تزریق ژل لب با جدیدترین متدهای زیبایی

دکتر تخصصی تزریق ژل لب کرج

دکتر تخصصی تزریق ژل لب کرج : با ظهور روز افزون عمل های زیبایی، به راحتی می توان در دام تبلیغات گمراه کننده کلینیک های زیبایی گرفتار شد. اما تزریق ژل، به خصوص ژل لب اگر توسط پزشک با تجربه انجام نشود، می تواند صدمات جبران ناپذیری به سلامت و زیبایی شما بزند. بنابراین بهتر است در این زمینه تحقیقات زیادی انجام دهید و بهترین فرد را برای این کار انتخاب کنید. اما بهترین پزشک برای تزریق ژل لب باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟

انواع ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج

انواع ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج

آنچه در این مطلب می خوانید:

بهترین دکتر ژل لب کرج

بهترین دکتر ژل لب کرج

عملکرد دکتر تخصصی تزریق ژل لب کرج

یکی از اولین سوالاتی که در ذهن ما نقش می بندد، تجربه و مهارت پزشک در زمینه انجام کارهای زیبایی است. امروزه علاوه بر شنیدن نظرات مراجعه کنندگان قبلی کلینیک مورد نظر شما، بررسی نمونه کارهای قبل و بعد هر پزشک در فضای وب از جمله وب سایت و نیز شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، کمک زیادی به افراد می کند.

مراجعه به متخصص زیبایی برای تزریق ژل لب بسیار مهم است زیرا آنها درک بهتری از آناتومی صورت دارند. مراجعه به دکتر با مهارت هم سلامتی تان را تضمین می کند و هم یک تزریق طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد آن هم بدون کوچک ترین عارضه ای. بسیاری از مواردی که ژل لب سفت یا گوله می شود، بیش از حد لازم تزریق می شود و یا ایجاد حساسیت می کند، به این دلیل است که فردی که عمل تزریق را انجام داده است درک درستی از این کار نداشته و از مواد مرغوب استفاده نکرده است. بنابراین بسیار مهم است که شما چه کسی را برای انجام این تزریق انتخاب کنید.

تزریق ژل لب در طالقانی کرج

تزریق ژل لب در طالقانی کرج

مشاوره با پزشک برای تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر

پزشکان کلینیک جهانشهر چندین سال است که در زمینه تزریق ژل لب و سایر اقدامات زیبایی و مراقبتی پوست فعالیت دارند. نمونه کارهای کلینیک جهانشهر برای تزریق ژل لب مدل روسی، نچرال، عروسکی و غیره را می توانید در صفحه گالری تصاویر ببینید. در کلینیک جهانشهر، کیفیت حرف اول و آخر را می زند. به همین دلیل، همواره از بهترین، گران ترین و بروز ترین مواد مانند ژل آلیاکسین برای تزریق ژل لب و دیگر تزریقات زیبایی استفاده می شود. برای تعیین وقت مشاوره با متخصصان کلینیک می توانید به صورت آنلاین اقدام کنید و یا با شماره های درج شده در سایت زیر تماس بگیرید.

تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج

تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج

مزایای تزریق ژل لب توسط یک پزشک متخصص

این مرحله شامل ارزیابی دقیق صورت شما از هر زاویه است تا اطمینان پیدا کند که طبیعی ‌ترین و متعادل‌ ترین نتیجه را بدست می‌ آورید. سپس پزشک یک برنامه درمانی شخصی برای شما می‌ ریزد و شما را با تمام گزینه ها برای دستیابی به نتایج مورد نظرتان راهنمایی می کند و مناسب ترین درمان یا ترکیبی از درمان ها را توصیه می کند. ما بسته به اهداف منحصر به فرد هر شخص، موارد متنوعی از فیلرها را برای برآورده کردن نیازهای مختلف ارائه می دهیم.

مراجعین فعلی ما در ابتدای انجام هر عمل زیبایی، از مشاوره با پزشک بهره مند می شوند که به شما این فرصت را می دهد تا درصورت لزوم پزشک خود را از هر گونه نیاز جدید آگاه کنید. شروع پروسه درمان هر مراجع جدید نیز در کلینیک جهانشهر با یک مشاوره پزشکی و تشخیص بالینی شروع می شود تا از مناسب بودن درمان و برآورده شدن انتظارات او مطمئن شویم.

نحوه تزریق ژل لب در کلینیک جهانشهر کرج

نحوه تزریق ژل، در مطلوب ‌تر بودن و کم خطرتر بودن آن بسیار مهم است. پزشک معالج باید اولا شناخت دقیق و کافی‌ از ساختمان پوست و اجزای صورت داشته باشد. ثانیا به تکنیک این روش که شامل محل مناسب، مقدار تزریق و قرار دادن این مواد در لایه های‌ مناسب پوستی است کاملا آشنا باشد. مقدار ژل تزریق شده و سطحی یا عمقی تزریق شدن آن، بستگی به نوع ماده استفاده شده و نتایج دلخواه دارد.

ترکیبات هیالورونیک اسید به علت جذب آب زیاد در اطراف خود و افزایش حجم حاصل از این امر نیاز به حجم کم تری از ژل، برای تصحیح چین‌ ها و فرورفتگی‌ ها دارد. بدین منظور بعد از بی ‌حس کردن موضع و اطمینان دادن به بیمار محل تزریق با محلول ضد میکروبی یا الکل تمیز می شود.

سپس به وسیله سرنگ مخصوص و سوزن‌ هایی ظریف با زاویه ‌ای‌ درست میزان دقیقی‌ از دارو در یکی‌ از لایه ‌های پوستی و یا زیر پوستی به نواحی مختلف در سر و صورت شامل دور چشم ها، گونه ها، چین های دور دهان در خلال لبه فک، در لب ها و به پیشانی تزریق می شود.

تزریق-ژل-لب-جهانشهر-کرج

تزریق-ژل-لب-جهانشهر-کرج

سوالات متداول در زمینه تزریق ژل لب

چه نکاتی را قبل از تزریق ژل لب باید رعایت کنیم؟

پیش از تزریق نیاز به مراقبت خاصی نیست، اما بهتر است مصرف چای سبز یا سیر و موادی شبیه به آنها کاهش یابد و داروهایی مانند آسپرین، مولتی ویتامین و ویتامین سی استفاده نشود. مصرف این مواد موجب رقیق تر شدن خون و افزایش ریسک کبودی در هنگام تزریق ژل یا فیلر می گردد.

آیا تزریق ژل لب در کلینیک با درد همراه است؟

تزریق ژل معمولا دردناک و غیر قابل تحمل نیست. اما بخاطر راحتی بیشتر مراجعه کننده ها از پماد بی حسی موضعی و در برخی موارد مثل تزریق ژل لب از بی حسی تزریقی استفاده می شود.

تزریق ژل لب چه مدت طول می کشد؟

تزریق ژل معمولا بین 10 تا 20 دقیقه طول می کشد.

قيمت ژل لب طالقاني كرج

قيمت ژل لب طالقاني كرج

بهترین دکتر متخصص تزریق ژل لب در کرج

اگر هنوز سوالی در این زمینه دارید می توانید از طریق تماس، واتساپ یا اینستاگرام با کارشناسان کلینیک جوانسازی و لیزر جهانشهر در تماس باشید.

تزریق ژل لب نورامیس در جهانشهر کرج

تزریق ژل لب نورامیس در جهانشهر کرج

جهت کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت ها با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس حاصل نماییید. کارشناسان ما آماده پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

13 − شش =

فهرست