جوانسازی ناحیه ی تناسلی و بیکینی در کلینیک

جوانسازی ناحیه ی تناسلی در کلینیک کرج

جوانسازی ناحیه ی تناسلی در کلینیک کرج با روش های مختلفی انجام می شود. این روش درمانی در کشور ما درچند سال اخیر رو به افزایش بوده و استقبال زیادی از آن می شود. امروزه به دلیل افزایش آگاهی افراد به ویژه خانم ها تکنیک های فراوانی برای زیبایی ناحیه تناسلی توسط متخصصین و جراحان استفاده می شود. این موضوع فقط از لحاظ زیبایی ظاهری مورد توجه قرار نگرفته است، بلکه باعث افزایش اعتماد به نفس و در نهایت بهبود روابط زناشویی می شود. در این مقاله سعی کردم انواع روش های جوانسازی ناحیه ی تناسلی در کلینیک کرج را برای شما توضیح دهیم.

جوانسازی ناحیه ی تناسلی در کرج

جوانسازی ناحیه ی تناسلی در کرج

آیا تیرگی واژن از بین می رود

تیرگی دستگاه تناسلی مسئله ای می باشد که بیشتر خانم ها از آن شکایت دارند. دستگاه تناسلی در طول دوره بلوغ هم زمان با اینکه موهای زائد در این نواحی رشد می کند با تغییرات هورمون تیره می شود. برای برخی از افراد ناحیه تناسلی آن ها صورتی رو به قهوه ای می باشد و برای بعضی از افراد روشن تر است. لیزر تکنیک منحصر به فردی می باشد که می توان به واسطه آن ناحیه تناسلی را روشن کرد. به یاد داشته باشید که سفید کردن واژن با لیزر موهای زائد متفاوت است. بعضی از خانم ها بر این باورند که همراه با لیزر موهای زائد ناحیه تناسلی هم روشن می شود؛ اما این نظریه اشتباه است، لیزر موهای زائد کار لیزر وایتنینگ را انجام نمی دهد.

سفيد كردن واژن در كرج

سفيد كردن واژن در كرج

درمان چین و چروک واژن با مزوتراپی

اول از همه باید بدانیم که مزوتراپی چیست؟ مزوتراپی کوکتل هایی است که در حال حاضر به صورت آماده وجود دارد و ترکیبی از ویتامین ها، آنزیم ها، مواد ضروری برای پوست و بدن را در بر دارند. با توجه به اینکه از دهه سوم زندگی فاکتور های رشد بدن به شدت کاهش پیدا می کنند و کلاژن سازی بدن نیز کم می شود، روند پیری در بدن سرعت پیدا می کند و نیاز است که مواد مغذی و ویتامین ها بیش از پیش به بدن رسانده شود. مزوتراپی واژن در واقع یک روش غیر تهاجمی می باشد که به صورت تزریق زیر جلدی انجام می‌ شود. این کار تاثیر زیادی در افزایش کشسانی، استحکام و آبرسانی ناحیه واژن دارد و باعث بهبود رنگ واژن نیز خواهد شد.

جوانسازی با تزریق چربی به واژن

با افزایش سن، واژن دچار چروکیدگی می شود که برای جوانسازی این ناحیه می توان از تزریق چربی استفاده کرد. نکته ای که در این روش پزشکان متخصص باید به آن توجه کنند این است که عمق تزریق چربی در واژن باید به گونه ای باشد که بتواند مویرگ ها و عروق خونی را تحریک کند تا نتایج خوبی برای بافت چربی داشته و ماندگار باشد. تزریق چربی یکی از راه های جوانسازی ناحیه ی تناسلی در کلینیک کرج می باشد که توسط پزشک متخصص انجام می شود.

هزینه جوانسازی ناحیه ی تناسلی در کلینیک کرج

وايتنينگ بيكيني در کلینیک جهانشهر حداقل به چهار جلسه نیاز دارد که این جلسات بستگی به میزان تیرگی بین ۷ تا ۱۰ روز انجام می شود. قیمت هر جلسه ٥٠٠ هزار تومان می باشد.

جوانسازی ناحیه ی تناسلی در کلینیک جهانشهر کرج

یکی از سوالاتی که مراجعین از متخصصان کلینیک می پرسند این است که آیا جوانسازی به روش خانگی هم امکان پذیر است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که: استفاده از طب سنتی و روش های خانگی نتایج خوبی در انقباض واژن دارد اما به عنوان درمان اصلی توصیه نمی شود. بلکه روش کمکی حساب می شود که بعد از لیزر و جراحی برای ترمیم بافت واژن توصیه می شود. بنابراین وقت و هزینه خود را صرف این روش نکنید و برای از بین بردن تیرگی واژن حتما به کلینیک زیبایی پوست و مو مراجعه کنید. کارشناسان ما در تمامی ساعات کاری آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

پنج × سه =

فهرست