بهترین مرکز خالبرداری در کرج

دکتر خوب برای برداشتن خال،قیمت،کرج

دکتر خوب برای برداشتن خال،قیمت،کرج : کلینیک جهانشهر افتخار خود می داند که جهت انجام انواع کارهای زیباسازی و جوانسازی پوست و مو و لیزر موهای زائد در تمامی ساعات کاری در خدمت شما هموطنان عزیز باشد؛ قیمت برداشتن خال با لیزر در کرج بسیار مقرون به صرفه است. ما در این مطلب می خواهیم همه چیز را درباره دکتر خوب برای برداشتن خال، قیمت، کرج بررسی کنیم؛ البته برای گرفتن بهترین نتیجه منتظر شما عزیزان در کلینیک تخصصی پوست و مو جهانشهر با سابقه ای درخشان خواهیم بود.

خال برداری در کرج

خال برداری در کرج

آنچه در این مطلب می خوانید:

ویژگی های دکتر خوب برای برداشتن خال در کرج

کلینیک تخصصی پوست و مو جهانشهر با بهره گیری از توان بهترین متخصصان و تکنسین های مجرب و متعهد به ارایه خدمات بوتاکس، کربوکسی تراپی، خدمات زیبایی، جوانسازی پوست، لیزر موهای زائد و … در خانم ها و آقایان می پردازد؛ هدف ما برطرف کردن دغدغه های شما عزیزان در زمینه های مختلف پوست و مو می باشد؛ آرزوی ما دیدن افرادی شاداب، زیبا و با طراوت در جامعه می باشد؛ همچنین همواره به یاد داشته باشید که برای داشتن پوست و موی ایده آل و مد نظر در آینده از همین حالا به فکر پیشگیری و درمان و مراقبت تخصصی باشید. همکاران ما با کمال میل جهت هرگونه مشاوره تلفنی و یا حضوری در خدمت رسانی به شما عزیزان حاضرند.

برداشتن خال در کلینیک جهانشهر کرج

برداشتن خال در کلینیک جهانشهر کرج

نحوۀ انجام برداشتن خال در کلینیک زیبایی

در بیشتر موارد، بیهوشی موضعی قبل از برداشتن خال انجام می‌ شود. یک بی‌ حسی موضعی باعث ایجاد بی‌ حسی و تغییر پوست می ‌شود و سپس لیزر درمانی کاملا بدون درد و بدون هیچ‌ گونه ناراحتی انجام می‌ شود. اشعۀ لیزر به سمت سلول‌ هایی می‌ رود که خال را تشکیل می‌ دهند. آن سلول‌ ها پرتوی را جذب می‌ کنند و بنابراین خال به دور از سطح پوست دفع می‌ شود. در حالی که پوست مجاور همچنان دست‌ نخورده است. بعد از اتمام عمل، پزشک توضیح می‌ دهد که چگونه باید از پوست در خانه مراقبت کرد.

برای استعلام هزینه خالبرداری با لیزر می توانید با شماره ۰۲۶۳۴۲۹۷۵۰۲ تماس بگیرید.

حذف انواع خال با لیزر در کلینیک زیبایی جهانشهر

برای برداشتن خال روش های مختلف بسیاری وجود دارد و به این که نوع خال شما چگونه است و در کجای بدن قرار گرفته است بستگی دارد. اما در میان همه ی این روش ها لیزر تهاجمی نبوده و برای برداشتن خال سطحی با لیزر و یا خال های گوشتی، برداشتن لک و خال با لیزر، برداشتن خال قرمز با لیزر، برداشتن خال سیاه با لیزر و دیگر انواع خال ها توصیه می شود زیرا پس از آن اثری ازخال در بدن شما باقی نخواهد ماند. در کلینیک زیبایی جهانشهر خدمات کامل زیبایی از جمله برداشتن انواع خال صورت و بدن، عمیق یا سطحی با دستگاه لیزر پیشرفته برای شما عزیزان انجام می شود. برای دریافت نوبت با شماره های پذیرش تماس بگیرید.

مراقبت های بعد از برداشتن خال با لیزر

پس از انجام عمل، مراقبت بعد از برداشت خال با لیزر نیازمند توجه یه یک سری نکاتی می باشد که بیمار باید آن ها رعایت نماید. این نکات مراقبت بعد برداشتن خال با لیزر می تواند شامل موارد زیر باشد: محل برداشت زخم تا زمان بهبود کامل آن ممکن است زخم مختصری را به همراه خود داشته باشد در این مدت از دست زدن، کندن و خاراندن زخم باید خودداری نمود، در دوره ی ترمیم برداشت خال استفاده از کرم ضد آفتاب به صورت روزانه ضروری می باشد، بعد از برداشت خال ممکن است در آن ناحیه قرمزی به وجود آید که طی چند روز خود به خود محو می شود و از بین می رود، بیمار باید نسخه پزشک را در اسرع وقت تهیه نماید و طبق دستور آن عمل نماید، در برخی افراد برداشت خال به چند جلسه درمان نیاز دارد که معمولا زمان هر جلسه یک ماه پس از آن می باشد. این موارد نکاتی می باشد که بیمار بعد از برداشتن خال با لیزر باید انجام دهد.

