عمل جراحی ایمپلنت سینه ای چیست؟ چه کسی می گوید که زنان تنها نگران اندازه قفسه سینه خود هستند؟ این روزها دیگر غیر معمول نیست که مردان بخواهند در ظاهر بدن خود تغییراتی بدهند. به نظر می رسد که رفتن به باشگاه ورزشی راحت ترین راه برای به دست آوردن ظاهر عضلانی مردان است.

متأسفانه برای برخی، ورزش کردن به نتایجی که آنها امیدوار بودند، نمی رسد. با وجود تمرینات سنگین و تمرینات ترکیبی، قفسه سینه آنها هنوز تعریف نشده یا کوچک است. صرف نظر از این که ممکن است به دلیل نوع بدن، ژنتیک یا بیماری خاصی باشد، ورزش به تنهایی برای برخی از افراد خوب عمل نمی کند.

اینجاست که جراحی ایمپلنت سینه ای نقش مهمی ایفا می کند. این روش زیبایی که به عنوان ایمپلنت سینه برای مردان نیز شناخته می شود، با استفاده از ایمپلنت های سیلیکونی جامد، قفسه سینه را تقویت و تقویت می کند. با انجام این عمل جراحی، مردان به قفسه سینه ای با وضوح بیشتر دست می یابند که منجر به افزایش عزت نفس می شود.

جراحی کاشت سینه

بسیاری از مردان از ظاهر نازک خود ناامید شده اند، به ویژه از اینکه چگونه قفسه سینه آنها صاف یا فرورفته به نظر می رسد. صرف نظر از شدت تمرینات ورزشی آنها، همراه با رژیم غذایی سخت، تشکیل ماهیچه های سینه ای آنها بدون تغییر باقی می ماند.

اگر می بینید که متعلق به این گروه از مردان هستید، ما به شدت به شما توصیه می کنیم که عمل جراحی ایمپلنت سینه ای را در بهترین مرکز زیبایی در کرج انجام دهید. با اتلاف وقت و هزینه زیاد در باشگاه، ممکن است به دنبال چیزی باشید که واقعا نتایج رضایت بخشی را برای شما تضمین کند.

حتی بهتر، چشم انداز روش زیبایی کسانی هستند که با وجود تمایل به داشتن اندامی عضلانی، از رفتن به باشگاه بدنسازی متنفر هستند. برای این بچه ها، ترجیح می دهند ساده ترین راه را با سریع ترین نتیجه بگیرند، که در این مورد انجام عمل جراحی کاشت سینه است. این جراحی تنها برای اهداف زیبایی محدود نمی شود، زیرا مردان مبتلا به آسیب قفسه سینه یا نقایص مادرزادی نیز برای اصلاح و تقارن عمل می کنند.

جراحی ایمپلنت سینه ای به طور معمول یک تا دو ساعت به صورت سرپایی طول می کشد که می توان از بیهوشی عمومی استفاده کرد یا در برخی موارد از آرام بخش یا بی حسی موضعی استفاده کرد.

این عمل ایمپلنت سینه ایبا برش کوچکی که روی ناحیه زیر بغل ایجاد می شود شروع می شود. یک جیب به اندازه کافی بزرگ برای قرار دادن ایمپلنت های شما ایجاد شده است. هنگامی که ایمپلنت ها با موفقیت وارد می شوند، دکتر جهانشهر بررسی می کند که آیا تنظیماتی لازم است انجام شود یا خیر. سپس بخیه زدن برای بستن برش ها انجام می شود.

همچنین بخوانید : هزینه تزریق بوتاکس

کاشت سینه

بعد از عمل جراحی ایمپلنت سینه

بلافاصله پس از عمل ایمپلنت سینه ای، شما در یک مکان قرار می گیرید تا تحت نظر باشید. یک باند الاستیک به سینه شما بسته می شود تا تورم و حرکت ایمپلنت را کاهش دهد. انتظار داشته باشید که ماهیچه های سینه شما احساس سفتی و درد کنند و همچنین احساس درد و ناراحتی داشته باشید.

در ناحیه سینه شما کبودی ایجاد می شود. در نهایت، آنها فقط طی یک هفته یا بیشتر محو می شوند. قبل از اعزام به خانه، دکتر جهانشهر برنامه درمانی را برای شما ارائه می دهد. به شما توصیه می شود که به اندازه کافی استراحت کنید و آب بدن خود را حفظ کنید. همچنین ممکن است به شما داروهای خوراکی بدهد تا درد بعد از عمل کاهش یابد.

روند بازیابی جراحی ایمپلنت سینه شما

در چند روز اول پس از انجام عمل جراحی ایمپلنت سینه ای در بهترین مرکز زیبایی در کرج، کمی درد و ناراحتی را تجربه خواهید کرد. در بیشتر موارد، درد در یک هفته کاهش می یابد.

در هفته دوم با برش هایی که قبلا بهبود یافته اید، احساس بهتری خواهید داشت. تا آن زمان، شما می توانید فعالیت های معمول خود را از جمله بازگشت به سر کار از سر بگیرید.

با این حال، بهبود ایمپلنت به مدت طولانی تر از 6 هفته طول می کشد. برای جلوگیری از عوارض و آسیب های ایمپلنت، تا زمان بهبودی کامل اجازه ورزش نخواهید داشت.

شما باید این واقعیت را در نظر بگیرید که روند بهبودی بسته به شرایط و شیوه زندگی هر بیمار متفاوت است.

همچنین بخوانید : باید و نباید های تزریق ژل و فیلر

عوارض احتمالی جراحی کاشت سینه

با تصمیم گیری برای انجام عمل جراحی ایمپلنت سینه ای ، این احتمال وجود دارد که سلامتی خود را در معرض خطر قرار دهید. در هر شکل از عمل، عوارضی مانند خونریزی، کبودی و تورم اجتناب ناپذیر است. در چنین مواردی معمولا داروهای ضد درد تجویز می شود.

از آنجا که این روش شامل ایمپلنت است، گاهی اوقات خطرات عدم تقارن و تغییر ایمپلنت رخ می دهد. اگرچه غیر معمول است، اما ممکن است در برخی موارد اسپاسم عضلانی و بی حسی قفسه سینه را نیز تجربه کنید.

با وجود یک جراح پلاستیک واجد شرایط و ماهر مانند دکتر جهانشهر، هیچ نگرانی ندارید. با پیروی از دستورالعمل ها و توصیه های او، می توانید احتمال تجربه هر یک از این خطرات را به حداقل برسانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

هفده − ده =

فهرست