تزریق فیلر چانه، گونه، زیر چشم

تزریق فیلر چانه در کرج

تزریق فیلر چانه در کرج : تزریق ژل به چانه یک درمان زیبایی برای کسانی است که به دنبال راهی برای زاویه دار کردن خط فک خود هستند. در این تکنیک از انواع فیلر های تزریقی برای درمان مشکلات چانه مانند چال و چانه ی افتاده، استفاده می شود. ژل های چانه ژل های تزریقی هستند که جهت فرم دهی ناحیه چانه و خط فک استفاده می شوند. این ژل های تزریقی هم از مواد طبیعی و هم از مواد مصنوعی ساخته می شوند که برای پر کردن خطوط و صاف کردن چین و چروک ها به نواحی مختلف صورت تزریق می شوند. تزریق فیلر چانه در کرج با بهترین برند های بروز دنیا انجام می شود.

نواحی-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

نواحی-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

تزریق فیلر چانه چه مزایایی دارد

برای انتخاب فیلر های فرم دهنده دلایل زیادی وجود دارد مانند:

تزریق با فیلر نتیجه ای بسیار سریع دارد. همچنین ژل حدود ۱۲ ماه ماندگاری دارد، فرم دهی و زیباسازی چانه یکی دیگر از مزیت های این نوع تزریق است؛ پس اگر شکل چانه شما مشکل دارد، ژل تنها روش غیر تهاجمی برای فرم دهی چانه است. مهم تر از همه اینکه با تزریق ژل می توانید از بروز علائم پیری نیز جلوگیری کنید.

کاربرد-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

کاربرد-تزریق-فیلر-کلینیک-جهانشهر-کرج

تزریق فیلر چانه برای چه کسانی مناسب است

تزریق فیلر چانه در کرج برای افراد بالای ۲۱ سال که می خواهند خط فک خود را برجسته تر کنند یا به چانه خود فرم دهند مناسب است. البته کسانی که جهت تزریق ژل مراجعه می کنند باید از سلامت کلی برخوردار باشند و هیچ گونه حساسیت یا بیماری نداشته باشند. سیگار نکشیدن و مراقبت ار پوست بعد از تزریق بسیار مهم است. جهت مشاوره تزریق فیلر چانه در کرج می توانید با ما تماس بگیرید.

بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج

بهترین دکتر تزریق فیلر در کرج

آیا تزریق فیلر چانه دردناک است

شاید تزریق فیلر به چانه برای کسی دردناک باشد، اما پزشک برای به حداقل رساندن این درد اقداماتی انجام می دهد و تزریق شما با کمترین درد و فشار همراه خواهد بود. در حال حاضر بسیاری از ژل های تزریقی با لیدوکائین همراه اند که این باعث راحتی بیشتر درمان می شود. اگر لیدوکائین در مواد تزریقی وجود نداشته باشد، پزشک از قبل بی حسی موضعی را در ناحیه مورد نظر اعمال می کند.

مادلینگ صورت در کرج

مادلینگ صورت در کرج

مراقبت های بعد از تزریق فیلر چانه

بعد از درمان، حتماً از ورزش سنگین، نور مستقیم خورشید و فعالیت بدنی شدید به مدت ۲۴ تا ۴۸ ساعت دوری کنید. به محل تزریق اصلا دست نزنید و پوست خود را تمیز نگه دارید. اگر دردی احساس کردید می توانید با کمپرس یخ یا قرص آن را تسکین دهید.

مادلینگ صورت کلینیک جهانشهر کرج

مادلینگ صورت کلینیک جهانشهر کرج

تزریق فیلر چانه در کلینیک جهانشهر

سال ها تجربه ی موفقیت آمیز کلینیک زیبایی جهانشهر این اطمینان را به شما می دهد که در صورت انتخاب این مجموعه برای تزریق فیلر به چانه، خطر و عوارضی برای شما وجود نداشته باشد. برای اطلاع از هزینه تزریق فیلر چانه در کرج با کارشناسان ما در کلینیک تماس حاصل فرمایید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پنج × 1 =

فهرست