کلینیک زیبایی و پوست و مو- بهترین مرکز زیبایی در کرج وجود دارد که دارای تجهیزات لازم برای زیبایی و پوست و مو می باشد. این کلینیک بهترین خدمات را به شما ارائه می دهد. شما می توانید از خدمات خوب این کلینیک بهترین نتیجه را بگیرید.

انسان همیشه برای زیبا بودن و داشتن چهره ای جوان و زیبا و با طراوت تلاش می کند. با رشد و پیشرفت علم پزشکی و به وجود آمدن روش های به روز و با عوارض کم،  به دست آوردن چهره ای جوان و زیبا دور از ذهن نیست و افراد می توانند با مراجعه به مرکز جوان سازی پوست در کرج یا بهترین کلینیک زیبایی در کرج مراجعه کنند و نتایج خوبی را در خود مشاهده کنند.

 

فعالیت های پرطرفدار در کلینیک زیبایی و پوست و مو

لیزر موهای زائد

امروزه یکی از پر طرفدارترین اقداماتی که در کلینیک زیبایی و پوست و مو انجام می شود متقاضیان زیادی را  به خود جذب کرده است لیزر موهای زائد است.بسیاری از افراد علاقه زیادی به استفاده کردن از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود دارند. فعالیت لیزر موهای زائد بدین صورت است که با حرارت دادن و سوزاندن به وسیله نور لیزر، موی تیره رنگ درون فیکول مو و خود فولیکول آسیب می بیند و از بین می رود.

به عبارت ساده تر، هنگام استفاده کردن از لیزر مو، رنگدانه های ملانین موجود در مو این انرژی را جذب می کند و آن را به ریشه مو انتقال می دهد.

این انتقال انرژی موجب تخریب ریشه مو می شود و شما را از شر موهای زائد راحت می کند. از آنجایی که سطح پوست رنگدانه ملانین دارد، دریافت کردن نور لیزر به وسیله ی رنگدانه پوست باعث سوختگی و آسیب به پوست می شود که این آسیب در نتیجه استفاده کردن از دستگاه نامناسب یا تنظیمات اشتباه انجام می شود

به همین خاطر توصیه می‌شود برای انجام لیزر موهای زائد، حتما به کلینیک های مجازی که سابقه کاری مثبت دارند حتما مراجعه نمایید تا هم در زمان و هزینه های خود صرفه جویی کنید و هم دچار عوارض این عمل را نشوید.

 

کلینیک جوان سازی پوست

جوان سازی پوست

پیر شدن یک اتفاق اجنتاب ناپذیر است و همه‌ ما خواناخواه به آن دچار می‌شویم. با افزایش یافتن سن اتفاقات بسیاری برای بدنمان می‌افتد. حجم عضلانی بدن کم می‌شود، مفاصلمان انعطاف پذیری خود را از دست می دهند. با افزایش یافتن سن، ممکن است موهایمان بریزد و پوستمان دچار افتادگی و چین و چروک می شود.

جوانی و زیبایی پایدار آرزوی دائمی همه ما است. با اینکه به صورت قطعی روشی برای جوانسازی کامل وجود ندارد ولی با انجام کارهایی می توانیم پیری را به تاخیر بیاندازیم. فعایلت هایی مانند ورزش، تغذیه سالم و مراقبت‌های مناسب سلامتی موجب می شوند بدن ما  سرحال و سالم باشد و پیری را به تاخیر بیاندازیم.

همچنین روش های کلینیکال جوان سازی پوست وجود دارد که با انجام آنها می توان زمان پیری پوست را به تاخیر انداخت یا کاملا پیری پوست را برطرف کند. برخی از روش های کلینیکال جوان سازی عبارتند از:

 

هایفوتراپی

در روش هایفوتراپی از امواج فراصوت استفاده می‌شود و نیازی به ایجاد برش، زخم، بخیه و …. نیست. دستگاه هایفوتراپی به صورت مستقیم بر سطح پوست قرار می‌گیرد و امواج فراصوتی که منتشر می کند بر لایه‌های زیرین پوست اثر می‌گذارد. این امواج موجب تحریک کلاژن سازی پوست می‌شوند که از اجزای مهم پوست هستند. با افزایش یافتن کلاژنسازی، پوست لیفت شده، سفت می‌شود و چین و چروک ها را از بین می روند.

 

آراف فرکشنال

آراف فرکشنال یکی از بهترین روش های جوانسازی و از بین بردن عوارض پوستی است. در این روش انرژی از طریق سوزن های بسیار ریز بر لایه های زیرین پوست صورت انتقال می یابد. مشکلاتی مانند آکنه و اسکار، منافذ باز پوست، استریا یا ترک های پوستی، چین و چروک و بعضی از خطوط صورت درمان شده، پوست شفاف، شاداب و با طراوت تر می گردد.

 

تزریق بوتاکس

تزریق بوتاکس پرطرفدارترین روش‌ برای جوانسازی پوست است. در این روش سمی به نام بوتولینم در زیر پوست تزریق می شود و موجب فلج شدن عضلات صورت می‌شود.

بوتاکس بیشتر برای پیشگیری از خطوط و چین و چروک های ماندگار پوست است. این درمان زمانی تاثیرگذار است که چین و چروک‌های صورت دائمی نشده باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

نه + 14 =

فهرست