بهترین مرکز زیبایی، پوست و مو در  جهانشهر

بهترین مرکز زیبایی در کرج

بهترین مرکز زیبایی در کرج: بهترین مرکز زیبایی با سالها تجربه و تخصص خود با کادری مجرب به شما در رسیدن به نتیجه ی مطلوب کمک می کند. کلینیک جهانشهر با جدیدترین و پیشرفته‌ترین دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های موجود در زمینه پوست، مو و لیزر آماده ی ارائه خدمات به شما عزیزان می‎باشد.
اطمینان از کیفیت دستگاه های لیزری که در بازار وجود دارد نکته ی بسیار مهمی است که باید به آن توجه داشته باشید. ما با سالها تجربه در زمینه ی زیبایی و پوست و مو آماده ی هر گونه خدمات به شما زیباجویان هستیم .
از جمله خدمات زیبایی مرتبط با پوست و مو کلینیک جهانشهر شامل: لیزر موهای زائد بدن برای بانوان و آقایان، تزریق ژل لب، تزریق بوتاکس، تزریق فیلر زیر چشم، مزوتراپی مو، زاویه سازی صورت، رفع خطوط خنده، میکرونیدلینگ، آبرسانی و پاکسازی صورت، هایفوتراپی و بسیاری از خدمات دیگر می باشد .

تزریق ژل لب با جدیدترین متد های روز دنیا

میزان جذابیت لب ها بسته به مدل و حجمی که دارند در نظر افراد می تواند متفاوت باشد.
افراد مسن تر که به دنبال جوان سازی و از بین بردن علائم پیری در صورت خود هستند با تزریق ژل لب به لبی جذاب تر و حجیم تر می رسند.
اگر شما برای تزریق ژل لب از پرکننده های اسید هیالورونیک استفاده کنید مزایای بسیاری دارد که می توان به موارد زیر اشاره کرد.
کنترل حجم لب، زیرا مقدار ماده ی تزریق شده به لب قابل کنترل است و پزشک هم کنترل بهتری بر حجم لب دارد.
سرعت تدریجی درمان، پزشک تزریق ها را می تواند به تدریج در طی جلسات مختلف انجام دهد تا به نتیجه ی مطلوب برسد.
برآمدگی های بعد از تزریق ژل به لب به راحتی برطرف می شوند.
کبودی کمتر، بعد از تزریق این نوع فیلر های پوستی، ممکن است کبودی و تورم کمتری نسبت به سایر فیلرهای پوستی تجربه کنید. نتایج قابل قبولی دارد و ماندگاری اش بالا است. واکنش آلرژیک به این ژل ها نیز بعید است.

رفع خطوط خنده برای جلوگیری از پیری پوست صورت
در کلینیک ها رفع خط خنده با روش های مختلفی انجام می شود؛ مانند مزوتراپی، تزریق بوتاکس و تزریق چربی.

مزوتراپی مو و صورت در کلینیک زیبایی

مزوتراپی به عنوان یک روش تقویت کننده‌‌ی پوست انجام می‌شود. به طور معمول مشاهده‌ی نتایج مورد نظر به چند جلسه درمان نیاز دارد. این روش با حداقل تهاجم و با کبودی مختصری همراه است که تنها عارضه جانبی آن می‌باشد.

مزوتراپی مو در کرج

مزوتراپی مو در کرج

تزریق بوتاکس صورت و پیشانی با بیشترین ماندگاری

تزریق بوتاکس ممکن است برخی از انواع چین و چروک ها را کم کند. تزریق بوتاکس برای درمان خط خنده یا چین و چروک‌های دیگر استفاده می‌شود. بوتاکس همچنین می‌تواند خطوط گوشه‌های چشم را هم کاهش دهد. ابن را به یاد داشته باشید که تزریق بوتاکس خط خنده برای چین و چروک و یا خطوطی که با حالات چهره‌ی شما تغییر نمی‌کنند، کاملا بی‌تاثیر است.
برای رسیدن به نتیجه ی دلخواه باید صبور باشید زیرا ممکن است تأثیرگذاری درمان بوتاکس ، یک تا پنج روز طول بکشد و بهترین نتایج پس از حدود یک یا دو هفته قابل مشاهده است. ماندگاری تاثیرات درمان هم بین سه تا شش ماه می باشد که نیاز به تمدید دارد .

