بوتاکس برای دست- ممکن است برای شما سوال مطرح شود که بوتاکس برای دست چیست؟ مزایای بوتاکس چیست؟ در این مقاله به بررسی بوتاکس برای کف دست می پردازیم.

تعریق زیاد و غیرقابل کنترل دست ها یا کف دست ها، هایپرهیدروز کف دست نامیده می شود. این وضعیت پزشکی یک مشکل بسیار استرس زا، شرم آور و از بین بردن اعتماد به نفس است. از کاغذهای خراب تا دست دادن لغزنده، کف دست های عرق کرده می تواند بر زندگی اجتماعی، تحصیلات و حرفه شما تأثیر منفی بگذارد.

بوتاکس برای دست

اولین خط دفاعی در برابر عرق کردن کف دست ضد عرق است. درست است، می توانید از ضد عرق روی دستان خود استفاده کنید. ضد عرق ها غیرتهاجمی، موضعی روی پوست شما اعمال می شوند و در تعدادی از نقاط قوت مختلف از جمله محصولات معمولی بدون نسخه، قدرت بالینی بدون نسخه و محصولات نسخه ای موجود هستند. ممکن است قبلا ملایم ترین فرمول ها (محصولات معمولی بدون نسخه) را امتحان کرده باشید و احتمالا تسکین چندانی نداشته باشید. گام بعدی این است که فرمول بندی قوی تری را امتحان کنید.

اما قبل از اینکه به فرمولاسیون های قوی تر (نسخه ها) بروید، پیشنهاد می کنیم مطمئن شوید که از محصولات برای بهینه سازی اثربخشی آنها استفاده می کنید و مهمتر از همه، تحریک را به حداقل می رسانید. در واقع، نحوه استفاده از ضد عرق ها بسیار مهم است.

 

نکات لازم هنگام استفاده از ضد عرق ها

نکات لازم هنگام استفاده از ضد عرق ها شامل موارد زیر می باشد:

شب ها قبل از خواب از ضد عرق ها استفاده کنید.

روی پوست کاملا خشک بمالید.

هنگامی که دستان خود را ضد تعریق دارید، هرگز آنها را نپیچید یا مسدود نکنید. انجام این کار راهی مطمئن برای تحریک جدی پوست شما است.

اگر داروهای ضد عرق تسکین دهنده هایپرهیدروز کف دست مورد نیاز شما را ارائه نمی دهند، گزینه بعدی شما یونتوفورزیس است. هنگامی که از دستگاه مناسب استفاده می شود و به درستی مورد استفاده قرار می گیرد .

یک دستگاه پزشکی برای انجام یونتوفورزیس در کیلینیک تزریق بوتاکس در کرج یا در خانه استفاده می شود. شما می توانید به کلینیک دکتر جهانشهر جهت تزریق بوتاکس در کرج مراجعه نمایید یا اینکه دستگاه مورد نظر را خریداری و در خانه استفاده نمایید.

این دستگاه از ظرف های آب برای عبور جریان الکتریکی ملایم از طریق سطح پوست استفاده می کند.

هنوز نمی توان فهمید که چگونه و چرا یونتوفورزیس کار می کند، اما اعتقاد بر این است که جریان الکتریکی و ذرات معدنی موجود در آب با هم کار می کنند و لایه بیرونی پوست را ضخیم می کنند که جریان عرق را به سطح پوست مسدود می کند. هنگامی که خروجی عرق مسدود یا قطع می شود، تولید عرق در کف دست و کف پا، اغلب به طور ناگهانی و به زودی خاموش می شود.

یکی دیگر از گزینه های درمانی برای کف دست عرق کرده بوتاکس است که در کلینیک تزریق بوتاکس در کرج برای بیماران انجام می شود. دکتر جهانشهر یک پزشک متخصص  و مجربی است که در این کلینیک می تواند بوتاکس را به کف شما تزریق کند تا عرق را کاهش دهد.

علاوه بر بوتاکس میکرونیدلینگ در کرج  توسط دکتر انجام می شود. این عوارض ماندگار هستند (حدود 6 ماه) اما تزریق می تواند دردناک باشد. برای کمک به راحت تر شدن تزریق، متخصصان مجرب پزشکی در حال تبدیل شدن به یک روش ساده یخ  یا ارتعاش هستند اما توجه داشته باشید که ناراحتی در حین تزریق یک اشکال بالقوه درمان بوتاکس برای هایپرهیدروز کف دست است.

در حالی که اکثر مردم دریافتند که ضد عرق ها، یونوتوفورزیس، تزریق بوتاکس یا ترکیبی سفارشی از اینها برای کنترل تعریق بیش از حد دست کافی است، اما کسانی هستند که به دنبال راه حلی قطعی هستند. اگر درمان های کمتر تهاجمی ناکافی ثابت شده باشد، سمپاتکتومی آندوسکوپی قفسه سینه (ETS) ممکن است به عنوان آخرین راه حل در نظر گرفته شود. ETS خطرات قابل توجهی در ارتباط با آن دارد. با این حال، به ویژه یک عارضه جانبی به نام تعریق جبرانی (تعریق غیرقابل برگشت زیاد در نواحی وسیع بدن) و فقط در موارد شدید پس از آزمایش کامل سایر گزینه ها باید استفاده شود.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شش + یک =

فهرست