جراحی کاشت بازو- جراحی کاشت بازو چیست؟ جراحی پلاستیک سه سر چیست؟

علیرغم ورزش مکرر و وزنه برداری، مردان و زنانی هستند که نمی توانند بازوی مورد نظر خود را دریافت کنند. صرف نظر از این که تعداد عضلات سه سر بازویی زیاد است یا دمبل یا هالتر آنها چقدر سنگین است، رشد ماهیچه ها هنوز کند است. ژنتیک ممکن است نقشی ایفا کند و دستیابی به چنین اندام های قوی و عضلانی را بسیار دشوار می کند.

با جراحی ایمپلنت سه سر، بالاخره می توانید برش های مشخصی را روی بازوهای خود داشته باشید که همیشه آرزو داشتید. این روش جراحی که برای مردان و زنان با بازوهای توسعه نیافته و ساختار ضعیف طراحی شده است. با ایجاد تعریف عضلانی و افزایش توده ، ظاهر بالای بازوها را افزایش می دهد.

از ایمپلنت های سیلیکونی برای جلوه دادن تونر به بازوها استفاده می شود. از آنجایی که ایمپلنت ها ژلی در داخل ندارند، نیازی نیست که بیماران نگران نشت احتمالی باشند. با یک جراح پلاستیک ماهر مانند دکتر جهانشهر در دستان خوبی خواهید بود.

 

جراحی پلاستیک سه سر

آیا از این که قسمت بالای بازوهای شما افتاده و بی فرم به نظر می رسد ناراضی هستید؟ آیا ساعت ها در باشگاه تمرین کرده اید و روی بازوهای خود کار می کنید ، اما نتیجه صفر را مشاهده نمی کنید؟ اگر چنین است، این مشکلات را با جراحی کاشت سه سر باز کنید.

عمل زیبایی معمولا برای مردان و زنانی انجام می شود که از فرم و شکل بالای بازوها ناراضی هستند. در بسیاری از موارد، اینها افرادی هستند که بدون مشاهده نتیجه کار سخت خود در باشگاه، ناامید شده اند. برای اهداف دیگر، از جراحی کاشت سه سر برای اصلاح عدم تقارن بازو استفاده می شود.

افراد مناسب برای کاشن سه سر بازو

به طور معمول، نامزدهای جراحی ایمپلنت سه سر در بهترین مرکز زیبایی در کرج، کسانی هستند که برای دستیابی به توده عضلانی در بالای بازوها تلاش می کنند. علیرغم تلاش آنها برای انجام این کار، آنها فقط از دیدن بازوهای نامشخص ناامید می شوند.

سایر نامزدهای احتمالی شامل افرادی هستند که دارای بازوهای نامتناسب ناشی از تصادف یا جراحت هستند. به منظور بازیابی تعادل، آنها باید تحت عمل جراحی قرار بگیرند. اگر خودتان را در هر یک از سناریوهای بالا می بینید، ممکن است فقط کاندید جراحی ایمپلنت سه سر باشید.

همچنین بیشتر بخوانید: بهترین تکنیک های تزریق پوست + نکات کلیدی و مهم

ایمپلنت های سه سر

جراحی ایمپلنت سه سر معمولا حداکثر یک تا دو ساعت طول می کشد. قبل از انجام عمل واقعی، بیهوشی عمومی یا موضعی به شما داده می شود. در برخی موارد، آرام بخش ضروری است.

در بهترین مرکز زیبایی در کرج، دکتر جهانشهر عمل جراحی را با ایجاد برشی در قسمت بالای بازو یا زیر بغل آغاز می کند. جیب هایی برای قرار دادن ایمپلنت ها ساخته می شوند که معمولا زیر عضلات قرار می گیرند. هنگامی که ایمپلنت ها محکم و محکم می شوند، دکتر جهانشهر اقدام به بخیه زدن مجدد پوست شما می کند.

کاشت بازو

بعد از جراحی ایمپلنت سه سر

برای جلوگیری از تورم، بالای بازوی شما در یک پانسمان یا بانداژ پیچیده می شود. احساس درد و ناراحتی عوارض بعد از جراحی کاشت سه سر است. احتمال کبودی نیز وجود دارد که مدت زیادی دوام نخواهد آورد.

قبل از رفتن به خانه ، دکتر جهانشهر دستورالعمل های خاصی را برای دوره بهبودی شما ارائه می دهد. به منظور تسریع روند بهبودی و کاهش احتمال عوارض، باید برنامه درمانی وی را دنبال کنید.

مراحل بازیابی جراحی ایمپلنت سه سر شما

در طول دو روز اول پس از عمل جراحی کاشت سه سر، شما بیشتر درد ​​را تجربه می کنید که داروهای مسکن برای شما تجویز می شود. همچنین به شما توصیه می شود در این روزها دستان خود را بلند نکنید.  برای جلوگیری از آسیب های احتمالی، باید بالاتنه را حدود دو هفته تحت پوشش نگه دارید. هنگامی که دیگر نیازی به پانسمان نیست، از شما خواسته می شود که حرکت بازوها را با سرعت کم تمرین کنید.

در بیشتر موارد، فعالیت های عادی را می توان در عرض چهار هفته از عمل از سر گرفت. به خاطر داشته باشید که نتایج به عوامل مختلفی بستگی دارد، از جمله وضعیت پزشکی بیماران.

عوارض احتمالی جراحی کاشت سه سر بازو

مانند هر عمل جراحی زیبایی، خطرات احتمالی در حین و بعد از عمل جراحی کاشت سه سر بازو وجود دارد، هرچند که حداقل است.

عفونت و خونریزی

واکنش منفی به بیهوشی

عکس العمل های آلرژیتیک

آسیب به سازه های زیرین

جراحی ایمپلنت سه سر خطرات خاصی دارد که ممکن است در موارد نادر رخ دهد. اینها عدم تقارن و تغییر ایمپلنت است که شامل دور شدن ایمپلنت از موقعیت خود می شود. با این حال، با همکاری با یک جراح معتبر مانند دکتر جهانشهر در بهترین مرکز زیبایی در کرج، احتمال بروز این عوارض بسیار بعید است.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

14 − 4 =

فهرست