قیمت بهترین برندهای بوتاکس در سال 1403 در کرج

بهترین قیمت تزریق بوتاکس در کرج۱۴۰۳،ایرانی،خارجی : قطعا می دانید که تزریق بوتاکس متداول ترین و رایج ترین روش برای برطرف کردن چین و چروک ها از روی صورت می باشد. علاوه بر آن یک روش مقرون به صرفه است. این روش همچنین در کنار تزریق چربی و ژل می تواند کارساز باشد. این متد زیبایی به هیچ عنوان نیاز به بیهوشی عمومی نداشته و فقط کافی است به پزشک متخصص باتجربه مراجعه نمایید. بعد از آن موفق خواهید شد در مدت زمان کوتاهی اقدام به تزریق بوتاکس کنید. زیبایی و جوانی خود را می توانید با تزریق بوتاکس بدست آورید. این روش درمانی هم در ایران و هم در کلینیک های معتبر جهان بسیار انجام می شود. در کلینیک جهانشهر کرج با بهترین قیمت تزریق بوتاکس در ۱۴۰۳ مواجه می شوید.

تزریق بوتاکس با قیمت استثنایی در جهانشهر

تزریق بوتاکس با قیمت استثنایی در جهانشهر

آنچه در این مطلب می خوانید:

آیا بوتاکس ایرانی مصپورت برای تزریق خوب است

بوتاکس مصپورت (مسپورت) یک برند کاملا ایرانی است که چند سالی است در کلینیک ‌های معتبر زیبایی به طور گسترده مورد استفاده قرار می‌ گیرد. این محصول با بهره‌گیری از استانداردهای جهانی توسط یک شرکت ایرانی تولید شده است. masport از نظر کیفیت و اثرگذاری با برند های مشابه خارجی قابل مقایسه است. البته به دلیل تولید آن در داخل کشور، قیمت بوتاکس مصپورت بسیار پایین ‌تر از مشابه ‌های خارجی است. همین موضوع باعث می‌ شود برای افرادی که هر چند ماه یک‌ بار تزریق بوتاکس انجام می‌ دهند این کار مقرون‌ به‌ صرفه‌ تر باشد.

معرفی انواع بوتاکس ایرانی و خارجی در جهانشهر کرج

  • بوتاکس دیسپورت (Dysport)

بوتاکس دیسپورت یکی از محبوب ترین انواع بوتاکس است که تولید کشور انگلستان می باشد. البته دیسپورت با نام تجاری دیگری همچون بوتولینوم هم شناخته شده است. بوتاکس از نوع دیسپورت حاوی بوتولینوم نوع A می باشد. پس از تزریق این ماده به پوست فعالیت های عصبی عضلات به طور موقت مسدود می شود. به منظور درمان و پیشگیری از چین و چروک های صورت از این متد زیبایی بسیار استفاده می شود.

 

  • تزریق بوتاکس دیسپورت کرج

    تزریق بوتاکس دیسپورت کرج

    بوتاکس مصپورت (masport)

تزریق این نوع بوتاکس به پوست صورت فرد می باشد. البته باید گفت که مسپورت نام تجاری ایرانی بوتولینوم می باشد. این ماده تقریبا همانند بوتاکس دیسپورت است؛ با این تفاوت که از هزینه و قیمت بسیار کم تری برخوردار است. این محصول می­ تواند خط اخم بین ابروها را به طور موقت از بین ببرد.

بوتاکس دیسپورت مسپورت کلینیک جهانشهر کرج

بوتاکس دیسپورت مسپورت کلینیک جهانشهر کرج

کاربرد تزریق بوتاکس در زیبایی و جوانسازی صورت

  • تزریق بوتاکس دور چشم

چین و چروکی که بر اثر گرفتن حالات چهره مختلف و حرکات ماهیچه‌ های صورت ایجاد می‌ شوند، در ناحیه اطراف چشم بسیار شایع هستند که بوتاکس به طور کامل آن را از بین می برد.

تزریق بوتاکس با قیمت استثنایی در جهانشهر

تزریق بوتاکس با قیمت استثنایی در جهانشهر

  • تزریق بوتاکس خط اخم

همانطور که می دانید خطوط اخم یکی از شایع ترین چین و چروک های صورت است که بیشترین مراجعه کننده تزریق بوتاکس را دارد.

  • تزریق بوتاکس پیشانی

بوتاکس پیشانی برای شل کردن ماهیچه‌ های ناحیه پیشانی است. این درمان به کاهش ظاهر چین و چروک و خطوط کمک می کند.

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 13

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 13

عملکرد تزریق بوتاکس با قیمت مناسب بر روی پوست چگونه است

زمانی که بوتاکس به ناحیه مورد نظر تزریق می شود، به طور موقت مانع از انتقال سیگنال به عضلات موردنظر در صورت می‌ شود. این سم قوی، بعد از انجام تزریق به ناحیه دلخواه، ماهیچه های آن ناحیه را فلج می کند و آنها را از حرکات اضافی که منجر به آشکار شدن چین و چروک می شود را باز می دارد. بنابراین این موضوع از انقباض عضله جلوگیری می کند. همچنین در این حالت پوست صورت صاف ‌تر و جوان‌ تر به نظر می‌ رسد. تزریق بوتاکس موجب جوان‌ سازی پوست صورت می شود، همچنین از ایجاد چین و چروک بیشتر جلوگیری می‌ کند. تزریق بوتاکس موجب بهبود ظاهری صورت و از بین رفتم خطوط و چین و چروک‌های ایجاد شده ناشی از انقباض عضلات صورت می‌ شود.

برای استعلام هزینه تزریق بوتاکس (با بهترین برندهای ایرانی و خارجی) می توانید با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس بگیرید.

