تزریق بوتاكس در کلینیک طالقاني كرج

بوتاكس در طالقاني كرج

بوتاكس در طالقاني كرج:  شادابی و زیبایی پوست و مخصوصا صورت یکی از دغدغه ‌های اصلی در جهان امروز است. جوانیِ ابدی آرزوی هر فردی است که برای رسیدن به آن تلاش می کند. استفاده از انواع لوازم آرایشی، ماسک های شیمیایی و جراحی‌های زیبایی راهکار هایی برای حفظ سلامتی پوست است اما بوتاکس موثر تر است. با افزایش سن لایه چربی زیر پوست کاهش می یابد که با افت تولید کلاژن و از بین رفتن خاصیت الاستیک پوست همراه است. در نتیجه چروک‌ های ریز و سطحی روی پوست ظاهر می‌ شود.

بهترین مرکز بوتاکس در کرج

بهترین مرکز بوتاکس در کرج

بوتاکس یک ترکیب ساخته شده از سم بوتولینوم است. تزریق بوتاکس در زیر پوست، باعث فلج شدن عضلات آن ناحیه و از بین رفتن چین و چروک صورت خواهد شد. بوتاکس یکی از موادی است که می‌ توان از آن برای جلوگیری از پیری صورت استفاده ‌کرد. البته کاربرد بوتاکس تنها به این موارد محدود نمی‌ شود.

آیا برای غیر فعال کردن غده های عرق می توان از بوتاکس استفاده کرد

بله، اثرات بوتاکس بیشتر از یک بحث زیبایی شناسی است، مخصوصاً برای افرادی که بیش از حد عرق می کنند؛ این افراد از بوتاکس برای غیر فعال کردن غده های عرق استفاده می کنند.

استفاده از بوتاکس برای غیر فعال کردن غده های عرق هیچ ضرری برای فرد ندارد. هنگامی که بوتاکس به غدد عرق تزریق می شود، می تواند ماه ها به طور کامل عرق و بو را متوقف کند.

برای دریافت تمام اطلاعات بوتاكس در طالقاني كرج تا ادامه مطلب همراه باشید.

آیا بوتاکس همان تزریق ژل است

خیر، بوتاکس عضله را تحت تاثیر قرار می دهد، اما از تزریق ژل استفاده می شود تا چین و چروک ها را پر کند و یا حتی هر گونه ناسازگاری در حجم روی صورت را از بین ببرد. اگر یک خط خاص یا چین و چروک بسیار عمیق داشته باشید، که با بوتاکس در طالقاني كرج بتوان آن را پر کرد، تزریق ژل می تواند به طور موقت نتایج آن را حدودا 9 ماه کاهش دهد.

در چه ناحیه هایی از بدن، بوتاکس استفاده می شود

پنجه کلاغی در اطراف ناحیه چشم جزو شایع ترین مکان هایی است که بوتاکس بر روی آن انجام می شود. چروک های بین چشم ها یعنی بین دو ابرو، شیار ها و چروک های روی پیشانی، چین و چروک های افقی در پیشانی هم جزو ناحیه های پرتکرار قرار دارد. یکی از نشانه ‌های افزایش سن ظهور خطوط عمیق در پیشانی است. طبیعی است افرادی که چروک بیشتری در این ناحیه دارند، پیر تر از سن واقعی خود به نظر می‌ رسند. ژنتیک، قرار گرفتن بیش از حد در معرض نور خورشید، مصرف دخانیات و عادات بد رفتاری جزو دلایل به وجود آمدن این خطوط می باشند. باید بدانید عمیق شدن چروک ‌ها درمان آنها را سخت‌ تر می‌ کند. (برای درمان بوتاکس زودتر اقدام کنید، منتظر عمیق شدن چروک ها نمانید).

نواحی-تزریق-بوتاکس

نواحی-تزریق-بوتاکس

چه کسانی باید از بوتاکس استفاده کنند

اکثر افراد می توانند نامزد درمان توسط بوتاکس شوند، اما بهتر است غیر منطقی این کار را انجام ندهند. درست است که راه خوبی برای جلوگیری از چین و چروک است اما همیشه لازم و ضروری نیست. افراد می توانند در اواخر دهه ی۲۰ یا اوایل دهه ی ۳۰ زندگیشان شروع به این درمان کنند و باید بدانند که نگهداری و مراقبت از آن بسیار مهم است.

بوتاکس-دیسپورت-کرج

بوتاکس-دیسپورت-کرج

کسانی که موارد زیر را دارند نباید از این روش برای درمان استفاده کنند:

  • افرادی که ضعف سیستم‌ ایمنی دارند.
  • افراد حساس به ترکیبات بوتاکس.
  • زنان باردار و شیرده.
  • مصرف ‌کنندگان داروهای ضد انعقاد.
  • افراد مبتلا به بیماری‌ های خاص.
  • مصرف‌ کنندگان برخی مکمل‌های دارویی یا ویتامین‌ ها.
  • بیماران مبتلا به ضعف یا فلج ناگهانی عضلات.
  • افراد مبتلا به تبخال یا حساسیت‌ های پوستی.
بوتاکس-پیشانی-کرج

بوتاکس-پیشانی-کرج

بوتاكس در کلینیک جهانشهر در طالقانی کرج

برای تزریق بوتاکس حتما به مراکز معتبر درمانی مراجعه کنید. استفاده از این دارو از نظر وزارت بهداشت کشور، تنها توسط پزشکان متخصص و دوره دیده مجاز است و باید در مراکز درمانی مانند کلینیک‌ها و بیمارستان ‌ها انجام شود. تزریق بوتاکس در مراکز غیر درمانی مانند آرایشگاه ‌ها و توسط افراد غیر پزشک می‌ تواند عواقب بدی برای شما به همراه داشته باشد.

کلینیک جهانشهر با سال ها تجربه و داشتن کادری مجرب و متخصص به شما اطمینان می دهد که از نتایج طول درمان خود کاملا راضی باشید. لطفا جهت اطلاع از هزینه های بوتاكس در طالقاني كرج با شماره های کلینیک تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شانزده − هشت =

فهرست