خطرات جراحی پلاستیک- در این مقاله می خواهیم شما را با خطرات جراحی پلاستیک آشنا کنیم.جراحی پلاستیک صورت برای تغییر ساختار در سر و گردن  به طور معمول در بینی، گوش، سینه، چانه، گونه ها و خط گردن انجام می شود. افرادی که به دنبال این جراحی هستند ممکن است با تمایل به بازسازی صورت پس از آسیب یا بیماری یا تغییر ویژگی موجود از زمان تولد انگیزه داشته باشند. یا ممکن است بخواهند علائم پیری را معکوس کنند، بی نظمی های خطوط را برطرف کنند یا ویژگی های صورت را متناسب با یکدیگر نشان دهند.

بهترین کلینیک زیبایی در کرج جراحی پلاستیک صورت توسط جراح مجرب و خبره دکتر جهانشهر صورت می گیرد. شما می توانید در این کلینیک بهترین نتیجه را از جراحی پلاستیک دریافت نمایید.کلینیک تزریق ژل در کرج محیطی امن برای زیبایی شماست.

نکات لازم در زمان جراحی پلاستیک صورت

اولین قدم در نظر گرفتن جراحی پلاستیک صورت، ملاقات با جراح برای بحث در مورد اهداف، جایگزین ها، خطرات و مزایای احتمالی روش های مختلف است. با توجه به شرایط شما ممکن است جراحی به صورت سرپایی یا سرپایی انجام شود. ما به شما بهترین مرکز لیزر در کرج را معرفی می کنیم تا بدین طریق یک عمل جراحی پلاستیکی خوبی را داشته باشید.اگر به دنبال بهترین مرکز میکرونیدلینگ در کرج هستید برای راهنمایی بیشترکیلیک نمایید.

خطرات جراحی پلاستیک

خطرات ناشی از عمل جراحی پلاستیک

خطرات ناشی از عمل جراحی پلاستیک شامل موارد زیر می باشد:

هماتوم

هماتوم یک جیب خون است که شبیه یک کبودی بزرگ و دردناک است. در 1 درصد از روش های بزرگ کردن سینه رخ می دهد. همچنین شایع ترین عارضه پس از لیفت صورت است که به طور متوسط ​​در 1 درصد از بیماران رخ می دهد.

هماتوم تقریبا در همه جراحی ها خطرناک است. اگر جمع آوری خون زیاد باشد یا به سرعت در حال رشد باشد، درمان گاهی اوقات شامل عملیات اضافی برای تخلیه خون می شود. این ممکن است نیاز به یک عمل دیگر در اتاق عمل و گاهی بیهوشی اضافی داشته باشد.

سروما

سروما وضعیتی است که هنگامی رخ می دهد که سرم یا مایع استریل بدن در زیر سطح پوست جمع شده و منجر به تورم و گاهی درد می شود. این می تواند بعد از هرگونه جراحی رخ دهد و این شایع ترین عارضه بعد از جراحی شکم است که در 15 تا 30 درصد از بیماران رخ می دهد. از آنجا که سروما می تواند عفونی شود ، اغلب با سوزن تخلیه می شود. این به طور موثر آنها را حذف می کند، اگرچه احتمال عود وجود دارد.

از دست دادن خون

مانند هر عمل جراحی، انتظار می رود مقداری خون از بین برود. با این حال، از دست دادن کنترل نشده خون می تواند منجر به کاهش فشار خون با پیامدهای بالقوه کشنده شود. از دست دادن خون می تواند هنگام نشستن روی میز عمل، اما در داخل پس از جراحی اتفاق بیفتد.

 عفونت

اگرچه مراقبت های بعد از عمل شامل مراحل کاهش خطر عفونت است، اما یکی از شایع ترین عوارض جراحی پلاستیک است.

به عنوان مثال، عفونت ها در 1.1 تا 2.5 درصد رخ می دهد. منبع معتبر افرادی که تحت عمل جراحی بزرگ کردن سینه قرار می گیرند.

سلولیت عفونی پوستی ممکن است بعد از عمل ایجاد شود. در برخی موارد، عفونت ها می توانند داخلی و شدید باشند و نیاز به آنتی بیوتیک های داخل وریدی (IV) دارند.

آسیب عصبی

احتمال آسیب عصبی در انواع مختلف روش های جراحی وجود دارد. بی حسی و سوزن سوزن شدن بعد از جراحی پلاستیک شایع است و می تواند نشانه آسیب عصبی باشد. اغلب آسیب عصبی موقتی است ، اما در برخی موارد می تواند دائمی باشد.

اکثر زنان پس از جراحی بزرگ کردن سینه تغییر حساسیت را تجربه می کنند و 15 درصد تغییرات دائمی در احساس نوک سینه را تجربه می کنند.

 

ترومبوز ورید عمقی و آمبولی ریه

ترومبوز ورید عمقی (DVT) شرایطی است که در آن لخته های خون در سیاهرگ های عمیق، معمولا در ساق پا ایجاد می شود. هنگامی که این لخته ها جدا می شوند و به ریه ها می روند، به آن آمبولی ریه (PE) می گویند.

این عوارض نسبتا غیر معمول است و تنها 0.09 درصد از کل بیماران تحت عمل جراحی پلاستیک را تحت تأثیر قرار می دهد. با این حال ، این لخته ها می توانند کشنده باشند.

روش های ابدومینوپلاستی که در بهترین کلینیک زیبایی در کرج انجام می شود دارای میزان کمی DVT و PE هستند که فقط 1 درصد از بیماران را تحت تأثیر قرار می دهد. خطر لخته شدن در افرادی که چندین عمل انجام می دهند 5 برابر بیشتر از افرادی است که تنها یک عمل دارند.

آسیب اندام

تزریق چربی می تواند برای اندام های داخلی آسیب زا باشد. سوراخ احشایی یا سوراخ شدن احشایی می تواند هنگام تماس پروب جراحی با اندام های داخلی ایجاد شود. ترمیم این آسیب ها می تواند نیاز به جراحی اضافی داشته باشد. سوراخ ها نیز ممکن است کشنده باشند.

زخم

جراحی معمولا منجر به ایجاد برخی اسکارها می شود. از آنجا که جراحی زیبایی به دنبال بهبود ظاهر شما است، جای زخم می تواند به خصوص نگران کننده باشد. به عنوان مثال  زخم هایپرتروفیک یک زخم برجسته غیرطبیعی قرمز و ضخیم است. همراه با اسکارهای صاف و سخت کلوئید ، در 1.0 تا 3.7 درصد از شکم های شکمی ایجاد می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

18 + 6 =

فهرست