پلاسماجت پلك در کلینیک جهانشهر كرج

پلاسماجت پلك در كرج

پلاسماجت پلك در كرج :  چشم انسان یکی از اصلی ‌ترین بخش‌ های چهره اوست که تاثیر زیادی در زیبایی اش دارد. ازطرف دیگر چشم عضو بسیار حساسی است؛ بنابراین نمی‌ توان از هر روشی برای برطرف کردن چین و چروک ‌ها وافتادگی‌ های آن استفاده کرد. بهتر است دنبال روش‌ هایی باشید که کمترین عارضه را داشته باشد و در زمان کوتاه‌ تری شما را به نتیجه دلخواه برساند؛ پلاسماجت پلک یکی از این روش‌ ها است. از آنجایی ‌که این روش، روشی جدید در دنیای زیبایی چشم‌ ها است، ابهامات و سوالات زیادی درباره آن وجود دارد.

پلاسماجت پلك در كرج

پلاسماجت پلك در كرج

کاندید مناسب پلاسماجت پلک

برای انجام پلاسماجت پلک اصلی ترین شرط داشتن سلامت عمومی بدن است. پزشک متخصص باید مطمئن شود که شخص مبتلا به بیماری‌ های زمینه ‌ای مثل دیابت، سرطان، صرع و مشکلات غدد نباشد. همچنین ابتلا به بیماری ‌های خود ایمنی هم مانع انجام این عمل است. انجام پلاسماجت پلک برای خانم‌ های باردار و شیرده هم مناسب نیست. با استفاده از این روش می‌ توان افتادگی‌ های جزئی و متوسط در ناحیه پلک را کاملا از بین برد. همچنین اگر چشم ها حالتی نامتقارن پیدا کرده‌ اند، با این روش می‌ توان این عدم تقارن را بر طرف کرد. مهم تر از همه اینکه اگر شخصی از جراحی پلک خود رضایت کافی نداشته باشد، می‌ تواند با استفاده از این روش نتایج آن را اصلاح کند. از آنجایی‌ که پلاسماجت بدون بیهوشی، برش وخونریزی انجام می‌ شود، روشی مناسب برای کسانی است که از جراحی می‌ ترسند.

همه-چیز-درباره-پلاسماجت-و-عملکرد-آن-روی-سطح-پوست

همه-چیز-درباره-پلاسماجت-و-عملکرد-آن-روی-سطح-پوست

مزایای پلاسماجت پلک

  1. پلاسماجت پلك در كرج روشی کم عارضه و بی‌ خطر است.
  2. این روش دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد.
  3. پلاسماجت عوارض خاصی ندارد.
  4. شخص پس از انجام پلاسماجت پلک می ‌تواند به انجام فعالیت‌ های سبک روزانه بپردازد.
  5. این عمل در مدتی کوتاه انجام می‌ شود.
  6. حداکثر تا۱۰ روز همه عوارض آن به‌ طور کامل برطرف می‌ شود.
  7. در طول عمل و پس از آن شخص هیچ‌ گونه دردی احساس نمی کند.
  8. در این روش نیازی به بی‌ هوش کردن فرد نیست.
  9. نتایج این روش برای مدتی طولانی باقی خواهند ماند و در طول این زمان ممکن است تنها چند جلسه برای ترمیم آن‌ ها لازم باشد.

نتایج پلاسماجت پلک چه مدت پس از عمل ظاهر می‌ شوند

در اکثر مواقع نتایج ابتدایی پلاسما گجت پلک بلافاصله پس از انجام عمل قابل تشخیص هستند. حدود یک هفته تا ۱۰روز بعد از انجام عمل که عوارض به‌ طور کامل بر طرف شوند، نتایج واضح ‌تر و قابل مشاهده می‌ شوند. ولی برای رسیدن به نتایج واقعی و ماندگار باید کمی صبر به خرج دهید؛ این نتایج معمولا یک ماه پس از عمل خود را نشان می‌ دهند. بهتر است با انجام جلسات ترمیم ماندگاری نتایج را بیشتر و طبیعی تر کنید.

آیا افرادی که چشمان ضعیفی دارند می‌توانند پلاسماجت پلک را انجام دهند

بله. انجام این کار برای آن ‌ها می تواند مفید تر از افراد عادی نیز باشد. چرا که افتادگی پلک‌ ها باعث ایجاد اختلال دربینایی می‌ شود. پس اگر چشمان فرد ضعیف هم باشد، این مشکل دو برابر خواهد شد. انجام پلاسما جت پلک مشکل اول را کاملا برطرف می کند. البته پزشک برای اطمینان از اثرگذاری این روش در افرادی با چشم‌ های ضعیف، قبل ازعمل آزمایش‌ های لازم را انجام می‌دهد. خود فرد هم می‌ تواند برای اطمینان بیشتر با دکتر چشم‌ پزشک خود مشورت کند.

ماندگاری پلاسماجت پلک چقدر است

مدت زمان پلاسماجت پلك در كرج به سبک زندگی شما بعد از درمان و شیوه مراقبت از نواحی درمان شده بستگی دارد. در صورتی که موارد گفته شده به درستی رعایت شوند، ماندگاری این روش حدود ۳ سال خواهد بود. البته بهتر است بدانید که این زمان حداقل زمان ماندگاری پلاسما جت پلک است. در صورت رعایت دقیق این موارد و درست کردن سبک زندگی، نتایج آن حتی می‌ تواند تا آخر عمر نیز باقی بمانند.

پلاسماجت بيني در كرج

پلاسماجت بيني در كرج

پلاسماجت پلک در کلینیک جهانشهر کرج

پلاسماجت پلك در كرج توسط پزشکان متخصص انجام می شود. به دلیل حساسیت چشم، انجام پلاسماجت بینی و پلاسماجت پلک در کلینیک معتبر و توسط پزشک متخصص بسیار اهمیت دارد. شما می‌ توانید با اطمینان خاطر کامل، عمل پلاسما جت پلک را در کلینیک جهانشهر انجام دهید. این کلینیک یکی از معتبر ترین کلینیک‌ های پوست و مو در کرج است. در این کلینیک عمل پلاسما جت پلک توسط پزشکان متخصص و ماهر انجام می‌شود و زیبایی و جذابیت بار دیگر به چشمان شما بر خواهد گشت. برای مشاوره رایگان با پزشکان کلینیک با ما تماس بگیرید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

18 − پنج =

فهرست