آبرسانی پوست صورت و بدن در کلینیک زیبایی

انواع آبرسانی پوست در کلینیک جهانشهر

انواع آبرسانی پوست در کلینیک جهانشهر کرج : با گذشت زمان و افزایش سن پوست رطوبت خود را از دست می‌ دهد. در نتیجه چین و چروک، خطوط روی پیشانی و لب، سیاهی دور چشم و… بر روی صورت پدیدار می‌ شود و جوانی و شادابی پوست را از بین می‌ برد. آبرسانی پوست یعنی افزایش محتوای آب پوست. برای اطلاع از انواع شیوه های آبرسانی پوست در کلینیک جهانشهر تا ادامه مقاله با ما همراه باشید.

آبرسانی صورت کلینیک جهانشهر کرج

آبرسانی صورت کلینیک جهانشهر کرج

چه عواملی در خشکی پوست موثر است

  • دمای هوای خیلی سرد یا گرم باعث آسیب دیدن سطح پوست می شود.
  • لایه‌ برداری بیش از حد باعث از بین رفتن رطوبت طبیعی پوست می شود.
  • استفاده از پاک‌ کننده ‌های قوی و محصولات شیمیایی موجب ناتوانی پوست در حفظ رطوبت می شود.
  • استفاده از شوینده‌ هایی با مواد قلیایی مانند صابون‌ ها، اسیدهای با pH بالا باعث خشکی می شوند.

فیشیال یا آبرسانی پوست برای چه کسانی مناسب است

پاکسازی یا فیشیال پوست صورت برای کسانی که پوست کم آب، متراکم و منافذ باز دارند یا افرادی که می خواهند پوستی جوان تر، نرم ‌تر و صاف‌ تر داشته باشند، مناسب است. به یاد داشته باشید که این نوع پاکسازی ها با کاری که در آرایشگاه‌ ها به عنوان پاکسازی پوست انجام می‌ دهند کاملا متفاوت می‌ باشد.

آبرسانی پوست با روش هیدرودرم

انواع آبرسانی پوست در کلینیک جهانشهر موجب برگشت رطوبت به پوست شما می شود. یکی از روش های شناخته شده در این زمینه هیدرودرم می‌ باشد، که در کلینیک‌ های زیبایی به صورت پیشرفته برای جوانسازی و زیبایی پوست و همچنین تامین رطوبت مورد نیاز به کار برده می‌ شود. هیدرودرم یک روش موقتی است که ماندگاری همیشگی ندارد و باید آن را تمدید کنید.

در این تکنیک از یک دستگاه هیدرودرمی جهت آبرسانی استفاده می‌ شود. از طریق این دستگاه ژل آبرسان به سلول‌ های خشک نفوذ می کند و علاوه بر آن از آب، اکسیژن و گاز های پزشکی نیز استفاده خواهد شد. پس از این کار یک شست وشوی پر فشار بر روی پوست صورت انجام می‌ شود و موجب از بین بردن مواد زائد و باز شدن حفره‌ ها شده و مواد زائدی که سال ‌ها روی پوست شما بوده است را پاک می‌ کند.

آبرسانی صورت کلینیک جهانشهر کرج

آبرسانی صورت کلینیک جهانشهر کرج

انواع آبرسانی پوست در کلینیک جهانشهر کرج

انواع آبرسانی پوست در کلینیک جهانشهر به منظور بازگشت جوانی و شادابی پوست با روش های متفاوت انجام می شود. جهت دریافت مشاوره برای پاکسازی پوست و یا رزرو وقت قبلی در کلینیک تخصصی زیبایی پوست و مو می‌ توانید همه روزه با شماره تلفن های ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پانزده − 8 =

فهرست