درمان ریزش مو و رویش مجدد مو با سلول تراپی

درمان ریزش مو اقایان با سلول تراپی در کرج

درمان ریزش مو اقایان با سلول تراپی در کرج : همانطور که می دانید ریزش مو موجب کاهش اعتماد به‌ نفس در افراد می‌ شود و ظاهر ناخوشایندی را ایجاد می کند. ریزش مو یکی از مشکلاتی است که اغلب افراد با آن مواجه می شوند، که این اتفاق هم در خانم‌ ها و هم در آقایان رخ می دهد.

البته که ریزش مو در آقایان بیشتر از خانم ها می باشد؛ در نتیجه آنها به‌ دنبال راهکارهای مختلفی برای کاهش ریزش مو و درمان آن می‌ باشند. در این مقاله قصد داریم درمان ریزش مو اقایان با سلول تراپی در کرج را بررسی کنیم. تا پایان مقاله باما همراه باشید.

چگونه می توان ریزش مو را درمان کرد

کاشت مو به روش سلول های بنیادی یکی از تکنیک هایی می باشد که امروزه برای درمان ریزش مو استفاده می شود. همانطور که می دانید سلول‌ های بنیادی کار خاصی در بدن انجام نمی‌ دهند، ولی می‌ توانند تکثیر شوند و سلول‌ های بنیادی جدیدی را ایجاد کنند؛ یا این‌ که به سلول‌ های دیگر تبدیل شوند، این نوع سلول ‌ها تاثیر بسیار زیادی بر ترمیم بافت‌ های آسیب‌ دیده می گذارد.

اگر بخواهیم از این روش برای درمان ریزش مو استفاده کنیم نیاز به تجهیزات پیشرفته ‌ای داریم که در حال حاضر کلینیک های کمی قادر به انجام این کار هستند. درمان ریزش مو آقایان با سلول تراپی در کرج در کلینیک جهانشهر توسط بهترین متخصصان و بروزترین دستگاه ها انجام می شود.

بهترین روش برای کاشت مو کدام است

در بیشتر افراد استفاده از دارو های تجویزی تاثیر زیادی ندارد و با افزایش سن دچار طاسی می‌ شوند. در این زمان است که فرد باید برای درمان ریزش مو خود از کاشت مو استفاده کند. استفاده از کاشت مو تاثیر بسیار زیادی در پرپشت کردن موها و کاهش ریزش مودارد، اما اگر به‌ صورت جراحی بر روی پوست انجام ‌شود، دوران نقاهت طولانی دارد و حتما باید بر روی پوست سر جراحاتی ایجاد شود. اما در روش کاشت مو با سلول های بنیادی از سلول‌ های بنیادی خود فرد کمک گرفته می‌شود تا با استفاده از قابلیت تکثیر این سلول ها، باعث ترمیم بافت‌ های آسیب ‌دیده پوست سر و رشد دوباره موها شود.

کاشت مو با سلول ‌های بنیادی چیست

همانطور که گفته شد سلول ‌های بنیادی قابلیت زیاد شدن دارند و می‌ توانند به سلول‌ های دیگر تبدیل شوند. پس از این سلول‌ ها می توان برای ترمیم سلول ‌های آسیب‌ دیده نیز استفاده کرد. آسیب دیدن سلول ‌های بنیادی یکی از دلایل ریزش مو می‌ باشد. اگر ازسلول‌ های بنیادی سالم در بدن استفاده شود، تکثیر این سلول‌ ها تاثیر بسیار خوبی در تمام شدن ریزش مو و درمان این مشکل دارد.

چه کسی برای کاشت مو با سلول ‌های بنیادی کاندید مناسبی می باشد

  • کسانی که ریزش مو در آن‌ ها بسیار شدید می‌ باشد.
  • افرادی که ریزش در قسمت‌ های مختلف بدن دارند.
  • کسانی که دچار ریزش مو به‌ صورت سکه‌ ای می‌ باشند.
  • خانم هایی که ریزش مو آنها الگوی ثابتی ندارد.
  • کسانی که نمی‌ خواهند کاشت مو را به‌ صورت جراحی انجام دهند.
  • خانم ها و آقایانی که تکنیک ‌های درمانی مختلفی را برای ریزش مو انجام داده‌اند، ولی نتیجه رضایت بخشی دریافت نکرده‌اند.
  • کسانی که بانک موی آنها مناسب نیست.

کاشت مو به روش سلول‌ های بنیادی چه مزایایی دارد

  1. در این روش فرد هیچ دردی متوجه نمی شود. به این دلیل که از بی حسی موضعی استفاده می شود.
  2. به دلیل این‌ که در این روش از سلول‌ های بنیادی استفاده می‌ شود، موهایی که رشد می‌ کند، ظاهر کاملاً طبیعی خواهد داشت و هیچ تفاوتی با موهای خود فرد ندارد.
  3. به دلیل اینکه از سلول های بنیادی خود فرد استفاده می شود هیچ عوارضی برای بیمار ندارد.

درمان ریزش مو اقایان با سلول تراپی در جهانشهر کرج

شما عزیزان می‌ توانید با مراجعه به کلینیک تخصصی پوست و مو جهانشهر و مشورت با متخصصین مجرب این کلینیک از قیمت کاشت مو خود مطلع شوید. جهت مشاوره با شماره ما تماس بگیرید.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

20 + 8 =

فهرست