پلاسماجت بيني در کلینیک جهانشهر كرج

پلاسماجت بيني در كرج

پلاسماجت بيني در كرج : پلاسماجت تکنیکی برای رفع افتادگی‌ و بهبود پف پلک ها و مخصوصا چین و چروک های اطراف چشم است. دستگاه پلاسماجت با استفاده از ذرات گاز موجود در هوا، بین نوک دستگاه و پوست بیمار پلاسما ایجاد می‌ کند. در نتیجه با تبدیل مستقیم جامد به گاز، پوست اضافه بدون ایجاد هیچ برشی از بین می رود. این عمل باعث ایجاد یک نقطه‌ ی کوچک روی پوست می‌ شود که پوست در این ناحیه سفت می‌ شود و تاثیر لیفتینگ بر جای می ‌گذارد، پس از چند ماه، تولید کلاژن در ناحیه ‌ی تحت درمان افزایش می‌ یابد. زخم‌ های بعد از پلاسماجت چند روز پس از درمان برطرف می‌ شوند و جای آن‌ ها در صورت رعایت مراقبت های دوران نقاهت اصلا باقی نمی ماند.

پلاسماجت بيني در كرج

پلاسماجت بيني در كرج

آیا بعد از پلاسماجت پوست می سوزد

قبل از انجام پلاسماجت، شخص حتما باید توسط پزشک متخصص معاینه شود. به این دلیل که پلاسماجت فقط مناسب پوست های روشن و پوست‌ های گندمی است؛ در پوست های سبزه و تیره احتمال دارد اثرات زخم به لک تبدیل شود. بعضی از افراد فکر می‌ کنند که پلاسماجت بيني در كرج موجب ایجاد سوختگی در پوست می شود و جای آن نیز برای همیشه باقی خواهد ماند، اما در صورت انتخاب درست کلینیک و پزشک متخصص اثرات زخم ها بعد از یک تا دو هفته به طور کامل از بین می رود. برای انجام این روش از بی حسی تزریقی استفاده می‌ شود و به همین دلیل روشی بدون درد است.

پلاسماجت-بینی-کلینیک-جهانشهر-کرج

پلاسماجت-بینی-کلینیک-جهانشهر-کرج

پلاسماجت برای چه کسانی مناسب است

در پلاسماجت بيني در كرج استفاده از از این روش محدودیت سنی خاصی ندارد و هیچ عوارضی نیز ندارد. جز ایجاد لک در پوست های تیره، که بسیار حائز اهمیت است و مجاز نیست . از این روش می‌ توان برای هر فردی که از افتادگی خفیف و پف پشت پلک رنج می برد استفاده کرد.

آیا از پلاسما جت برای درمان خال هم استفاده می‌ شود؟

بهتر است بگوییم که آر اف گزینه مناسب تری برای خال برداری است؛ زیرا پلاسماجت عملی سطحی است و نمی تواند رنگدانه های عمقی را از بین ببرد. برای درمان زگیل هم بهترین روش، فریز کردن یا سرما درمانی است.

همه-چیز-درباره-پلاسماجت-و-عملکرد-آن-روی-سطح-پوست

همه-چیز-درباره-پلاسماجت-و-عملکرد-آن-روی-سطح-پوست

پلاسماجت بینی در کرج چه مزایایی دارد

پلاسماجت بینی یکی از روش ­های غیرتهاجمی در زمینه زیبایی می باشد. از مزایای این روش می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. مهم ترین خوبی این روش این است که هیچ کدام از خطرات جراحی زیبایی بینی را ندارد.
  2. همینطور هیچ نیازی به بیهوشی ندارد و دوران نقاهت، بسیار کوتاه خواهد بود.
  3. در نتیجه پلاسما بینی روشی است که بدون خون ‌ریزی انجام می‌ شود.
  4. در پلاسماجت پوست به هیچ وجه نازک نمی شود.
  5. پلاسماجت بینی باعث کلاژن سازی پوست می‌ شود.
  6. هزینه این روش در مقایسه با روش های دیگر مثل جراحی بینی بسیار کم است.
  7. نتایج به­ دست آمده از پلاسما جت کاملا طبیعی و دراز مدت است.

ماندگاری پلاسما جت بینی چقدر است

اینکه افراد می توانند با پلاسماجت بینی به فرم دلخواه بینی خود برسند کاملا درست است، اما باید به یاد داشته باشند که این درمان یک روش تهاجمی نیست و به‌ نوعی یک اقدام کلاژنی است، پس نمی ‌توانند انتظار داشته باشند که مانند روش‎‌ های تهاجمی و جراحی، ماندگاری داشته باشد. قطعا که ماندگاری پلاسماجت به ‌اندازه عمل جراحی بینی نیست، به این دلیل که با حداقل درد انجام می شود.

پلاسماجت بینی در کرج به چند جلسه درمان نیاز دارد

تعداد جلسات درمان به موارد متفاوتی مثل میزان مشکل پوست و میزان جنس پوست بستگی دارد. برای مثال ممکن است فردی تنها با یک جلسه درمان به نتیجه دلخواه خود برسد، و فرد دیگر نیاز به ۳ جلسه درمان البته با فاصله زمانی یک تا دو ماهه داشته باشد تا بتواند نتیجه مناسبی از درمان بگیرد.

پلاسماجت بيني در کلینیک جهانشهر کرج

در رابطه با قیمت این درمان در کلینیک جهانشهر باید گفت که پلاسما جت بینی برای لیفت پوست بینی بسیار ارزان ‌تر از گزینه‌ های دیگر مانند جراحی است، به‌ صورت تقریبی می‌ توان گفت هزینه این روش تقریباً ۲۰ تا ۳۵ درصد از جراحی پلاستیک کم‌ تر می‌شود؛ اما در نهایت به فاکتور های مختلفی بستگی دارد و قیمت آن برای همه افراد یکسان نیست. برای اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت پلاسماجت بینی در کلینیک جهانشهر با ما تماس بگیرید. همچنین برای اطمینان بیشتر قبل از انجام پلاسماجت می توانید با متخصصان کلینیک مشاوره رایگان داشته باشید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

7 − پنج =

فهرست