کنون از این روش درمانی استفاده کرده اند در رابطه با تجربه مزوتراپی صورت بپرسید، قطعاًجوابهای متنوعی خواهید گرفت؛ چرا که آستانه در برای هر فردی متفاوت است.

در اکثر مراجعه کنندگان درد ناشی از انجام مزوتراپی پوست صورت به اندازه ای نیست که نتواند آن را تحمل کند؛ امااگر شما جزء آن دسته از افرادی هستید که نسبت به درد حساسیت زیادی دارید، میتوانید قبل از انجام این کار بامشورت پزشک خود از کرمهای بی حس کننده استفاده کنید تا در طول درمان راحت تر باشید.

تفاوت میکرونیدلینگ و مزوتراپی چیست

در تکنیک میکروندلینگ برای درمان مشکل های پوستی، از دستگاهی استفاده میشود که خراشهایی در سطح پوست ایجاد کند؛ تا نقص های صورت را برطرف کند.در این روش، شیوه درمان تنها روی لایه سطحی پوست اعمال میشود در حالی که در مزوتراپی با استفاده از سوزنهای خاص، دسترسی به لایه داخلی و دوم را هدف قرار می دهند.

میکرونیدلینگ در کرج

میکرونیدلینگ کلینیک جهانشهر کرج

مزوتراپی پوست صورت در کلینیک جهانشهر کرج

از فواید مزوتراپی می توان به مواردی چون: تزریق ویتامین های لازم به پوست، جایگزین مناسب جراحی های گران قیمت، روشن شدن پوست و هیدراته کردن پوست اشاره کرد. همان طور که گفته شد یکی از خواص اصلی انجام این عمل زیبایی، روشن شدن پوست صورت است. به همین دلیل است که مزوتراپی برای لک صورت یکی از پرطرفدارترین روش ها است.

برای مشاوره رایگان با پزشک قبل از درمان می توانید با ما تماس بگیرید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

یک × 4 =

فهرست