برای داشتن صورتی زیبا و طبیعی بدون عمل جراحی شیوه‌های گوناگونی جود دارد. امروزه کلینیک‌های پوست و زیبایی از خدمات بسیاری نیز مانند میکرونیدلینگ، میکرودرم، فرکانس‌رادیویی و هایفوتراپی برخوردارد هستند که این روش‌های درمانی مختلف که برای زیبایی و سلامت ظاهری پوست در نظر قرار گرفته شده اند شما را به نتیجه‌ی مطلوب خواهند رساند. اما با در نظر گرفتن کمترین هزینه در عین حال بهره گیری از بهترین کیفیت برای رسیدن به نتیجه‌ی دلخواه خود باید به چند نکته توجه کنید؛

سعی کنید تا می توانید این روش ها و خدمات را در کلینیک‌های معتبر انجام دهید.

از سایر تفاوت ها با در نظر گرفتن هر نوع خدمات،بهترین راه و روش را برای درمان پوست خود انتخاب کنید.

در این مطلب قصد داریم تا شما را با دو روش متفاوت و پر طرفدار: میکرونیدلینگ و میکرودرم اشنا کنیم.

 

تفاوت میکرونیدلینگ و میکرودرم

 

میکرودرم

روش درمانی میکرودرم یک روشی کاهنده است.

در این روش با استفاده از یک قطعه مکانیکی،با موادی مانند کریستال‌های سدیم بی‌کربنات لایه‌های رویی و مرده‌ی سلول‌های پوستی شما به ارامی خراشیده می‌شود تا پوست شما بتواند مجدد  لایه‌ی خارجی را بازسازی کند. همچنین این دستگاه مکانیکی برای گردش خون نیز از مکش استفاده می‌کند. روش میکرودرم برای جوانسازی پوست روشی موثر است که با عملکرد قوی ان دیگر به سایر روش‌ها از جمله لایه برداری دیگر نیاز نخواهید د اشت. روش میکرودرم روشی کاملا غیر تهاجمی است که شما هنگام استفاده از این دستگاه حتی متوجه کوچکترین درد هم نخواهید شد به این ترتیب هر جلسه میکرودرمی 30 الی 60 دقیقه طول میکشد و شما پس از اتمام جلسه نیازی به مراقبت های خاصی ندارید.

 

تفاوت میکرونیدلینگ و میکرودرم

 

میکرونیدلینگ

از روش میکرونیدلینگ برای از بین بردن خارجی‌ترین سلول‌های پوست و همچنین تحریک پوست برای ساخت لایه‌ی زیرین خارجی پوست استفاده می شود.به این معنی که فقط سطح پوست را مورد هدف قرار نمی دهد و بیشتر به تحریک پوست می پردازد تا کلاژن و الاستین تولید شود و تاثیر به سزایی خواهد داشت که نسبت به سایر روش های درمانی عمیق تر و تاثیرگذار تر است.

در روش میکرونیدلینگ دستگاهی به شکل یک غلتک مجهز به سوزن‌های ریزی از جنس استیل است، که روی قسمت‌های موردنظر کشیده می‌شوند که با ایجاد کردن خراش‌های ریز روی پوست شما کشیده می شود و درنتیجه پوست شما را نیز برای ساخت بافت جدید تحریک می‌کنند. این فرآیند کمی دردناک است اما برای از بین بردن زخم‌های عمیق بسیار موثر بوده است.

 

میکرونیدلینگ

 

تفاوت میکرونیدلینگ و میکرودرم

همانطور که می دانید روش میکرودرم برای از بین بردن سلول‌های سطح پوست مورد استفاده قرارا می گیرد که برای از بین بردن مشکلات پوستی خود که بطور سطحی واقع شده اند از این روش استفاده کنید.خانم ها و اقایانی که با مشکلات پوستی همچون جای جوش جای اکنه و تجمع رنگدانه روی صورت خود دست و پنجه نرم می کنند بهتر است همین حالا اقدام کنند و از روش میکرونیدلینگ بهره مند شوند تا پوستی صاف و بدون جای لک داشته باشند.

 

باید گفت که میکرونیدلینگ در مقایسه با میکرودرم، می‌تواند روی بافت‌های عمیق‌تر پوست تاثیر بگذارد همچنین روش میکرونیدلینگ از طرفی دیگر پوست را برای ساخت بافت های تازه‌ تحریک می‌کند.

تشخیص اینکه از چه روشی برای از بین بردن مشکلات پوستی تان استفاده کنید کاملا به عهده پزشک متخصص شما نیز می باشد.

 

تفاوت میکرونیدلینگ و میکرودرم

 

منبع: Skinpen

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

16 − 8 =

فهرست