جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی)- جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی)، روشی است که توسط دکتر جهانشهر دربهترین کلینیک زیبایی در کرج انجام می شود. این جراحی پوست و چربی اضافی از وسط و پایین شکم را به شدت کاهش می دهد. در حالی که همزمان با کاهش بافت چربی اضافی، ماهیچه های دیواره شکم سفت شده و ظاهر صاف و فرم صاف به خود می گیرد. برای اکثر بیماران انجام جراحی شکم، این عمل ظاهر شکم بیرون زده را به طور چشمگیری کاهش می دهد و بدن شما را به طور کلی بهبود می بخشد.

جراحی زیبایی شکم (ابدومینوپلاستی) چگونه است؟

به طور کلی، جراحی زیبایی شکم با آرام بخش با بیهوشی عمومی یا موضعی انجام می شود که توسط متخصص بیهوشی مجاز انجام می شود. پس از آرام بخش، جراح پلاستیک شما دو برش ایجاد می کند: یک برش طولانی از استخوان ران تا استخوان ران در بالای ناحیه تناسلی و یک برش دوم برای بیرون کشیدن ناف از بافت اطراف. این بافت از دیواره شکم جدا می شود تا ماهیچه های عمودی و بافت چربی شکم نمایان شود. این ماهیچه ها با کشیدن آنها به یکدیگر و اتصال آنها در موقعیت جدید که باعث ایجاد حفره شکمی محکم تر و کمر باریک تر می شود ، سفت می شوند.

سپس پوست اضافی بیمار شکمی به سمت پایین کشیده می شود و همراه با بافت چربی اضافی برای شکمی صاف و صاف کاهش می یابد. سوراخ جدیدی برای ناف ایجاد می شود و به موقعیت طبیعی معده دوخته می شود. پس از انجام این کار، برش های ایجاد شده در ابتدا به هم دوخته می شوند، پانسمان جراحی بر روی بخیه ها برای محافظت قرار می گیرد و تخلیه موقت به معده متصل می شود تا مایعات اضافی از ناحیه جراحی تخلیه شود.

جراحی زیبایی شکم برای چه افراد مناسب است؟

کشیدن شکم برای مردان و زنانی که از سلامت جسمی خوبی برخوردارند و دارای ترکیبی از پوست شل شکم و رسوبات چربی اضافی شکم در ناحیه شکم هستند برای ابدومینوپلاستی در بهترین کلینیک زیبایی در کرج  مناسب هستند. این لایه اضافی از بافت همیشه به رژیم های سنتی یا برنامه های ورزشی پاسخ نمی دهد. در صورتی که یکی از موارد زیر در ناحیه شکم وجود داشته باشد، ممکن است بیماران مبتلا به تاک تاک کاندید شوند.

پوست بیش از حد یا شل، ناشی از کاهش چشمگیر وزن، بارداری یا جراحی قبلی.

شکمی بیرون زده که با بقیه بدن متناسب نیست.

ماهیچه های شکمی که در اثر پیری طبیعی، نوسانات وزن یا بارداری ضعیف شده اند.

چربی اضافی سرسخت زیر پوست شکم متمرکز شده است.

به ویژه زنان ممکن است دیواره شکم خود را به دلیل حاملگی های چندگانه به طور غیر طبیعی کشیده ببینند و همچنین ممکن است روش آرایش مادر را به عنوان یکی از بهترین راه حل ها برای ظاهر زنانه خود بیابند.

بیشتر بخوانید:مرکز جوان سازی پوست در کرج 

جراحی شکم

بعد از جراحی زیبایی شکم چه کارهایی باید انجام داد؟

در چند روز اول پس از عمل جراحی شکم به وسیله ابدومینوپلاستی شکم شما متورم می شود و کمی درد و سوزش را تجربه خواهید کرد که با دارو قابل کنترل است.

جراح پلاستیک شما دستورات مراقبت از جراحی و پانسمان جراحی اضافی را برای پوشش دادن محل به شما ارائه می دهد تا زمانی که اجازه استفاده از آنها را ندارید. ممکن است گاهی ایستادن دشوار باشد، اما مهم است که گاهی اوقات برای چند دقیقه راه بروید تا خون در بدن شما جریان داشته باشد و از لخته شدن خون بعد از جراحی شکم خود جلوگیری کنید.

عوارض احتمالی کشیدن شکم

افراد از نظر آناتومی، واکنش های فیزیکی و توانایی های درمانی خود بسیار متفاوت هستند و نتیجه هرگز به طور کامل قابل پیش بینی نیست. مانند هر عمل جراحی، خطر عفونت در حین جراحی شکم همیشه امکان پذیر است. این می تواند با تجویز پیشگیرانه آنتی بیوتیک ها هم در زمان جراحی و هم در دوران نقاهت به حداقل برسد. با این حال گاهی اوقات، عفونت خفیف می تواند رخ دهد و نسبتا شایع است، اگرچه معمولا پس از دو هفته فروکش می کند. بسیج زودهنگام با حرکت بعد از عمل جراحی می تواند خطرات لخته شدن خون را کاهش دهد.

بازیابی شکم شما در بهترین کلینیک زیبایی در کرج

تا زمانی که دستورالعمل های دکتر خود را برای ریکاوری شکم کاملا رعایت می کنید، زمان توقف شما بدون مشکل و سریعتر از سایر بیمارانی که جراحی خود را با احتیاط انجام نمی دهند، اجرا می شود.

مانند هر عمل زیبای ، جای زخم در محل برش ها وجود دارد و برای بهبود نیاز به زمان دارد. زخم ها با شروع روند بهبودی محو می شوند، اما به صورت استراتژیک قرار می گیرند تا جایی که ممکن است در زیر لباس های زیر و کت و شلوارهای حمام پنهان شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

سیزده − دوازده =

فهرست