تزریق بوتاکس مصپورت در کرج

تزریق بوتاکس مصپورت در کرج

توصیه های مهم بعد از تزریق بوتاکس در کرج

  • ناحیه تزریق شده را تا دو الی چهار ساعت پس از تزریق لمس نکنید و نمالید.
  • همچنین دراز نکشید و خم نشوید.
  • تا یک روز پس از تزریق ورزش نکنید.
  • از شرایطی که موجب تعریق می‌شوند، جدا دوری کنید.
  • به مدت سه روز از رفتن به سونا و حمام داغ پرهیز کنید.
  • از انجام لایه‌ برداری، میکرودرم ابریژن و ماساژ صورت تا حداقل 14 روز پس از درمان خودداری کنید.
  • استفاده از ضد آفتاب روزانه مزایای بسیاری دارد.
  • بلافاصله پس از تزریق بوتاکس می‌ توانید آرایش کنید.
  • باید به مدت چهار ساعت پس از تزریق بوتاکس از خوابیدن خوداری نمایید.

کاندید مناسب برای تزریق بوتاکس جهت جوانی چه کسانی هستند

قطعا می دانید که هر شخصی در هر سنی نمی تواند اقدام به تزریق بوتاکس کند. کسانی که تمایل به انجام این روش دارند، لازم است شرایط مورد نظر را داشته باشند. اولین مسئله داشتن سلامت جسمی کامل است. خانم هایی که باردار هستند، یا افرادی که سابقه بیماری های عصبی عضلانی دارند، یا بانوانی که در دوران شیردهی به سر می برند، نباید اقدام به تزریق بوتاکس نمایند. همچنین کسانی که داروهای ضد انعقاد خون استفاده می­کنند باید در مورد مصرف این داروها با پزشک مشورت کنند.

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 10

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 10

از طرف دیگر اشخاصی که حداقل دارای 18 سال سن هستند بهتر است از تزریق بوتاکس بر روی صورت و پیشانی خود اجتناب کنند. البته روش های دیگری مانند لیفت صورت نیز برای جوانسازی پوست صورت کمک کننده می باشد.

برای دیدن خدمات ما در زمینه تزریق ژل لب در انواع تکنیک های مختلف وارد شوید.

فیلر لب-جهانشهر کرج-2

فیلر لب-جهانشهر کرج-2

تزریق بوتاکس برای جوانی چهره چه ویژگی هایی دارد

تزریق بوتاکس به عنوان یکی از محبوب‌ ترین و مؤثرترین روش‌ های درمانی و زیبایی در دنیا، توانسته است جایگاه ویژه‌ ای در بین بیماران و متخصصان پیدا کند. این درمان به کمک سم بوتولینوم به شل کردن عضلات و کاهش چین و چروک‌ های صورت می‌ پردازد. اگر می خواهید از این روش برای کاهش چین و چروک صورت خود استفاده کنید بهتر است از عوارض احتمالی آن آگاه باشید. عوارض بوتاکس می‌ تواند از ناهنجاری‌ های خفیف و موقتی تا مشکلات جدی و پایدار متغیر باشند. بنابراین، آگاهی از این عوارض و نحوه پیشگیری آن‌ ها می‌ تواند به افراد کمک بسیاری کند تا تصمیمات بهتری در مورد انتخاب پزشک و کلینیک مورد نظر داشته باشند. در این مقاله، به بررسی بوتاکس، عوارض، مزایا و کاربرد های آن پرداختیم؛ تلاش خواهیم کرد تا با ارائه اطلاعات علمی و درست، به شما کمک کنیم تا با درک کاملی از این درمان، به جوانی و زیبایی مطلوب خود دست پیدا کنید.

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 1

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 1

سوالات متداول در زمینه تزریق انواع بوتاکس در کلینیک زیبایی

  • آیا تزریق بوتاکس ایرانی و خارجی درد دارد؟

تزریق بوتاکس معمولاً برای اکثر افراد درد زیادی ندارد. البته ممکن است بعضی افراد در حین تزریق درد اندکی را احساس کنند که بعد از اتمام تزریق به طور کامل از بین می‌ رود.

  • آیا تاثیر بوتاکس بعد از تزریق مشخص می شود؟

این موضوع در افراد مختلف متفاوت است اما به طور متوسط بین سه تا پنج روز زمان می‌ برد تا تاثیر آن قابل مشاهده شود. در بعضی موارد ممکن است تا دو هفته طول بکشد تا تاثیر نهایی تزریق دیده شود.

  • ماندگاری اثر تزریق بوتاکس چقدر است؟

ماندگاری اثر بوتاکس حداقل سه و حداکثر نه ماه است که در افراد مختلف متفاوت می باشد. تاثیر بوتاکس در اولین تجربه بیمار معمولاً کمتر از تزریقات بعدی است. پس با تکرار تزریق هر چهار تا پنج ماه یک‌ بار می‌ توانید ماندگاری نتیجه را بیشتر کنید.

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 5

تزریق بوتاکس کلینیک جهانشهر کرج 5

بهترین قیمت تزریق بوتاکس در کلینیک زیبایی جهانشهر

کلینیک پوست و موی جهانشهر با تجربه ای قابل تامل و بهره مندی از کادر پزشکی مجرب و متخصص، برای افرادی که نیاز به انجام روش های زیبایی دارند و طالب رسیدن به زیبایی هستند، خدمات متمایز و درخور توجهی را تهیه و تدارک دیده است. جهت اطلاع از قیمت تزریق بوتاکس با برند های مختلف ایرانی و خارجی با ما تماس بگیرید. کارشناسان ما در تمامی ساعات کاری پاسخگوی شما عزیزان هستند.

منبع محتوا: سایت مایا کلینیک

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

16 + 4 =

فهرست