جراحی زیبایی صورت

جراحی زیبایی صورت چگونه صورت می گیرد؟ پرکننده های تزریقی چیست؟

چهره انسان نقش مهمی در هویت، ارتباط و اعتماد به نفس فرد دارد. بنابراین، هر گونه تغییر شکل یا تغییر شکل چهره می تواند هم باعث انزوای عملکردی و هم اجتماعی شود.

جراحی زیبایی برای صورت به دنبال جوانسازی و بازگرداندن کاهش حجم صورت، ریتیدهای ایستا و پویا و فرم صورت از اثرات پیری، حرکات ماهیچه های صورت و گرانش است. انفجار ناگهانی در سال های اخیر تکنیک های جوانسازی بدون جراحی، مبتنی بر بیمار است.

رسیدگی به ریتیدهای صورت و تغییرات پوستی نامطلوب نیاز به بستری در بیمارستان و دوره قابل توجهی از بهبودی دارد. اما بیماران آرایشی امروزی به طور فزاینده ای به دنبال روش های مطب با حداقل زمان بهبودی هستند.

آنها به دنبال بهبود حداکثری با حداقل خطرات و هزینه هایی هستند که نوعی جوانسازی صورت را برای آنها فراهم می کند و در عین حال به آنها امکان می دهد در اسرع وقت به کار یا زندگی اجتماعی خود بازگردند.

حداقل روش های بهبودی، گزینه های زیبایی قابل توجهی را با حداقل زمان یا بدون زمان بهبودی و حداقل خطرات به بیماران ارائه می دهد. این روش ها از جمله استفاده از پرکننده های تزریقی، انتقال چربی، تزریق سم بوتولینوم و روش های جوانسازی صورت از جمله رایج ترین و گسترده ترین روش هایی است که در بهترین مرکز زیبایی در کرج برای متقاضیان انجام می گیرد.

جراحی زیبایی صورت پرکننده های تزریقی

تقویت بافت نرم با مواد مختلف پرکننده بافت نرم در بهترین مرکز زیبایی در کرج، به ویژه در بیمارانی انجام می شود که دارای علائم پیری حداقل تا متوسط ​​هستند و به دلیل روش غیرجراحی و کمترین زمان خرابی بسیار محبوب است.

آناتومی پوست

پوست انسان دارای چندین لایه است. سطحی ترین لایه ای که به عنوان مانع عمل می کند اپیدرم است. لایه عمیق اپیدرم درم است و از درم پاپیلاری و درم شبکیه تشکیل شده است. درم پاپیلاری شامل شبکه ای از کلاژن نوع 3 است که به اپیدرم می رسد. درم شبکیه در درجه اول از الیاف کلاژن نوع 1 ساخته شده است.

الیاف الاستیک بسیار کم هستند و مسئول انعطاف پذیری پوست هستند. ماده اصلی نیز بخشی از درم است و از اسیدهای هیالورونیک، گلیکوزامینوگلیکان و پروتئین تشکیل شده و فضاهای بین دیگر اجزای درم را پر می کند. Sub cutis که در زیر درم دیده می شود ، شامل چربی است که مسئول حجم پوست است.

مقدار کلاژن پوست با افزایش سن کاهش می یابد، که در درجه اول بر فیبرهای کلاژن نوع 1 تأثیر می گذارد. علاوه بر افزایش سن، قرار گرفتن در معرض دود تنباکو و آفتاب بیش از حد می تواند باعث کاهش محتوای فیبر کلاژن با افزایش سطح کلاژناز مسئول ایجاد چین و چروک در اثر از دست دادن قابلیت ارتجاعی و تورگور پوست شود. در ادامه می توانید در مورد جراحی زیبایی صورت مطالعه بیشتری داشته باشید.

همچنین بخوانید : تزریق بوتاکس در کرج

جراحی صورت

محصولات پرکننده تزریقی در بهترین مرکز زیبایی در کرج، سرنگ های حاوی مواد پرکننده هستند. اندازه سوزن آنها متناسب با ویسکوزیته پرکننده است. ویسکوزیته بیشتر، لومن سوزن بزرگتر است. کوچک ترین اندازه سوزن مناسب برای به حداقل رساندن درد تزریق استفاده می شود. عوامل چسبناک بالا عموما برای عیوب عمیق تر و پرکننده های چسبناک پایین برای نقص های سطحی ایده آل هستند عمق تزریق نیز مهم است. در ادامه می توانید در مورد جراحی زیبایی صورت مطالعه بیشتری داشته باشید.

برای نقایص سطحی، نوک سوزن به صورت بسیار سطحی وارد پوست می شود، اما برای نقایص متوسط​، سطح ورودی از وسط تا عمیق درم است و برای نقص های عمیق تر، نوک سوزن در سطح اتصال پوست و زیر کوتیس وارد می شود. پس از تزریق، ماساژ ملایم برای یکنواختی مواد تزریق شده مورد نیاز است.

گروه بندی پر کننده ها

یک عامل پرکننده ایده آل باید دارای معیارهایی مانند سازگاری زیستی باشد و غیر آنتی ژنی، غیر سمی، آسان برای استفاده، طولانی مدت، ارزان و برگشت پذیر باشد. به طور کلی عوامل پرکننده با توجه به مدت زمان آنها به سه گروه طبقه بندی می شوند:

اول پرکننده های غیر دائمی، که پرکننده های کوتاه مدت هستند و پس از جذب مجدد به تزریق مکرر نیاز دارند.

دوم پرکننده های نیمه دائمی که مدت بیشتری عمر می کنند، اما برخی از آنها نیز جذب می شوند.

سوم پرکننده های دائمی که ممکن است فقط با یک تزریق طولانی مدت باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

یک × دو =

فهرست