تزریق ژل برای آرتروز زانو- تزریق ژل برای آرتروز زانو  برای افرادی که از درد مفاصل رنج می برند مناسب است. امروزه در کلینیک های مختلفی تزریق ژل برای آرتروز زانو  بریا بیماران مفاصلی استفاده می کنند. یکی از کلینیک های معتبر برای تزریق ژل به زانو، کلینیک جهانشهر می باشد. که خدمات ارزنده ای در این زمینه به بیماران خود کرده است. این کلینیک یکی از معتبرترن کلینیک های موجود در زمینه تزریق ژل و تزریق بوتاکس برای بیماران خود می باشد که شما می توانید به راحتی به کلینیک تزریق ژل در کرج مراجعه نمایید و از خدمات خوب آن بهره مند گردید.

همچنین بیشتر بخوانید: تزریق ژل در کرج

تزریق ژل زانو

مفاصل محکم و دردناک یک واقعیتی است که انسان هر چه سنش بالا می رود و پیرتر می شود با آن رو به رو میشود. بدن انسان ما با گذشت زمان موادی را ترشح می کند که اصطکاک میان سطوح مفاصل را کاهش می دهد.  وجود آرتروز زانو موجب افزایش یافتن اصطکاک در مفصل می شود که اینکار باعث می شود لایه های محافظ غضروف در روی مفصل کم کم از بین بروند تزریق ژل برای آرتروز زانو بدین صورت است که ژل دارای اسید هیالورونیک است که با روغن کاری که روی  مفصل انجام می شود درد مفصل را تسکین دهد. اسید هیالورونیک به صورت طبیعی به وسیله بدن انسان تولید می شود. اسید هیالورونیک جزء مواد اصلی مایع مفصلی روان کننده است که در بیشتر مفاصل های بدن وجود دارد. در زانوهایی که دچار آرتروز می شوند کیفیت اسید هیالورونیک کم کم با گذشت زمان کمتر می شود که این کم شدن اسید هیالورونیک بر مقاوم بودن مایع سینوویال تأثیر می گذارد و کیفیت عملکرد روانکاری و جذب کردن شوک مایع سینوویال را پایین می آورد.

مزایای تزریق اسید هیالورونیک

تزریق ژل آرتروز زانو

تزریق اسید هیالورونیک به مفاصل موجب روانکاری بیشتر آن می شود.

اسید هیالورونیک یک «ضد اکسیداتیو» است که منظور از ضد اکسیداتیو این است که با تجمع ماده مضر در مفصل زانو مبارزه می کند.

می تواند التهاب های ایجاد شده درون مفصل را کاهش دهد و سفتی و دردهای ناشی از آرتروز را رفع کند.

نکته: البته باید دقت کرد که روش درمانی آن با توجه به نوع محصولی است که پزشک ارتوپدی تشخیص می دهد با همدیگر متفاوت می باشد. برخی از موارد یک بار تزریق کافی می باشد اما در برخی موارد نیاز است که 5 مرتبه پی در پی تزریق شود تا اثر خود ر نشان دهد. این تزریق به صورت سرپایی است و نیاز به فراهم کردن تجهیزات خاصی نیست. شما می توانید پس از تزریق آن به فعالیت های خود ادامه دهید و مشکلی برای شما ایجاد نمی کند.

شما می توانید برای اطمینان از کیفیت و بهداشتی بودن کلینیک، به کلینیک تزریق ژل در کرج مراجعه نمایید که از لحاظ کیفیت خدمات و بهداشتی بود محیط عالی است و شما می توانید تزریق اسید هیالورونیک را در این کلینیک توسط پزشکان متخصص انجام دهید.

همچنین بیشتر بخوانید: تزریق بوتاکس در کرج

عوارض جانبی تزریق ژل برای آرتروز زانو

تزریق ژل زانو

تزریق ژل برای آرتروز زانو برای بیشتر بیماران نتایج خوبی را ایجاد کرده است. اما ممکن است برای برخی از بیماران عوارض هایی را به دنبال داشته باشد

عوارض جانبی تورم موضعی و سفتی مفصل فورا پس از تزریق خود را نشان می دهد که پس از 1 الی 2 روز حل می شود

در موارد بسیار کم، تزریق ژل موجب واکنش التهابی کاذب در فرد می شود و موجب ایجاد علائمی مانند تب و فشار خون پایین در شخص می گردد، که در صورت درمان نشدن باعث درد و التهاب مفصل طولانی مدت بعد از تزریق اولیه می شود. ولی به صورت کلی این روش، یک روش بسیار ایمن و مطمن است که اگر توسط پزشک ارتوپدی صورت گیرد هیچ عوارضی نخواهد داشت.

کلینیک دکتر جهانشیر که یک کلینیک تزریق ژل در کرج دارد بهترین گزینه برای مراجعه شما به این کلینیک می باشد و مطعنا با مراجعه کردن به این کلینیک و درمان شدن توسط دکتر جهانشیر بهترین نتیجه را برای شما به همراه می آورد.