خطرات لیفت ابرو

خطرات لیفت ابرو شامل زخم، عدم تقارن در وضعیت ابروها، مشکلات مو و…… می باشد.

لیفت ابرو که به عنوان لیفت پیشانی یا جوانسازی پیشانی نیز شناخته می شود، یک روش زیبایی است که در بهترین مرکز زیبایی در کرج برای بالا بردن ابرو استفاده می شود. لیفت ابرو با بالا بردن بافت نرم و پوست پیشانی و ابرو ظاهر پیشانی، ابرو و ناحیه اطراف چشم را بهبود می بخشد.

در صورت عدم تقارن ابرو یا افتادگی ابرو، ممکن است لیفت ابرو داشته باشید. لیفت ابرو همچنین ممکن است اعتماد به نفس شما را افزایش دهد.

پیری معمولا باعث پایین رفتن ابروها می شود. با از دست دادن قابلیت ارتجاعی پوست و بافت نرم، فاصله بین ابرو و مژه نیز کوتاه می شود.

موقعیت پایین ابروها می تواند شما را خسته، عصبانی یا غمگین نشان دهد. لیفت ابرو می تواند ابروها را بالا ببرد و ظاهر شاداب تر و دلپذیرتری را بازیابی کند.

در صورت داشتن ابروهای پایین یا افتاده که به افتادگی پلک بالا کمک می کند، ممکن است لیفت ابرو را در نظر بگیرید.

قبل از لیفت ابرو

سیگار نکشید. سیگار کشیدن باعث کاهش جریان خون در پوست می شود و می تواند روند بهبود را کند کند. در صورت سیگار کشیدن، دکتر توصیه می کند که قبل از جراحی و در دوران نقاهت سیگار را ترک کنید.

از مصرف برخی داروها خودداری کنید. به احتمال زیاد باید از مصرف آسپرین، داروهای ضدالتهاب و مکمل های گیاهی که می تواند خونریزی را افزایش دهد اجتناب کنید.

در حین بهبود کمک بگیرید. پس از خروج از بیمارستان، شخصی را برای رانندگی به خانه برنامه ریزی کنید و حداقل شب اول بهبودی خود را در خانه با شما همراه باشید.

لیفت ابرو در بیمارستان یا مرکز جراحی سرپایی انجام می شود. در طول لیفت ابرو ، معمولا با کمک بیهوشی عمومی که شما را بیهوش می کند راحت خواهید بود.

لیفت ابرو

در طول درمان لیفت ابرو

تکنیک های لیفت ابرو بسته به نتایج دلخواه شما متفاوت است. تکنیک خاصی که دکتر حهانشهر انتخاب می کند محل برش ها و اسکارهای ناشی از آن را تعیین می کند .دکتر در بهترین مرکز زیبایی در کرج ممکن است از یکی از تکنیک های زیر استفاده کند:

لیفت ابرو آندوسکوپی. جراح چندین برش کوچک پشت خط موی شما ایجاد می کند. او سپس یک لوله نازک بلند با چراغ و دوربین کوچک نصب شده در انتهای آن (آندوسکوپ) را از طریق یکی از برش ها وارد می کند تا ماهیچه ها و بافت های زیرین شما را مشاهده کند.

با استفاده از وسیله ای که از طریق یک برش دیگر وارد شده است، جراح بافت های پیشانی شما را بلند کرده و با بخیه ، پیچ های کوچک یا تکنیک دیگری در محل خود لنگر می زند. سپس برش های شما با بخیه یا گیره های کوچک بسته می شوند.

لیفت ابرو تاجی. جراح شما یک برش در پشت خط موی شما در بالای سر شما ، از گوش تا گوش یا عمدتا در بالای سر ایجاد می کند. آن مرد یا آن زن پیشانی شما را در موقعیت جدید خود قرار می دهد ، در حالی که پوست سر در جلوی برش پشت سر را پوشانده است.

سپس سر پوشیده شده برداشته می شود و پوست سر باقی مانده به هم دوخته می شود. این روش معمولاً در افرادی انجام نمی شود که دارای موهای بلند ، موهای نازک یا احتمال ریزش موهای خود هستند.

لیفت ابرو خط مو. جراح شما برشی بین بالای پیشانی و ابتدای خط مو ایجاد می کند

لیفت موی ابرو در بهترین مرکز زیبایی در کرج، اغلب برای افرادی استفاده می شود که دارای خط موی عقب نشینی زیادی هستند. با این حال بسته به بهبودی، ممکن است یک زخم در امتداد خط مو قابل مشاهده باشد.

خطرات لیفت ابرو

زخم. زخم ممکن است پس از لیفت ابرو قابل مشاهده باشد.

عدم تقارن در وضعیت ابروها. لیفت ابرو می تواند منجر به عدم تقارن شود و یک یا هر دو ابرو بیش از حد بالا ظاهر شود. با این حال ، عدم تقارن ممکن است در طول روند بهبودی از بین برود. شکل مداوم ابرو یا مشکلات موقعیتی را می توان با جراحی اضافی درمان کرد.

مشکلات مو. اگر ریزش مو به خودی خود برطرف نشود می توان آن را با برداشتن اسکار یا پیوند مو درمان کرد.

لیفت ابرو مانند هر نوع جراحی بزرگ دیگر، خطر خونریزی، عفونت و واکنش نامطلوب به بیهوشی را به همراه دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

سیزده + دو =

فهرست