تفاوت بوتاكس و تزريق چربي ‌برای از بین بردن چروک صورت

تفاوت بوتاكس و تزريق چربي ‌

تفاوت بوتاكس و تزريق چربي را می توان از لحاظ کاربرد مقایسه کرد؛و در این صورت می توانیم به این نتیجه برسیم که تزریق کدام یک بهتر برای پوست ما بهتر است.
در انتخاب بین بوتاکس و تزریق چربی مهمترین فاکتوری که باید در نظر گرفته شود نوع چروک هایی می باشد که می خواهید آن ها را درمان و یا محو نمایید. همچنین اگر شما تفاوت بوتاکس و تزریق چربی را بدانید بهتر می توانید تصمیم گیری کنید.
بهترین گزینه به منظور محو کردن خطوط و چین و چروک هایی که در اثر حرکت ماهیچه ها ایجاد شده اند بوتاکس می باشد زیرا تزریق بوتاکس باعث می شود این عضلات غیر قابل حرکت شوند.
بهترین نواحی برای تزریق بوتاکس خطوط اخم، خطوط افقی موجود در پیشانی و اطراف ابروها هستند که برای نمایش حالات و عواطف مورد استفاده قرار می گیرند.
لازم به ذکر است که هدف اصلی از تزریق چربی لیفت صورت و پر کردن نواحی گود افتاده در صورت بیمار می باشد، برای پر کردن خطوط عمیق موجود در صورت همانند خط اخم و لبخند که در حالت عادی نیز می توان آن ها را مشاهده نمود بهترین گزینه تزریق چربی می باشد.
به طور کلی می توان گفت هر دو روش برای رفع چین و چروک ها قابل استفاده هستند اما بین این دو روش تفاوت های مهمی وجود دارند که هنگام انتخاب بین آن ها بهتر است تفاوت های بوتاکس و تزریق چربی را در نظر بگیرید.

تزریق بوتاکس و چربی زیر چشم

تزریق بوتاکس و چربی زیر چشم

درباره بوتاکس و تزریق چربی بیشتر بدانیم

بوتاکس نوعی سم است که عضلات حرکتی موضع تزریق را فلج و ریلکس می سازد که این امر چین و چروک های موجود روی پوست صورت را به طور موقت رفع خواهد کرد.
نکته قابل توجه در رابطه با انجام بوتاکس این است که انواع تقلبی آن در بازار نیز وجود دارد از این رو همواره توصیه می شود بوتاکس را در کلینیک زیبایی معتبر انجام دهید تا برای شما اطمینان خاطر بیشتری ایجاد شود و سلامتی شما نیز به خوبی حفظ شود تا مجبور نشوید دوباره هزینه کنید.

تزریق چربی برای لیفت صورت

تزریق چربی برای لیفت صورت

تزریق چربی برای لیفت و پر شدن صورت

یکی دیگر از عمل های جراحی زیبایی تزریق چربی می باشد. در این روش تنها با ایجاد شکاف کوچک چربی های اضافه از بدن فرد خارج خواهد شد و پس از آماده سازی چربی های خارج شده آن ها به محل مورد نظر توسط پزشک متخصص تزریق خواهند شد.
این نکته را در نظر داشته باشید که پس از تزریق چربی،تورم و کبودی کاملا طبیعی است و با گذشت زمان این تورم و کبودی به طور کامل رفع خواهد شد.
چربی های خارج شده از بدن به عنوان فیلر به منظور حجم دهی، درمان افتادگی پوست، درمان چین و چروک موجود روی صورت و بدن بیمار ، رفع اسکار و در نهایت برای جوانسازی پوست تزریق خواهند شد.

تزریق چربی کلینیک جهانشهر کرج

کاربردهای بوتاکس و تزریق چربی

کاربرد های تزریق بوتاکس

رفع چین و چروک اطراف چشم
بوتاکس پیشانی برای رفع خطوط پیشانی
رفع خطوط اخم
رفع خط خنده
درمان لبخند لثه ای
درمان عرق
درمان میگرن
تزریق در عضلات مبتلا به اسپاسم

کاربرد های تزریق چربی

درمان چین و چروک موجود روی پوست صورت
رفع خط لبخند و خطوط اخم
رفع خطوط موجود اطراف چشم
رفع خطوط موجود روی پیشانی
رفع جای جوش و صدمات پوستی
فرم دهی و حجم دهی برای گونه گذاری
حجم دهی به لب ها
زاویه سازی برای فک
حجم دهی و بازسازی سینه
فرم دهی چانه
حجم دهی باسن
فرم دهی به ران ها
رفع شل بودن و پیری پوست در افراد مسن

تفاوت بوتاکس و تزریق چربی از لحاظ مزایا

این روش های درمانی و زیباسازی مزایای بسیار زیادی به همراه دارند که قصد داریم از لحاظ مزایایی که هر یک به شما ارائه می دهند آنها رامورد بررسی قرار دهیم.
مزایای بوتاکس
هزینه پایین
غیر تهاجمی بودن
عدم نیاز به برش و جراحی
وجود امکان ایجاد زخم یا اسکار به میزان بسیار کم

مزایای تزریق چربی

ماندگاری بالا
قابل انجام برای تمامی نواحی بدن و صورت
تحریک کلاژن سازی و جوانسازی پوست
سازگاری با بدن بخاطر وارد نکردن ماده ی خارجی

تفاوت ماندگاری بوتاکس و تزریق چربی

موثرترین تفاوت بوتاکس و تزریق چربی که باعث می شود راحت تر یکی از آن ها را انتخاب نمایید تفاوت ماندگاری بوتاکس و تزریق چربی می باشد. به طور کلی می توان گفت ماندگاری بوتاکس معمولا بین ۴ تا ۶ ماه می باشد.
مدت زمان ماندگاری تزریق چربی در افراد متفاوت مختلف می باشد. در تزریق چربی غیر از میزان چربی که در ۶ تا ۱۲ ماه نخست پس از تزریق با انجام مراقبت های مورد نیاز جذب پوست شما می شوند باقی چربی ها به صورت دائم باقی خواهند ماند.
در صورت تمایل شما می توانید ۶ ماه پس از تزریق چربی برای تجدید تزریق چربی به پزشک متخصص خود مراجعه کنید تا میزان چربی های باقی مانده را افزایش دهید. از مهمترین عوامل موثر در میزان ماندگاری تزریق چربی می توان به نوشیدن آب، رعایت رژیم غذایی سالم، کاهش وزن و لاغری اشاره کرد.

تزریق چربی کلینیک جهانشهر کرج

تزریق بوتاکس و چربی در کلینیک زیبایی جهانشهر

انجام خدمات تزریق بوتاکس و تزریق چربی با برترین برندها در کلینیک زیبایی جهانشهر توسط پزشک متخصص و تیم حرفه ای انجام می شود.
از دیگر خدمات کلینیک زیبایی جهانشهر می توان به لیزر موهای زائد ، لیزر بیکینی ، مزوتراپی مو ،برداشتن خال ، هایفوتراپی صورت ، پاکسازی صورت و … اشاره کرد. لطفا برای ویزیت و مشاوره با ما تماس بگیرید.

همراهان گرامی توجه داشت باشید تفاوت بوتاکس و تزریق چربی از لحاظ هزینه بسیار متفاوت می باشد؛قیمت تزریق چربی از بوتاکس بالاتر است.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

دو + 3 =

فهرست