جوانسازي واژن و بيكيني در چند دقیقه بدون عوارض

جوانسازي بيكيني در كرج

جوانسازي بيكيني در كرج : امروزه روش های مناسب جوانسازی واژن تنها با یک درمان چند دقیقه ای و با کمترین درد و عوارض امکان پذیر است. زمانی که کلاژن در بافت واژن از دست می رود، احساس شلی در این ناحیه اتفاق می افتد. این افتادگی به خصوص در اطراف دهانه واژن، بیشتر دیده می شود؛ این عوارض به دلیل افزایش سن، زایمان، استعداد ژنتیکی و سبک زندگی ایجاد می شود. این عارضه منجر به از دست دادن احساس جنسی و نا رضایتی فرد در رابطه جنسی می گردد. بنابراین در صورت وجود هر کدام از این مشکلات لازم است که به پزشک زنان متخصص مراجعه و در خصوص رفع این مشکل مشاوره بگیرید. با ما تا انتهای مقاله همراه باشید تا بیشتر در این مورد بدانید.

سفید کردن بیکینی با لیزر کلینیک جهانشهر کرج

سفید کردن بیکینی با لیزر کلینیک جهانشهر کرج

شیوه های جوانسازی واژن

چند عمل زیبایی اصلی وجود دارد که ممکن است توسط جراح زیبایی به عنوان بخشی از جوانسازی واژن انجام شود. این موارد شامل:

  • مونسپلاستی
  • واژینوپلاستی
  • لابیاپلاستی
  • تزریق چربی به واژن
  • جوانسازی واژن با لیزر
  • کاهش هود کلیتورال
  • تزریق فیلر
  • تزریق ژل به واژن
  • ماژوروپلاستی لابیا
  • جوانسازی واژن با لیزر

با استفاده از لیزر می توان بدون کوچک ترین آسیبی به بافت های اطراف و به رفع مشکلات ناحیه پرداخت. استفاده از لیزر به منظور درمان بیماری ها و جوانسازی واژینال کاملا بدون درد می باشد؛ زیرا قبل از انجام آن از بی حسی موضعی استفاده می شود. بعد از جوانسازی واژن با لیزر فرد بلافاصله می تواند به زندگی روزمره خود بازگردد و به انجام فعالیت های خود بپردازد، به یاد داشته باشید که برقراری رابطه جنسی بهتر است به مدت یک هفته به تعویق افتد.

تعداد جلسات درمان با لیزر

تعیین تعداد جلسات جوانسازی واژن با لیزر بعد از معاینه و با توجه به نوع مشکل و شدت آن تجویز می شود. به همین دلیل توصیه می کنیم که با مراجعه به یک دکتر متخصص خوب از تعداد جلسات دقیق آن آگاه شوید.

تزریق ژل به واژن

تزریق ژل می تواند باعث افزایش حجم در ناحیه تناسلی و رفع چین و چروک شود. تزریق ژل به واژن یک روش جوانسازی بسیار آسان بوده و بلافاصله بعد از تزریق نتیجه آن قابل مشاهده است، اما بعضی از افراد بهتر است به دلیل شرایطی که دارند از این روش استفاده نکنند. افرادی مانند خانم های باردار، دیابتی ها، افراد با مشکلات انعقادیذخون و یا سابقه داشتن حساسیت ها و … مدت زمان ماندگاری تزریق ژل به واژن بسته به نوع برند آن متفاوت می باشد؛ به این صورت که بین یک تا دو سال متغیر است.

جوانسازي بيكيني در کلینیک جهانشهر كرج

جوانسازی واژن یکی از روش های نوین علم پزشکی است که کمک می کند تا با روش های گوناگون از جمله جوانسازی با لیزر به درمان مشکلات جنسی و زیبایی ناشی از افزایش سن، یائسگی، بارداری و … بپردازند. جوانسازی واژن در بهبود کیفیت زندگی جنسی زنان و همچنین سلامت روان آن ها تاثیر بسزایی دارد. بنابراین اگر با همچین مشکلی رو به رو هستید بهتر است هر چه زودتر با کارشناسان ما در کلینیک تماس بگیرید تا طی یک جلسه مشاوره رایگان با پزشک متخصص تمام اطلاعات لازم را کسب کنید.

وایتنینگ بیکینی و واژن چیست و چه تفاوتی با جوانسازی واژن دارد

همانطور که در بالاتر به صورت کامل درباره جوانسازی بیکینی صحبت کردیم و توضیحات کامل ارائه شد جوانسازی راهی برای افتادگی پوست و نواحی اطراف بیکینی می باشد که بر اثر از دست رفتن کلاژن پوست بوجود می آید اما وایتنینگ و سفید کردن بیکینی راهی برای از بردن سیاهی های اطراف و سطح بیکینی می باشد که ممکن است به دلیل اصلاح و شیو غیر اصولی، رنگ تیره پوست بصورت ژنتیکی و یا … بوجود آید می باشد. سفید کردن واژن یا بیکینی به کمک دستگاه لیزر یکی از خدمات کلینیک زیبایی جهانشهر کرج می باشد.

وایتنینگ بیکینی در کلینیک جهانشهر کرج

وایتنینگ بیکینی در کلینیک جهانشهر کرج

ما در مقاله ای کامل بصورت مفصل درباره سفید کردن واژن که امروزه در نزد بانوان بسیار شایع و محبوب است صحبت کرده ایم. که با کلیک کردن بر روی لینک زیر می توانید به آن صفحه مراجعه نمایید.

سفید کردن واژن یا بیکینی در کرج

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

ده − شش =

فهرست