برای دیدن خدمات ما در زمینه تزریق ژل لب (طبیعی،روسی،عروسکی،تاپ مدل) وارد شوید.

تزریق ژل لب روسی در جهانشهر کرج

تزریق ژل لب روسی در جهانشهر کرج

قیمت برداشتن خال با لیزر در کرج چقدر است

هزینه برداشت خال با لیزر با توجه به تعداد و اندازه ی خال های بیمار، موقعیت جغرافیایی، آزمایشات انجام شده و پزشک در افراد مختلف متفاوت است. برداشت خال ممکن است در یک جلسه به اتمام برسد اما در برخی موارد و با نظر پزشک ممکن است به چند جلسه به طول انجامد. این عمل در کشور در بین افراد بسیاری مخصوصا برداشتن خال صورت با لیزر متداول است و پزشکان و متخصصان بسیاری در سراسر کشور قادر به انجام آن می باشند. برای مثال شما می توانید برداشتن خال با لیزر در کرج را با هزینه کم ومتخصصانی با تجربه انجام دهید.

سوالات متداول در زمینه برداشتن خال در کلینیک زیبایی

  • عوارض حذف خال با لیزر چیست؟

خال هایی که ریشه آن ها عمیق می باشند عمل لیزر توصیه نمی شود زیرا خون ریزی ناشی از این کار بسیار است و نیازمند مداخله پزشک جراح می باشد تا از زخم شدن نواحی اطراف آن جلوگیری شود، خال هایی که اندازه آن ها بزرگ باشد هم گزینه ی مناسبی به شمار نمی روند زیرا معمولا به چند جلسه درمان نیاز دارد و نسبت به جراحی هزینه و زمان بیشتری را صرف خواهد کرد. برای حذف خال با لیزر در صورت وجود پوست های مشکوک پزشک متخصص باید آن را ارزیابی نماید.

  • حذف خال با لیزر co2 به چه منظور به کار می رود؟

گاهی خال هایی در پوست برخی افراد ظاهر می شوند که عمیق و برجسته و گاهی دارای مو می باشند. این خال ها به این علت که ممکن است عود وجود داشته باشد از عمق برداشته نمی شوند اما با استفاده از لیزر co2 می توان خال را از عمق برداشته و باعث روند ترمیم زخم در بیمار شود و مشکلی را به وجود نیاورد.

  • آیا ممکن است خال‌ها بعد از درمان مجددا ظاهر شوند؟

در بعضی موارد ممکن است که خال بعد از درمان برگردد. هیچ درمانی برای پوست صددرصد مؤثر نیست. به همین دلیل، به‌ خصوص برای خال‌ های نامنظم و سرطانی، مهم است که قرار ملاقات‌ های پیگیری را با پزشک خود در هر شش تا ۱۲ ماه انجام دهید.

بهترین مرکز لیزر در کرج

بهترین مرکز لیزر در کرج

بهترین پزشکان متخصص برای برداشتن خال در جهانشهر کرج

در صورتی که در زمینه ی برداشتن خال و یا دیگر خدمات زیبایی با ابهاماتی مواجه هستید، می توانید با شرکت در جلسه ی مشاوره ای قبل از درمان، پاسخ تمامی سوالات خود را به دست آورید. شما عزیزان بدون تحمل کوچک ترین دردی می توانید زیبایی و جذابیت دو چندان را به چهره ی خود هدیه دهید.

بهترین کلینیک لیزر در کرج طالقانی

بهترین کلینیک لیزر در کرج طالقانی

مشاوره و نوبت دهی آنلاین

جهت دریافت مشاوره و رزرو نوبت بصورت آنلاین با ما در ارتباط باشید

مطالب آموزشی مرتبط با لیزر موهای زائد، پوست و زیبایی در کلینیک جهانشهر کرج

ما سعی کرده ایم با اتکا بر دانش و تجربه چندین ساله خود مطالب مفید و علمی مرتبط با پوست، مو و زیبایی را برای شما به اشتراک بگذایم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Fill out this field
Fill out this field
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
You need to agree with the terms to proceed

شانزده − 11 =

فهرست