تزریق ژل لب با جدید ترین متد تاپ مدل در کلینیک زیبایی

ژل لب متد تاپ مدل در جهانشهر کرج

ژل لب متد تاپ مدل در جهانشهر کرج : بهترین مارک ژل لب شامل فیلرهایی می شوند که بر پایه ی هیالورونیک اسید هستند. فیلر های اسید هیالورونیک در حال حاضر رایج ترین نوع تزریق برای بزرگ کردن و تقویت ظاهر لب ها و در نتیجه جوانسازی صورت به حساب می آیند. هیالورونیک اسید یک ماده شبیه به ژل است که از باکتری ها تولید می شود. این ماده با چسباندن خود به مولکول های آب درون پوست می تواند لب ها را ضخیم تر نشان دهد. این فیلر ها به شکل کندی جذب می شوند و می توانند میزان و حجم لب ها را تنظیم کرده تا فرد به ظاهر ایده آل خود دست یابد.

انواع ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج

انواع ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج

آنچه در این مطلب می خوانید:

تزریق ژل لب نورامیس در جهانشهر کرج

تزریق ژل لب نورامیس در جهانشهر کرج

انتخاب ژل لب متد تاپ مدل در جهانشهر کرج

انتخاب بهترین مارک ژل لب متد تاپ مدل در کلینیک جهانشهر کرج از این جهت دارای اهمیت بالایی است که در صورت تزریق ژل لب بی کیفیت ممکن است فرد عوارض جبران ناپذیری را تجربه کند و این مسئله تا همیشه بر روی زیبایی صورت او تاثیر بگذارد. در حقیقت زمانی که شما بهترین کلینیک تزریق ژل لب را بر می گزینید، می توانید مطمئن باشید که در این مرکز از بهترین و مرغوب ترین برند های ژل لب استفاده می شود. در این مطلب می خواهیم انواع مختلف ژل حجم دهنده لب را معرفی و همه ویژگی های آن ها را بررسی کنیم.

قيمت ژل لب طالقاني كرج

قيمت ژل لب طالقاني كرج

ویژگی های ژل لب ژوویدرم در کرج

به یاد داشته باشید که وقتی حرف از فیلر های با کیفیت و خوب لب باشد، ژل ژوویدرم یکی از اولین نام هایی است که مطرح می شود. این محصولات در واقع استاندارد طلایی فیلر های لب مدرن هستند. همچنین ژوویدرم به عنوان یکی از امن ترین فیلر های لب نیز شناخته می شود. سازمان غذا و دارو (FDA) این محصول را تایید کرده و ماده فعال و اصلی آن نیز اسید هیالورونیک است. ژل ژوویدرم می تواند به لب ها حجم مناسبی دهد تا فرد به ظاهر مورد نظر خود برسد. این فیلر پوستی با کیفیت، مزایای متعددی به همراه دارد. برای درمان خط و خطوط ریز در چهره و چین و چروک ها از ژوویدرم استفاده می شود. متخصصان پوست برای از بین بردن زخم ها و مخفی کردن جای جوش نیز از ژوویدرم استفاده می کنند.

کاربرد فیلر لب رستیلن در کلینیک

دقیقا مانند فیلر های ژوویدرم، رستیلن، از جمله فیلر های تزریقی زیبایی است که به کمک اسید هیالورونیک ساخته می شود. این محصولات در سال ۲۰۰۳ میلادی تاییدیه سازمان غذا و دارو FDA را کسب کردند و متخصصان پوست از ژل های رستیلن برای شکل دهی به لب ها و درمان چین و چروک استفاده می کنند. نتایج فیلر رستیلن نیز با دوام هستند که از شش ماه تا چند سال نیز تاثیر آن ها باقی می ماند. یکی از بهترین مزایای استفاده از فیلرهای حاوی اسید هیالورونیک این است که اگر از ظاهر آن ها خوشتان نیاید، می توان با تزریق آنزیم خاصی مواد مذکور را از بین برد و ظاهر طبیعی فرد، پس از یک تا دو روز باز خواهد گشت.

همه چیز درباره فیلر لب استایلج

ژل لب استایلج نوعی فیلر پوستی تزریقی با فناوری کراس لینک است که به شکل نوآورانه ای طراحی شده است و حاوی اسید هیالورونیک و آنتی اکسیدان هاست. دو نوع این فیلر مانیتول و سوربیتول هستند. فیلر استایلج برای صاف کردن چین و چروک های مختلف بر روی پیشانی، اصلاح فرم بینی، اصلاح خطوط چانه یا استخوان گونه یا بهبود فرم لب ها طراحی شده است.

نتایج حاصل از تزریق ژل استایلج ماندگاری شش تا ۲۴ ماهه دارند و این مدت زمان به فرد، فرمول مورد استفاده در تولید فیلر و میزان تزریق آن بستگی دارد. بیماران باید از دست زدن به ناحیه درمانی و یا فشار آوردن بر روی آن، نوشیدن الکل و داشتن حرکاتی با واکنش های زیاد بر روی صورت تا ۲۴ ساعت پس از تزریق اجتناب کنند.

سوالات متداول در زمینه تزریق ژل لب در کلینیک ما

  • بعد از انجام این تزریق لازم است چه نکاتی رعایت شود؟

برخی از افراد توصیه می کنند که می توان با قرار دادن کمپرس یخ تورمات ایجاد شده را کاهش داد اما بعد از تزریق ژل لب برای کاهش تورمات نباید از کمپرس یخ استفاده شود. به مرور زمان تورمات ایجاد شده برطرف می شود نگران نباشید.

  • آیا تزریق ژل لب برای بدن ضرر دارد ؟

در صورتی که این تزریق در مکانی کاملا بهداشتی و با استفاده از ژل های مرغوب و با کیفیت بالا صورت گیرد هیچ گونه عارضه ای بعد از انجام این تزریق ایجاد نمی شود.

  • تا چه مقدار می توان به لب ژل تزریق کرد؟

تزریق ژل لب باید به مقدار معینی باشد تا بعد از انجام این تزریق عوارضی ایجاد نشود؛ در صورتی که بیش از اندازه به لب ها ژل تزریق شود در لب ها فرم غیر طبیعی و مصنوعی ایجاد می شود، حجیم شدن بیش از حد لب ها در زیبایی چهره تاثیر منفی می گذارد.

تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج

تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج

بهترین ژل لب متد تاپ مدل در کلینیک جهانشهر کرج

به یاد داشته باشید که تنها استفاده از ژل لب با کیفیت و برند کافی نیست؛ گرفتن مناسب ترین نتیجه از این اقدام زیبایی، انتخاب بهترین دکتر پوست می باشد. چرا که علاوه بر نوع و مارک ژل لب، تبحر و تجربه پزشک در زمینه تزریق آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با پزشکان متخصص کلینیک با ما تماس بگیرید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس حاصل نماییید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

5 × 1 =

فهرست