مزیت دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت

تفاوت دستگاه ليزر دايود و الكس

تفاوت دستگاه لیزر دایود و الکس در حذف موهای زائد در طول موج آنها می باشد. احتمالا برای انتخاب بهترین روش از بین بردن مو سوالات بسیاری در ذهن شما ایجاد شده است. که الکساندرایت بهتراست یا دایود؟ فرق بین آن ها چیست؟

برای اینکه بدانید دستگاه لیزری که انتخاب می کنید، مناسب شما هست یا خیر فقط تایید بودن از طرف FDA نمیتواند ملاک باشد. به این صورت که انتخاب دستگاه لیزر طبق رنگ پوست و مو که در طول درمان برای شما استفاده می شود هم به همان اندازه اهمیت دارد.

بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج

بهترین مرکز لیزر الکساندرایت در کرج

در این مقاله سعی کردیم به مقایسه لیزر الکساندرایت و دایود بپردازیم تا مزایا و نتایج هر کدام را بررسی کنیم.

از لحاظ عملکرد دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت چه فرقی باهم دارند؟! میتوان گفت که لیزر دایود و لیزر کندلا الکساندرایت به روز ترین دستگاه های لیزر موهای زائد هستند که طول موج آنها تقریباً یکسان است. اما با توجه به اینکه طول موج لیزر کندلا الکساندرایت کوتاه تر از لیزر دایود می باشد؛ فولیکول های مو را بهتر هدف قرار می دهد.

لیزر دایود:

لیزر دایود با طول موجی که دارد، به عمق پوست نفوذ میکند و بدون تاثیر بر ملانین سطح پوست، فقط فولیکول های مو را مورد هدف قرار می دهد.بر عکس طول موج های کوتاه تر، طول موج دایود، از آسیب دیدن و تغییر رنگ پوست جلوگیری می کند.

لیزر الکساندرایت:

طول موج لیزر الکساندرایت کوتاه تر از لیزر دایود است. در اکثر مواقع طول موج کوتاه تر، برای درمان مو های زائد تیره روی پوست های روشن بهتر تاثیر می گذارد. الکساندرایت به این دلیل که می تواند نواحی وسیع تری از بدن را درمان کند، بهترین گزینه برای از بین بردن موهای زائد کمر و سینه مردان باشد.

لیزر بانوان کرج

لیزر بانوان کرج

مقایسه نتایج حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت و لیزر دایود

در گذشته به منظور مقایسه بازدهی حذف موهای زائد با لیزر کندلا الکساندرایت و لیزر دایود تحقیقاتی روی بیماران انجام گرفت، بیماران در طول 6 جلسه، با فاصله 4 هفته ای، ناحیه زیربغل را تحت درمان قرار دادند. موهای زائد زیر بغل سمت راست با لیزر الکساندرایت، و سمت چپ با لیزر دایود درمان شد.

بررسی میزان کاهش مو درهر دو لیزر بعد از درمان، بیش ۶۷ درصد برای لیزر دایود و حدود ۷۲ درصد برای لیزر کندلا الکساندرایت بود. به علاوه مقایسه نتایج پس از ۱۸ ماه لیزر همچنان نشان دهنده کاهش رشد مو حدود ۷۰ درصدی دایود و ۸۰ درصدیالکساندرایت بود.

لیزر آقایان در کرج

لیزر آقایان در کرج

آیا لیزر کندلا الکساندرایت بهتر از دایود است

به گفته برخی از پزشکان کندلا الکساندرایت در مواردی عملکرد بهتری نسبت به دایود داشته است. همانطور که گفته شد انرژی ساتع شده از لیزر کندلا الکساندرایت، طول موج کوتاهتری دارد؛ و در درمان موهای نازک و نرم بسیار موثرتر از دایود عمل کرده است.

فرق دستگاه لیزر دایود و الکساندرایت از لحاظ سیستم خنک کننده، مجهز بودن لیزر کندلا الکس به سیستم خنک کننده در زمان درمان با لیزر است که درد ناچیز ناشی از اشعه را که می تواند برای برخی آزار دهنده باشد؛ از بین می برد.

نتایج لیزر موهای زائد

موهای ناحیه ای که لیزر می کنید تا هفت یا چهارده روز بعد از لیزر درمانی به صورت عادی رشد می‌کند. پس از دو هفته این مو ها شروع به لیزر می کنند تا یک ماه.

  • هر جلسه لیزردرمانی تقریبا ۲۰ تا ۳۰ درصد موهای زائد را از بین می‌برد.
  • مراحل لیزر باید چند بار تکرار شود تا دوره درمان کامل شود؛ در غیر این صورت رشد مو ها به حالت قبل بر می گردد.
  • فاصله بین جلسات درمان معمولاً بستگی به رشد موهای فرد دارد اما به طور متوسط بین ۶ تا ۸ هفته می باشد.
لیزر موهای زائد در کرج

لیزر موهای زائد در کرج

تفاوت دستگاه ليزر دايود و الكس در کلینیک جهانشهر کرج

در کلینیک جهانشهر هر دو لیزر در حذف موهای زائد کاملا موفق بودند و دائمی بودن کاهش مو با توجه به نتایج،کاملا رضایت بخش بود.

بهتر است قبل از انتخاب دستگاه حتما درباره نوع پوست و مو خود با پزشک مشورت کنید تا مجبور به صرف وقت مجدد و هزینه بیشتر نشوید.

برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تفاوت دستگاه لیزر دایود و الکس با ما تماس بگیرید کارشناسان ما در تمامی ساعات کاری کلینیک پاسخگویی شما عزیزان خواهند بود و مشاوره های لازم را بصورت تلفنی در اختیار شما قرار میدهند. همچنین می توانید به صورت حضوری به کلینیک مراجعه و با پزشک متخصص در مرکز بصورت رایگان مشاوره کنید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

چهار × 2 =

فهرست