قیمت تزریق بوتاکس

قیمت تزریق بوتاکس

تزریق چربی و ژل صورت جهت لیفت و جوانسازی پوست

هدف اصلی تزریق چربی، چاقی صورت و توپر کردن و صافی پوست است. این روش اغلب به منظور کاهش خطوط در اطراف چانه و لب و خوش‌فرمی لب‌ها انجام می‌شود. همچنین انواع زیادی از ژل وجود دارد که دارای عملکرد و تاثیرات مختلفی هستند که می‌توان از آنها به طور موقت یا دائم استفاده کرد.

تزريق ژل پروفايلو در كرج

تزريق ژل پروفايلو در كرج

جوان سازی و لیفتینگ پوست و گردن

لیفتینگ صورت یک روش زیبایی است که می‌تواند افتادگی یا چین‌وچروک‌هایی که بر اثر افزایش سن در صورت رخ می‌دهد را کم کند و به پوست شما زیبایی و جوانی را هدیه دهد.
جوانی و طراوت پوست یکی از اصلی‌ترین دلایل زیبایی چهره در خانم‌ها و آقایان است.
لیفتینگ صورت اکثرا به‌صورت سرپایی انجام می شود و از بی حسی موضعی نیز استفاده می شود.
در جراحی سنتی لیفتینگ صورت پوست‌های آویزان و اضافی توسط پزشک برش داده شده و به سمت بالا کشیده می‌شوند. سپس این برش‌ها بخیه شده و با بانداژ پانسمان می‌شوند.
امروزه انجام لیفتینگ صورت با دستگاه های لیزر به‌راحتی و بدون خونریزی انجام می شود.

دلایل به وجود آمدن غبغب

بهترین مرکز هایفوتراپی در کرج

فرایند انجام هایفوتراپی به این صورت است که شخص، در حالت درازکش قرار می گیرد، و پزشک حدود نیم ساعت، پروب هایفو را مانند دیوایس سونوگرافی روی پوست و در جهات مختلف حرکت می‌دهد. بهتر است بدانید که در این روش نیازی به بی‌حسی موضعی و یا استفاده از کرم نیست ولی اگر شما بخواهید از بی حسی استفاده کنید این کار امکان پذیر است.
هایفوتراپی تا حدی در رسیدن به اهداف مورد نظر خود موفق بوده که امروزه، انجام جراحی پلاستیک کنار رفته و جای خود را به روش های غیر تهاجمی داده است؛ البته این روش برای درمان چروک‌های عمیق مناسب نیست.
از مزایای هایفوتراپی می‌توان به دوره ی درمان کوتاه، ماندگاری بالای، عدم وجود دوره نقاهت و یا عوارض جانبی، هزینه‌های پایین اشاره کرد.

  1. کاربردهای هایفوتراپی
  2. جوانسازی و لیفت کردن پوست
  3. از بین بردن چروک ها
  4. سفت کردن پوست
  5. کلاژن سازی
  6. بالا کشیدن ابرو
  7. رفع غبغب
هایفوتراپی در کرج

هایفوتراپی در کرج

کلینیک زیبایی جهانشهر در کرج

کلینیک زیبایی پوست مو جهانشهر متشکل از کادر پزشکی متخصص و مجرب با تجربه‌ای طولانی در مسائل زیبایی و همچنین با پرسنلی آموزش دیده همیشه سعی بر راضی نگه داشتن مراجعه کنندگان خود دارد. همواره سعی می کنیم برای انجام خدمات زیبایی پوستی از مجهزترین و پیشرفته ترین دستگاه های روز دنیا استفاده کنیم.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام از خدمات زیبایی فقط کافیست وارد صفحه مربوط به آن شوید یا باما تماس بگیرید ما در تمامی ساعات کاری کلینیک پاسخگوی شما عزیزان هستیم. 

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

2 + پنج =

فهرست