تزریق انواع فیلر صورت در کلینیک زیبایی

انواع فیلر صورت در کلینیک کرج

انواع فیلر صورت در کلینیک کرج: فیلر به بهبود خطوط صورت و حجیم کردن چهره کمک می کند. طبیعی است که با افزایش سن، صورت چربی های طبیعی خود را در زیر پوست از دست می دهد و عضلات صورت به سطح پوست نزدیک تر عمل می کنند، بنابراین خطوط لبخند و پنجه کلاغی برجسته تر می شوند. البته که قرار گرفتن در معرض نور آفتاب، شیوه زندگی و ژنتیک تاثیر چشمگیری روی پوست دارد. برای اطلاع از انواع فیلر صورت در کلینیک کرج تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

کاربرد-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

کاربرد-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

کاربرد فیلر صورت چیست

  1. لب های نازک را پر می کند.
  2. کانتور صورت را برجسته تر می کند.
  3. چین و چروک و ظاهر خطوط را بر روی صورت کاهش می دهد.
  4. می تواند ظاهر آکنه و جای زخم را بهبود بخشد.
  5. ناهنجاری های صورت را بازسازی می کند.
  6. سیاهی زیر چشم را کاهش یا از بین می برد.
نواحی-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

نواحی-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

مراحل تزریق انواع فیلر صورت

برای تزریق انواع فیلر صورت در کلینیک کرج ابتدا پزشک، ظاهر و رنگ پوست صورت شما را ارزیابی می کند. سپس محل های تزریق با یک ماده ضد باکتری تمیز می شوند. برای جلوگیری از درد در محل تزریق می توان از پماد بی حس کننده یا یک سوزن بی حس کننده موضعی استفاده کرد. تزریق معمولاً در هر قسمت فقط چند دقیقه زمان می برد. بسته به تعداد قسمت هایی که باید پر شود، کل مراحل ممکن است بین ۱۵ تا ۳۰ دقیقه طول بکشد. بعد از تزریق کمپرس یخ ممکن است برای کاهش تورم و رفع ناراحتی توصیه شود.

دکتر خوب تزریق فیلر صورت کرج

دکتر خوب تزریق فیلر صورت کرج

آیا برای بینی هم فیلر تزریق می شود

بله؛ تزریق فیلر بینی امروزه جایگزین تکنیک های جراحی و تهاجمی شده است. این روش در مقایسه با عمل جراحی مزیت ‌های بسیاری دارد. از جمله این مزیت‌ ها می‌توان به عوارض بسیار کمتر، عدم نیاز به دوره نقاهت و استراحت و همچنین هزینه کمتر اشاره کرد. بهتر از همه اینکه نتیجه کار سریعاً مشخص می‌ شود و در صورت نیاز و با مشورت پزشک متخصص می توان نواقص را اصلاح کرد. بیشترین استفاده فیلر بینی زمانی است که فردی جراحی بینی انجام داده است اما از ظاهر بینی خود راضی نیست.

تزریق فیلر زیر چشم کرج

تزریق فیلر زیر چشم کرج

بعد از ترریق فیلر صورت چه اتفاقی می افتد

  • تورم یا کبودی خفیف تا شدید.
  • بی حسی موقت یا قرمزی.
  • احساس سوزش.
  • مشاهده توده های قابل رویت یا مناطق سخت در محل های تزریق.

اکثر این وضعیت ها را می توان با کمپرس یخ کاهش داد که در عرض چند ساعت یا چند روز بهبود می یابد. بعضی از واکنش ها نیز ممکن است نیاز به درمان تهاجمی تر از دارو یا تزریق داشته باشد. پس بهتر است درباره برنامه بهبود و درمان خود با پزشک زیبایی صحبت کنید.

تزریق فیلر چشم کلینیک جهانشهر کرج

تزریق فیلر چشم کلینیک جهانشهر کرج

تزریق انواع فیلر صورت در کلینیک جهانشهر کرج

انواع فیلر صورت در کلینیک کرج توسط پزشکانی با تجربه با برند های به روز دنیا انجام می شود. بهتر است بدانید که حمایت از سلامت کلی پوست و استفاده از محصولات مناسب و درمان های پوستی باعث بهبود نتایج و افزایش عمر فیلر می شود. بنابراین برای انجام کار های زیبایی حتما پزشک متخصص و باتجربه ای را انتخاب کنید. برای دیدن عکس های قبل و بعد بیماران کلینیک جهانشهر می توانید به قسمت گالری تصاویر مراجعه کنید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

19 + 6 =

فهرست