درمان لک پوست و صورت در کلینیک جهانشهر کرج

درمان لک صورت در کرج

درمان لک صورت در کرج: امروزه داشتن لک صورت و درمان آن یکی از شایع ترین مشکلات پوستی در بین بانوان است که به دلایل مختلف از جمله: بارداری، رعایت نکردن روتین های پوستی روزمره، استفاده نکردن از ضد آفتاب در طول روز، استفاده بیش از حد از لوازم های آرایشی و بهداشتی غیر معتبر و … بروز کرده است.
در طول ماه معمولا بخشی زیادی از مراجعه کنندگان به کلینیک جهانشهر را خانم هایی تشکیل می دهند که به دلیل داشتن لک صورت یا یا جوش یا درمان جای جوش آکنه به ما مراجعه میکنند. به همین دلیل در این مقاله به بخشی از این مشکلات و راه های درمانی آن اشاره میکنیم.

انواع روش های درمان لک در کلینیک

لک صورت و درمان آن همواره یکی معضلات ذهنی برای خانم ها بوده و همیشه به دنبال راه حلی برای درمان و رفع آن بوده اند. به همین دلیل برای درمان لک صورت همواره روش های متفاوت بسیاری چه بصورت علمی و پزشکی و چه بصورت درمان های خانگی وجود دارد. در بخش زیر ما درمان های علمی را برای شما توضیح خواهیم داد.

درمان جوش، لک، آکنه در کرج

درمان جوش، لک، آکنه در کرج

درمان لک در کلینیک پوست جهانشهر کرج

در ابتدا مهم ترین عامل برای درمان لک صورت تشخیص دلیل دلیل ایجاد لک های صورت می باشد. از جمله این دلایل گذراندن دوره بارداری، استفاده نکردن از روتین و مراقبت های پوستی، تغیذیه نامناسب، در معرض تشعشعات خورشیدی و تابش آفتاب قرار گرفتن، استفاده از لوازم آرایشی نامرغوب و غیر معتبر و … می باشد که موجب ایجاد لک های قهوه ای و یا خاکستری در ناحیه گونه، بینی و … در صورت می شود.

تشخیص دلیل ایجاد این لک های در صورت برای ارائه راه حل و درمان از سوی پزشک شما بسیار حیاتی است زیرا در صورت پیدا نکردن دلیل اصلی ایجاد لک و درمان شما بصورت ناتمام باقی خواهد ماند و ممکن است به سرعت به حالت اولیه بازگردد.

کلینیک جهانشهر کرج به عنوان یکی از بهترین کلینیک های پوست و زیبایی با سال ها سابقه در امر پوست و مو و با کمک پزشکان متخصص خود در ای زمینه همواره توانسته بهترین راه های درمان و مشاوره را به مراجعین خود ارائه دهد.

از جمله روش های درمانی متعددی که در کلینیک جهانشهر کرج برای درمان لک استفاده می شود می توان به : میکرونیدلینگ، مزوتراپی، مزوژل، هایفوتراپی و سایر روش های پوستی و زیبایی اشاره کرد. این که کدام یک از این روش های برای شما مناسب است و درمان قطعی دارد به پزشک شما و تجربه و تشخیص ایشان کاملا بستگی دارد و در این مورد باید به تجربه پزشک خود اعتماد داشته باشید تا بتوانند بهترین روش را برای شما انتخاب کنند زیرا روش های درمانی از هر فرد به فرد دیگر متفاوت است.
شما عزیزان می توانید جهت مشاوره با پزشکان مجموعه که بصورت کاملا رایگان می باشد با شماره های ما تماس گرفته و جهت معاینه رایگان به کلینیک تشریف بیاورد کارشناسان ما در تمامی ساعات کاری پاسخگوی شما عزیزان خواهند بود.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

هشت + 5 =

فهرست